Skocz do zawartości

Zdjęcie

remont silnika c360


36 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Antoniii

Antoniii

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2013 - 17:53

remont silnika c360 Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Jeżeli chodzi o tłoki to nie radził bym wkładać zetorowskich bo w zetorach było wyższe ciśnienie wtrysku co wpływa na wyższa temp. pracy motoru a jak wszyscy wiemy stopy metali na takie części są różne czyli takie jak ustalił producent. Zalecam zmianę panewek dla poprawienia ciśnienia smarowania i oczywiście regeneracje głowic dla szczelności komory spalania. regeneracja wtrysków i poprawne ustawienie pompy wtryskowej wpłynie ma moc i spalanie. taniej cię wyjdzie zdać stary i wziąć w rozliczeniu nowy na gwarancji. polecam gwarancje na motogodziny a nie na lata pracy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
remont silnika c360 Dzisiaj, 20:25
  •  

#22 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 08 marzec 2013 - 20:34

remont silnika c360 W których Zetorach było większe ciśnienie i o ile dokładnie, dane z książki napraw poproszę. Lepiej remontować własny silnik niż kupować "kota w worku" ładnie pomalowanego z wierzchu, tylko nie wiemy co tak naprawdę jest założone w środku.

#23 Share ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 09 marzec 2013 - 21:18

remont silnika c360

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Gdzie tak robią szlify wałów o ile mi wiadomo to do 5-tego szlifu, a tak w ogóle to nie widziałem jeszcze panewek na 6 szlif bo takich jeszcze nie zrobili ani bimet ani mahle.



#24 Share andrzeju207

andrzeju207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motocykle, auta, piłka czyli to co każdy facet lubi najbardziej :D

Napisany 10 wrzesień 2016 - 20:55

remont silnika c360

Witam Panowie!

 

Do rzeczy przeglądałem już kilka tematów i nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc pytam tu. A więc przyszedł czas na remont poczciwej 60. Itakie pytanie zasłyszałem, że przy remoncie silnika pasują gotowe zestawy naprawcze z Zetora 7011 oraz wtryskiwacze i pompa. I stąd moje pytanie czy to prawda? Czy wytrzyma wał z C360? I czy to pasuje bez roztaczania bloku? Proszę o odpowiedź może ktoś już się z czymś takim spotkał lub przerabiał. Zmiana silnika nie wchodzi w grę.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam!



#25 Share andrzeju207

andrzeju207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motocykle, auta, piłka czyli to co każdy facet lubi najbardziej :D

Napisany 14 wrzesień 2016 - 21:25

remont silnika c360

Nikt nie wie co i jak?



#26 Share kukum

kukum

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 wrzesień 2016 - 20:58

remont silnika c360

nie wiem czy byś nie musiał rozwiercac blok pod 7011 sprawdz jaka srednice maja 



#27 Share mati8991

mati8991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2016 - 19:48

remont silnika c360

witam jak nazywają się te króćce które są wkręcone w pompę wtryskową a do nich jeszcze przewody wtryskowe zauważyłem ze dosyć mocno z nich kapie sączy się dziękuje za  odpowiedź :) 



#28 Share mario9987

mario9987

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2016 - 20:49

remont silnika c360 Króciec dociskowy pompy wtryskowej

#29 Share mati8991

mati8991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2016 - 14:45

remont silnika c360

czyli tego nie można dokręcić bo pompa się rozreguluje ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
remont silnika c360 Dzisiaj, 20:25
  •  

#30 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 18 wrzesień 2016 - 18:47

remont silnika c360

Można to odkręcić, ale nic Ci to pewnie nie pomoże, bo jeśli tylko krócic nie był przypadkiem niedokręcony, to pomoże jedynie wymiana uszczelki.Pod króćcem jest taki plastikowo-metalowy krążek, pełniący rolę uszczelki.Ale spróbuj mocno dokręcić króciec, może nie docisnął dobrze.Jeśli to nie pomoże, to wymiana uszczelek.



#31 Share mati8991

mati8991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2016 - 19:23

remont silnika c360

hmm pompa chyba z 20 lat remontu nie widziała :D i nic z niej nie kapało a jak dokręcę te króćce to nic nie przestawię pomiędzy nimi są takie jakby kliny  czółenka poprzykręcane z dwóch stron a denerwuje mnie to bo zawsze jakaś strata z jeśli chodzi o paliwo i pewnie zacznie sie zapowietrzać jak tak będzie ciekło i ciekło ale według mnie pompa kaput sekcje pewnie tak przepuszczają ze rurką przelewowa za pompa nie dążą przelewać :D



#32 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 18 wrzesień 2016 - 19:57

remont silnika c360

Odkręcasz kliny i dokręcasz króćce, a potem ponownie przykręcasz kliny.Wyznacznikiem stanu pompy nie jest ilość lat bez remontu, ale praca silnika i samej pompy.Jeśli nie jeździłeś na oranżadzie, lub innych wynalazkach i dbałeś o zmianę oleju, to czasem może być wszystko dobre.Ciągnik ładnie pali? Nie dymi? Ma moc? Nie zużywa nie wiadomo ile paliwa? Olej w pompie jest czysty czy rozrzedzony paliwem.Pytam o to, bo jeśli w pompie masz wszystko ok. to nie myśl, że po remoncie będzie lepiej, bo zależy, na kogo trafisz.partaczy nie brakuje.



#33 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 18 wrzesień 2016 - 21:02

remont silnika c360

Jak dokręcenie nie przyniesie efektu to trzeba całkowicie odkręcić króciec i wymienić uszczelkę, tylko nie dokręcaj na chama bo można uszkodzić gwint w aluminiowym korpusie pompy jeśli dobrze pamiętam króciec dokręca się momentem 60 - 80 Nm.

I nie jest do wymiany plastikowo-metalowy krążek bo on znajduje się pod zaworem odcinającym a nie pod samym króćcem i służy on do uszczelnienia zawór tłoczący - sekcja tłocząca, do wymiany jest tylko uszczelka między samym króćcem a zaworem odcinającym która nasadzona jest na korpus zaworu odcinającego 



#34 Share Marioboss

Marioboss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 19 wrzesień 2016 - 00:10

remont silnika c360

Racja, zapomniałem, że tam są jeszcze miedziane uszczelki/podkładki.Więc pewnie to to puszcza.Jeśli nie są w żaden sposób uszkodzone, to raczej dokręcenie powinno pomóc.



#35 Share mati8991

mati8991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2016 - 19:27

remont silnika c360

tzn w pompie oleju nie ma bo zamiast niego jest olej napędowy sekcje przepuszczają to jest pewne tzn traktor chodzi dobrze ma moc tylko w zimne dni nie chce zalapac jeden cylinder ale to juz wiele ma wspolnego lejacy wtrysk słaba kompresja itp itd ogólnie chciałbym żeby ta pompa wytrzymała do remontu kapitalnego bo cisnienie oleju tez nskie takie 2,5-2  atmosfery na gorącym to tez nie najlepszy wynik ale dziękuje za odpowiedzi :)



#36 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 19 wrzesień 2016 - 20:19

remont silnika c360

Za obecność oleju napędowego w pompie może też odpowiadać pompka zasilająca nie zawsze same sekcje są winne  ;)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
remont silnika c360 Dzisiaj, 20:25
  •  

#37 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 678 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 19 wrzesień 2016 - 21:16

remont silnika c360

Ale jak przepuszczają sekcje to  można poznać po pracy szczególnie na małych obrotach że jest deko nie równa jakby powiedzieć coś strzałów lekkich  z tłumika 



Podobne tematy