Polecane posty

prezentacja tego ciągnika ma być na targach AgroTech w Kielcach

jest o tym artykuł w lutowym Top agrar

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

No pewnie, że nie. To jest po prostu pierwsza wersja Proximy Cabrio z silnikiem Tier2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pect0r    19

W Topie wyczytałem że w 2013 Największy model forty może by przystosowany do silnika 6 garowego :) W tym roku ma by jakiś system do podnośnika,znacznie ułatwiający np. orkę-utrzymujący stałą głębokośc i coś tam jeszcze ,Forty mają by bardzo bogato wyposażone i te nowe ciągniki>>major<< które mają miec bardzo duże kabiny takie jak 7211 . W tym roku foty będą miały szerszy o 10 cm rozstaw osi a w 2013 o 20 cm :)xD -seryjnie mówię


Witam Wszystkich odwiedzających mój kanał :) Nazywam się Szymon,mam 15 lat i od małego interesuję się rolnictwem :) Nie mam niestety swojego gospodarstwa,ale znam wielu gospodarzy więc gdzie nie gdzie mogę jechać sobie pojeździć,porozmawiać ponagrywać :) Zapraszam na mój kanał na You Tube >>> Pect0r <<<< Zapewniam że będą się tam pojawiać nowe filmy :) Pozdrawiam Wszystkich AgroFotowiczów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby zetor zmodernizował np serie 3320-7340 to wcale nie buło by problemu ze sprostaniem norm emisji spalin.

Belarus zmienia osprzęt silnika dokłada commonrail'a zmienia głowice dodaje elektroniki i nagle powstaje 820.4 czyli ciągnik prosty, wprost z pod siekiery ale dalej ta sama skrzynia kabina są tylko drobne zmiany jak maska filtry ale układ napędowy posiada maksymalną ilość części produkowanych od kilku dekad.

Nie chce mi się wierzyć że zetor nie mógł by produkować serii np 3320-7340 modernizując silnik na potrzeby norm euro.

jako że w prosty sposób rozwiązali problemy takie jak włączanie napędu/blokady - elektro-pneumatyczne

i jest tutaj na af jakaś osoba z zetora niech pokaże to kolegom konstruktorom

równie dobrze mogli by wprowadzić:

 

gaszenie kluczykiem (jak niewiedzą to niech napiszą

rozruszniki z przekładnia jak np w proximie

klimatyzacje

przenieść dźwignię zmiany biegów na prawą stronę (jak niewiedzą w jaki sposób mogę im dwa sposoby pokazać byle się odezwali)

spryskiwacz tylnej szyby

przenieść tłumik na słupek kabiny a na drugi rure ssącą do filtra powietrza)

zamontować podnośnik mita jak w proximie( a nawet prosty ehr zamontować lub przycisk szybkiego podnoszenia na max wysokość)

załączanie WOM przyciskiem i hamulec WOM

deska rozdzielcza kmgy jak w np xx41

w pełni zsynchronizować skrzynie i reduktor

rewers w standardzie

przenieść dźwignie reduktora i wom z podłogi na podest siedzenia (linki bowdena panowie)

zrobić porządny układ filtracji oleju skrzyni biegów (jak w obecnych proximach).

zamiast tych tulejek na wale przedniego napędu niech pojawią się krzyżaki (lub o 5 cm przedłużyć tuleje)

i dodać jeszcze odrobinę komfortu

 

 

Można by jeszcze sporo dopisać ale niestety

Panowie z Zetora i tak nie posłuchają użytkowników a później zdziwienie że sprzedaż spada jeżeli konkurencja już to ma... ale... trochę chęci panowie i zetor wróci do dawnej świetności

Edytowano przez 6441Marcin6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Tyle że kolega nie napisał że właśnie dzięki prostej konstrukcji te Zetorki były nadzwyczaj żywotne i mało awaryjne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    56

Nowy Majorek ma być w tym roku zaprezentowany na Agrotech w Kielcach ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84
w pełni zsynchronizować skrzynie i reduktor

rewers w standardzie

O ile pozostałe to faktycznie raczej 'kosmetyka', to synchronizacja skrzyni i rewersu to praktycznie inna skrzynia. Musieliby ją dać z innego modelu lub zbudować od podstaw...

 

Na pewno byłoby wzięcie na to, czego przykładem jest NH - najwięcej sprzedaje serii TD. Tyle, że zetor już oferuje ciągniki na tej samej półce. Jedyna sprawa z majorami to sentyment dawnych użytkowników. Bo o tej trwałości co dawniej, to można zapomnieć.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do trwałości to ja na proxime nie narzekam blisko 4 tyś mth i daje rade. antar i proxima mają takie same skrzynie z tym, że proxa ma synchronizacje pełną a antar nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1561

Temat trochę ucichł

Wie ktoś coś więcej na ten temat ? Jakieś nowe informacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Wydaje mi się że trzeba poczekać do jakieś większej wystawy, mam na myśli AgroShow 2012, może do czego czasu coś przygotują.

 

Szukałem jakiś bardziej szczegółowych informacji u naszych południowych sąsiadów ale też cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie marzenia żeby wygrać w totku parę milionów i jechać do zetora żeby mi wyprodukowali nówke zetora 7211 , obojętnie ile by kosztował , byle by był wyprodukowany tak, jak w tamtych czasach , dla tego byłbym za aby odświerzyli stare modele zetora, bo nawet iż są stare to do dziś górują na gospodarstwach, a gdyby znów je produkowali to według mnie nie ośmieszyliby się na rynku a może i nawet wzbiliby się do góry , bo brakuje tych 50-70 konnych ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dulcyn95    28

jak się wczoraj patrzyłem na tego majora 80 to miałem uczucie że to "ulepszony" ursus 914

Edytowano przez dulcyn95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek202    0

Ma być w sprzedaży w Polsce od stycznia 2013 roku i kosztuje 107 tyś . tak mi powiedział facet z zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94

 

Dobra, a więc ogarnijmy ten temat.

 

 

 

 

Na Agro Show 2012 został zaprezentowany nowy Zetor Major 80.

 

 

 

Ciągnik w wersji podstawowej kosztuje 107 tyś Brutto.

 

 

 

Foto:

 

 

 

dscf09122erlr.jpg

 

 

 

 

Specyfikacje:

 

 

 

 

skanowanie0001rpob0.jpg

 

 

 

 

skanowanie0003t6pz9.jpg

 

 

 

 

Kabina nie jest żadna Koja tylko oryginalna zetorowska. Po prostu poszli po kosztach i tak wyszło, Mi się bardzo podoba.

 

 

Edytowano przez rotor32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    24

Prawdę mówiąc liczyłem, że nowy Zetor będzie prawdziwym "ciągnikiem dla ludu". No i rozczarowanie... Mam nadzieję, że jeszcze doczekam się ciągnika, który oferując zetorowską jakość będzie kosztował "normalne" pieniądze.

Edytowano przez stasiex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

@rotor32 a jak masz przekładnię 12x12 to jak wyglądają biegi jeżeli nie ma rewersu? Na dźwigni masz 4 pojedyncze biegi do przodu i do tyłu? :P Jak masz układ o takiej samej liczbie biegów przód-tył tu tam jest rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1561

@rotor32 Kabina jest produkcji Koja i nie rób ludzi w konia. Bardzo prosto poznać, że jest to polski wyrób, bo jest bardzo podobna do kabin jakie są montowane w Farmtrac'ach/Ursusach czy Farmerach

A szczególnie lusterka, które są identyczne jak mam w Farmtrac'u :)

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

A ciekawo czy to bedzie tylko jeden model czy większe też np.Zetor major 90 albo 100 w tej ofercie mnie tylko obawia tylko to że takie wąskie koła w nim są cena jest przystępna nawet nawet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZF9641    22

Mają być 3 modele 80 70 60 .Silniki od proxy ,wszystko proste i mechaniczne.Kabina raczej porażka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj