patrykc360

remont silnika c360

Polecane posty

patrykc360    1

ile może kosztować remont silnika w c360 mianowicie do wymiany jest wał na nowy bo stary ma już 4 szlif , tuleje ,panewki,pierścienie i tarcza 1 stopnia no i uszczelki wszystko ma być na orginalnych częściach chodzi mi o same części ponieważ remont zrobi mój brat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Sprawdź sobie ceny poszczególnych części w sklepach internetowch:

 

W Grene

oraz

w Farmexpert

 

albo powysylaj im e-maile z zapytaniem, to sami ci ofertę w odpowiedzi prześlą :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykc360    1

około 5 tys. Tarcze wymień obie.

tarcze drugiego stopnia wymieniałem jakieś poł roku temu bo mi nity urwało a ze i tak wiedziałem ze bedę robił remont to 1 stopnia nie ruszałem jeszcze może być ale jak będzie już rozpołowiony to już trzeba wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

5 tyś hmm skad zescie to wzieli :D remont kapitalny w zakłądzie naprawczym wyniósł nas coś około 3570 złotych jak dobrze jeszcze pamiętam tyle ze wał był szlifowany bo był nominał a z nowym wałem mi powiedzieli równe 4100zł tylko wiadomo mówimy tu o remoncie ale z regenerowanymi głowicami bo jakby tak wszystko nowe również pompa wtryskowa to raczej 7 tyś by nie starczyło

Kolego jak nie masz pojecia o remontach silnikow to sie nie wypowiadaj. Policz koszt nowego walu plus reszta czesci z robocizna to ciekawe ile ci wyjdzie suma? Chyba ze chcesz skladac na chinszczyznie to powodzenia w pracy zycze. Robie remonty kapitalne silnikow wiec wiem jakie sa ceny konkretnych czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

czytaj co pisałem... zawiozłem silnik i go odebrałem nie patrzyłem co tam wkładają na pewno gówna tam nie wsadzili bo ciagnik do dzisiaj chodzi. Nie wiozłem tez silnika tam na ślepo tylko najpierw pytałem o opinie i jakoś nikt mi nie powiedział ze ciagnik po roku sie rozleciał wiec go tam zawiozłem i odebrałem płacac za remont około 3570zł. z chu..i sobie tego nie wziąłem. wecie tez pod uwage to ze zakład który robi remont nie liczy za osiowanie, planowanie, tyle ile byscie wy zapłacili robiąc to gdzieś indziej np. samo planowanie głowic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

kolego jak mozna dac za remont 5tys. :lol:

silniki na wymiane to koszt ok. 3.5tys. wiec w tej cenie wyjdzie remont razem z robocizna, chyba ze ktos umie sobie poradzic bez mechanika, podejrzewam ze zaoszczedzi ok. 1tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Ja niedawno się pytałem o silnik na wymiane w sprawdzonym zakładzie (ludzie sobie chwalą) silnik na wymiane 3400 z dowozem :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykc360    1

no to mówiłem ze bez robocizny bo remont mój brat zrobi bo bo to mechanik on już składał 912 i chodzi to 60 tez zrobi ale myślę że 2,5 tyś starczy bo wał ok 1,1 tyś zestawy naprawcze 800zł panewki 200zł tarcze 1 stopnia 80zł i olej, filtry, uszczelki

Edytowano przez patrykc360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Zapomniałeś dopisać regeneracje głowic 4X100zł i osiowanie siedlisk wału.

Przy kapitalnym remoncie dobrze jest też zregenerować pompę i wtryskiwacze koszt 350zł.

Wałek rozrządu jeśli ma luz też trzeba wymienić na nad wymiarowy.

Często w C-360 trzeba tulejować przeżarte od wody otwory pod tuleje w miejscu gdzie są oringi w kanale wodnym,

pseudo mechanicy składają tam na czerwony silikon.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tropik250    0

Ja w tym roku robię remont kapitalny całego ciągnika, ale na sam silnik 5tyś włożyłem.

wał 1100 z ostrudy

zestawy naprawcze zetorowskie 180 za komplet 720

korbowody 120/szt 480 bo stare miały delikatny luz na tulejkach a regeneracja to 40 więc wolałem nowe kupić.

panewki 200

dwie nowe tarcze sprzęgła 150

regeneracja głowic 400

regeneracja pompy paliwowej i wtryskiwaczy 450

pompa olejowa 200

nowa przednia i tylna pokrywa silnika 170

komplet uszczelek 50

mechanik 300 (z tym, że my zawieźliśmy mu prawie rozebrany silnik, on wyjął tylko wał korbowody, tłoki i wybił tuleje, później złożył mniej więcej całego i zamontował na ciągnik z naszą pomocą)

nowy kolektor wodny 20

drążki popychaczy 70

olej Turdus 180

masa nowych śrubek i nie pamiętam co jeszcze. Już jest 4,5tyś, a jeszcze sporo innych rzeczy których nie byłem w stanie spamiętać. To tak się wydaje, ale jak się zaczniesz to chłonie kasę. Można zrobić byle jak, ale ile on pochodzi. Lepiej robić raz a porządnie. Łącznie mniej więcej około 5tyś.

I jestem przeciwny dawaniu silnika do remontu za 3,5tyś, bo na pewno tak dokładnie nie zrobią. Ja nie jestem pewien solidności co do mojego wału, a jak oni tam wsadzą jakiś za 900 czy 800, bo na pewno droższego nie wsadzają. Komplety naprawcze też pewnie po 100 i w ludzi pójdzie, ale ile pochodzi? Jak się uda to 5 lat, ale nie więcej. Co z tego, że dają gwarancję. Rok pól roku? Co to jest? Całe nic. Takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Witam wszystkich znających się na temacie silnika c 360 . Problem jest tego typu ciągnik stał nieodpalany 6 lat teraz dostałem go w spadku . Silnik zapalił ale strasznie się się tłuk i nierówno pracował wiec nie długo myśląc wymontowałem pompę wtryski i do pompiarza zrobił założyłem i dalej się tłukł okazało się ze nie pali na drugiego tłoka od kabiny a pompa dobra bo pompiarz był i sprawdzał .  Zdjąłem dekiel i okazało się ze w ogule nie  dale oleju . Co jest grane ? Wykręciłem głowice no niby dobra na oko ale sie nie znam sprzężyny <span style="cursor: pointer; color: rgb(255, 0, 0); text-decoration: underline; border-bottom: 1px solid rgb(255, 0, 0);" id="pxphdekpqruuxvitkjsorfno">mocno</span> trzymaja . Wyjołem tłoka ale ani rys na tuleji ani na panewkach CO JEST NIE TAK ??? Co to może być . Stawiam duże piwo za konkretna i wyczerpujacą opd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sporo może być przyczyn takiej złej pracy silnika, Złe wyregulowanie zaworów, pęknieta dźwigienka zaworowa, krzywy popychacz, żle ustawiony kąt wtrysku, nieszczelne zawory...

Posprawdzaj to na początek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

Wydaje mi sie ze głowica jest do roboty bo jak wlewam na nia bezyne to zaraz ucieka wydechowym . wtryski sa ok zawory wyregulowane tylko chodzi mi o to ze na jednym tłoku nie ma spalania i nie daje oleju do góry silnika pod dekiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

W ilu tematach będziemy dyskutować o tym samym problemie?

Nie wiem co to za metoda. Ale widzę że się rozpowszechnia po forum.

Rozumiem, że chcesz naprawić, ale trzeba być cierpliwym.

Ale dziękować nie wiem komu, że chociaż nie ma założonego nowego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antoniii    1

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Jeżeli chodzi o tłoki to nie radził bym wkładać zetorowskich bo w zetorach było wyższe ciśnienie wtrysku co wpływa na wyższa temp. pracy motoru a jak wszyscy wiemy stopy metali na takie części są różne czyli takie jak ustalił producent. Zalecam zmianę panewek dla poprawienia ciśnienia smarowania i oczywiście regeneracje głowic dla szczelności komory spalania. regeneracja wtrysków i poprawne ustawienie pompy wtryskowej wpłynie ma moc i spalanie. taniej cię wyjdzie zdać stary i wziąć w rozliczeniu nowy na gwarancji. polecam gwarancje na motogodziny a nie na lata pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    996

W których Zetorach było większe ciśnienie i o ile dokładnie, dane z książki napraw poproszę. Lepiej remontować własny silnik niż kupować "kota w worku" ładnie pomalowanego z wierzchu, tylko nie wiemy co tak naprawdę jest założone w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jeżeli chodzi o wały to teraz szlifują je do 6 stopni naprawczych. Gdzie tak robią szlify wałów o ile mi wiadomo to do 5-tego szlifu, a tak w ogóle to nie widziałem jeszcze panewek na 6 szlif bo takich jeszcze nie zrobili ani bimet ani mahle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzeju207    12

Witam Panowie!

 

Do rzeczy przeglądałem już kilka tematów i nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc pytam tu. A więc przyszedł czas na remont poczciwej 60. Itakie pytanie zasłyszałem, że przy remoncie silnika pasują gotowe zestawy naprawcze z Zetora 7011 oraz wtryskiwacze i pompa. I stąd moje pytanie czy to prawda? Czy wytrzyma wał z C360? I czy to pasuje bez roztaczania bloku? Proszę o odpowiedź może ktoś już się z czymś takim spotkał lub przerabiał. Zmiana silnika nie wchodzi w grę.

 

Z góry dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj