Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case seria JX


1624 odpowiedzi na ten temat

#141 Share beorn

beorn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 26 luty 2008 - 23:41

Case seria JX

W ameryce km nie jest równy europejskiemu km, są małe różnice pomiędzy nimi, a norma to druga sprawa.

no faktycznie jest roznica ale niezbyt duza, po jej uwzglednieniu np. jx80 ma 73 km.te amerykanskie dane pokrywalyby sie z testem w topagrar odnosnie mocy na wom td80

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:01
  •  

#142 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 luty 2008 - 19:27

Case seria JX No trochę traci na WOM mocy w tym teście TD80, ale zobaczymy jak to będzie w praktyce, narazie jeździłem tylko z wałkiem przy rozsiewie wapna, ale tam to ma leciutko więc trudno powiedzieć.
a

#143 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 27 luty 2008 - 19:50

Case seria JX Kolego cosmos wyjaśnij mi proszę jakie konie mają w USA? Bo swoim stwierdzeniem totalnie mnie rozbroiłeś, zgodzę się że moc mierzona jest w innych normach ale że konie są inne to raczej się nie zgodzę.
Pzdr

#144 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2008 - 20:03

Case seria JX macie straszne problemy nie ma co
moc mocą a praktyka praktyką i te kilka km nikogo nie zbawi, widocznie amerykańce podaja moc na wom, a w praktyce wcale nie musi byc taki słaby, pozatym jest niewiele maszyn które tak w pełni wykorzystują moc z wom ciągnika

#145 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 luty 2008 - 20:16

Case seria JX Cytat
"Co ciekawe koń mechaniczny w wydaniu anglosaskim (hp) jest trochę mocniejszy (ok. 1,5%), co utrudnia porównanie silników dużej mocy wyprodukowanych przez różnych producentów.
"
z
http://www.apra.pl/r.../rpt_0207_1.htm
Z RPT, więc nie ma się co śmiać kolego @MCKYLO, z palca tego nie wyssałem ;). Są normy pomiaru i definicje jednostek, zresztą to nic dziwnego jak się popatrzy na inne jednostki w USA.
Za wiki: 1 KM = 75 kGm/s = 735,498 W = 0,9863 HP

Dodam jeszcze nowy pomiar spalania w miom TD80 (metodą zbiornikową), 6,68l/mtg, przy orce głównie 3x30cm zagonowym i w transporcie trochę.
Pozdrawiam
a

#146 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 27 luty 2008 - 21:42

Case seria JX OK kolego cosmos umiem przyznać się do błędu, zwracam honor, ciekawe muszę poczytać w tym temacie koni i ich obliczaniu. Podajesz spalanie ma mth a ile licznik nabije mth na 1ha orki w TDD? No fakt zbyt ambitny pług pod względem ciężkości pracy to to nie jest i to zużycie paliwa może dawać zafałszowany obraz.

#147 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 luty 2008 - 22:27

Case seria JX Nie no pewnie, że zafałszowany obraz tego spalania, bo ten ciągnik tego pługa raczej nie zauważa, ale niestety innego nie mam. Co do ilości mtg na 1 ha to przy tym pługu też jest to niepewna miara, ale mam takie pole w miarę prostokątne o powierzchni 1,74ha to orałem je tym pługiem przez 2,4mtg czyli około 1,5mtg na 1 ha orki 3X30 UG na ciężkiej glebie IVa-b, lekki stok. Czyli około 10l ropy na ha. Ale podkreślam te pomiary są robione przy pługu od 60-tki.
Wracając do koni to jakbym nie czytał tego numeru RPT to też pewnie na to bym nie zwrócił uwagi. Pozdrawiam
a

#148 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2008 - 22:38

Case seria JX ciekawe czy w tym transporcie nie zafałszowało wyniku w orce ;), ale 10l/ha to dobry wynik i chyba mniej z większym pługiem by nie wyszło
ps z jaką szybkością latałeś z tym 3x30?

#149 Share grzesio31

grzesio31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie

Napisany 28 luty 2008 - 12:54

Case seria JX @Ferdek07
po ilosci Twoich postow i zalozonych tematow widze jestes albo powinienes byc oblatany min w sprawie zetora proximy i w zwiazku z tym mam pytanko - co takiego zrobili w nowej proximie ze obnizyl sie poziom halasu? bo juz od 3 lat zabieram sie za wygluszanie swojego pronara ale jeszcze nic z tego nie wyszlo.
z gory dzieki za odp

#150 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 13:22

Case seria JX tego dokładni enie wiem ale zmieniona maska jest czymś wyłożona od środka i podłoga ma inna wykładzie i pewnie też jakaś mata pod tawykłądziną została dołożona, ale szczegółów akurat nie znam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:01
  •  

#151 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 28 luty 2008 - 15:42

Case seria JX chyba za bardzo upraszczacie temat wyciszenia, Ferdek07 ma po części rację, ale oprócz wykładzin trzeba zaznaczyć że teraz Zetor ma EURO III nie wiem ale to też może mieć wpływ na głośność pracy. Powiem szczerze że jak się przejadę nowym Zetorem to dam wam znać z odczuć subiektywnych czy jest ciszej a może już ktoś ma takie doświadczenie.

#152 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 16:11

Case seria JX http://www.allegro.p..._promocja_.html czytajcie opis;
"silnik wyposarzony w elastyczne sprzęgło co zmniejsza hałas i pozwala na bardziej ekonomiczną jazde"
co to jest do cholery to elsatyczne sprzęgło?

#153 Share wlodiw

wlodiw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 715 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow Zamojski

Napisany 28 luty 2008 - 21:08

Case seria JX sprzęgła elastyczne występują tam gdzie istnieje możliwość kompensacji nieosiowego połączenia elementów ruchomych, niwelują małe błędy montażu,charakteryzują sie dobrymi właściwościami kinematycznymi, antywibracajnymi np w serwonapędach, napędach pomp. Tyle wiem o sprzęgłach elastycznych. Prawdopodobnie wsadzili jeszcze do skrzyni jakąś elastyczną przystawkę i prawdopodobnie ma to na celu wyciszenie jej pracy. Nasuwa się w takim razie ile na ile to będzie wytrzymałe.......

#154 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 21:13

Case seria JX sugerujesz że te sprzęgło elastyczne to taka pierdółka która się może tylko szybko rozleciec?
tylko co to ma do ekonomicznej jazdy tak wogóle? i gdzie to wsadzili na sprzęgle głównym czy gdzie?

#155 Share wlodiw

wlodiw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 715 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow Zamojski

Napisany 28 luty 2008 - 21:28

Case seria JX Zabij mnie, a ci nie powiem bo nie wiem......... Ale na mój rozum i to co wiem o sprzęgłach to tak by to wyglądało. Trzeba by się popytać mechaników na serwisie ( choć nie sadzę żeby tam już stała rozpołowiona nowa Proxima ;) ), może będą wiedzieli co to jest. Podejrzewam, że jest np. na sprzęgle głównym i to musi być jakaś elastyczna przystawka. Ewntualnie może to być gdzieś na połączeniu wałek sprzęgłowy i dyfer. Na pewno ma to wpływ na wyciszenie pracy, a nie na ekonomikę

#156 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 21:31

Case seria JX jest napisane "silnik wyposarzono w elastyczne sprzęgło..." - może zetor zatoswał zmienne fazy rozrządu ? ;)

#157 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 21:40

Case seria JX Ferdek-czyli tak jak kiedyś pisałem-jesteś Chochlikiem 23 ?-znaczy miałem rację ?

#158 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 21:46

Case seria JX jestm chochlik 23

#159 Share wlodiw

wlodiw

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 715 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow Zamojski

Napisany 28 luty 2008 - 21:46

Case seria JX Ferdek robisz za chochlika ;) ???????? A do tematu sprzęgło na silniku........ Zmienne Fazy Rozrządu jest to nazwa systemów, których zadaniem jest przestawienie faz rozrządu, a więc momentów otwarcia lub zamknięcia zaworów w zależności od obciążenia jednostki napędowej oraz jej prędkości obrotowej. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod zwiększenia osiągów bez doładowania, a z zachowaniem ekonomiki zużycia paliwa. Pytanie czy jest sens robić coś takiego w silniku turbodoładowanym??? Silnik ze zmiennymi fazami rozrządu jest przygotowany do pracy z wyższymi obrotami, ale i w niskim zakresie obrotów zachowa elastyczność. Proxima faktycznie z tego co mówią nie ma turbo dziury jak Forterra, być może była by to zasługa zmiennych faz, ale nie wiem czy ona to akurat ma

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:01
  •  

#160 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 luty 2008 - 21:49

Case seria JX dobra ale z tym sprzęgłem elastycznym to chyba w proximie jest to sprzegło na sprzegle głównym, bo gdzie indziej miało by sens?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy