Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case seria JX


1624 odpowiedzi na ten temat

#1001 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 25 luty 2012 - 17:06

Case seria JX prtzestawiacz kata - taki elktro zawór(cewka) nie przestawia pompy na tyle zeby zgasł. nie wiem czy da sie to wyregulowac czy trzeba wyminiac. To ta czesc co podpina sie do niej wtyczke przy pompie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 17:06
  •  

#1002 Share bolocase

bolocase

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok. Malborka
  • Zainteresowania:rolnictwo, maszyny rolnicze, mechanika, car audio

Napisany 25 luty 2012 - 19:45

Case seria JX jeśli chodzi o opony to wszystkie są ok, tak samo pytacie o awaryjność to powiem tak jest to dobry ciągnik do lekkich prac czyli jeśli ktoś używa go z głową to na pewną będzie zadowolony a co najważniejsze spalanie 4-5 l/h trzeba tylko uważać na sprzęgło ponieważ jest bardzo czułe i zwracajcie czy ma odpowiedni luz 4 cm,a przegląd zerowy to bardzo istotna rzecz którą wykonuje dealer przed wydaniem maszyny klientowi ma on na celu sprawdzenie maszyny pod kontem działania ( czy wszystko działa prawidłowo, czy stany oleju i płynów są takie jak powinny być) życzę wszystkim posiadaczom tej maszyny zadowolenia i bezawaryjne pracy pozdrawiam

prtzestawiacz kata - taki elktro zawór(cewka) nie przestawia pompy na tyle zeby zgasł. nie wiem czy da sie to wyregulowac czy trzeba wyminiac. To ta czesc co podpina sie do niej wtyczke przy pompie.

tak jak kolega pisze cewka raczej ale sprawdź to jak odpalisz ciągnik to odczep wtyczkę i sprawdź czy zgaśnie, jeśli nie to pozostaje demontaż pompy i oddanie jej do serwisu, napisz jak sprawdzisz

#1003 Share Lucio

Lucio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łepki Stare

Napisany 26 luty 2012 - 10:34

Case seria JX niedługo za jakieś 2-3 tyg odbieram case jx 90
a ten przegląd zerowy to na czym polega jak przywiozą mi ciągnik na podwórko i sprawdzają wszystko czy jak i czy to jest darmowy przegląd może mi ktoś wytłumaczyć

#1004 Share Lukasz12a

Lukasz12a

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Lipski
  • Zainteresowania:Rolnictwo i wszystko z nim związanie

Napisany 26 luty 2012 - 11:25

Case seria JX Przegląd zerowy polega na sprawdzeniu czy wszystko działa dokonuje to dealer lub ktoś za to odpowiedzialny.

#1005 Share Lucio

Lucio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łepki Stare

Napisany 26 luty 2012 - 13:44

Case seria JX a czy to konieczne przeciez i tak nowy ciagnik to i sprawny??

#1006 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 26 luty 2012 - 14:26

Case seria JX Lepiej żeby był wykonany :)
Przegląd zerowy uwzględnia też sprawdzenie połączeń, dokręcenia śrub kół, poziomu płynów itp.

#1007 Share bolocase

bolocase

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok. Malborka
  • Zainteresowania:rolnictwo, maszyny rolnicze, mechanika, car audio

Napisany 26 luty 2012 - 15:47

Case seria JX dokładnie tak jak piszą koledzy to jest koniecznością ponieważ nie raz się zdarzało ze np. nie było odpowiedniej ilości oleju w skrzyni, lub źle wyregulowane sprzęgło, nawet jak dostaniecie ciągnik to musi być instrukcja i folder posprzedarzowy gdzie się wpisuje przeglądy itd. i tam jest takie coś jak "PDI" i tam powinna być wypełniona ta strona i podpisana przez osobę odpowiedzialną najczęściej pracownika serwisu

#1008 Share Lucio

Lucio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łepki Stare

Napisany 26 luty 2012 - 16:19

Case seria JX a czy to robią już na podwórko przy mnie czy robią to u siebie i przywożą tylko papierek ze zrobione?
jak to jest chce sie dowiedziec bo niegługo ciągnik odbieram więc wole dmuchac na zimno

#1009 Share bolocase

bolocase

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok. Malborka
  • Zainteresowania:rolnictwo, maszyny rolnicze, mechanika, car audio

Napisany 26 luty 2012 - 18:08

Case seria JX robią to u siebie czyli na serwisie sprawdzają działanie całej maszyny ale nie zawsze jest to udokumentowane, ale łatwo sprawdzisz czy był zrobiony przegląd zerowy, spójrz na korki w przednim moście, przednich i tylnych zwolnicach czy widać ze były odkręcane będziesz widział czy jest zerwana farba na korkach czy tez nie robili i farba jest fabryczna nic nie jest zerwana

#1010 Share Lucio

Lucio

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 97 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łepki Stare

Napisany 26 luty 2012 - 20:18

Case seria JX to przed odebraniem najlepiej zadzwonić do przedstawiciela handlowego tego co mi załatwiał ciągnik i poprosić o przegląd zerowy aby wykonali a czy to jest płatny przegląd czy nie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 17:06
  •  

#1011 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2012 - 20:30

Case seria JX każdy szanujący się dealer takie coś wykonuje przed przywozem ciągnika do klienta.

#1012 Share bolocase

bolocase

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok. Malborka
  • Zainteresowania:rolnictwo, maszyny rolnicze, mechanika, car audio

Napisany 26 luty 2012 - 21:04

Case seria JX nie nie dzwoń to jest obowiązek każdego dealera aby to zrobić a ty jak dostaniesz maszynę to sobie sprawdź czy zrobili, a jak okażę się ze nie to sam sobie sprawdź poziomy oleju i płynów a i zwróć uwagę czy przednie koła są ustawione prawidłowo czyli czy mieszczą się w śladzie z tylnymi, bo w jx przednie koła są zawsze rozstawione szerzej niż tylne i po tym tez można sprawdzić czy sprawdzali twój ciągnik i w razie czego wtedy dzwoń i upominaj się o swoje

#1013 Share kaseji

kaseji

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 26 luty 2012 - 22:28

Case seria JX po kołach to chyba nie stwierdzisz każdy może mieć jakieś swoje ustawienia, ale poziom oleju w silniku hydraulice mostach itd to powinni sprawdzić.
to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

#1014 Share Massey5455

Massey5455

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2012 - 22:42

Case seria JX a orientujecie sie czy te obecnie produkowane jx-y też mają takie problemy jak wcześniejsze tzn. łożyska w zwolnicach, sprzęgła, wycieki itp.? bo np w NH TD to nagminnie leciały sprzęgła itp. a to jest tosamo co jx

#1015 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 27 luty 2012 - 12:24

Case seria JX a kto mi powie gdzie podłączyć wolny spływ w jx90?

#1016 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 13:15

Case seria JX chodzi Ci o podłączenie siłownika jednostronnego działania? jeśli tak to:
przyjmując takie oznaczenie szybko-złączy hydraulicznych:

1-2
3-4

podłącz w gniazdo nr 2, działa dłuższa dźwignia rozdzielacza hydraulicznego (bliżej siedzenia) dając ją całkowicie w dół ona się blokuje i uzyskujesz w ten sposób wolny spływ, który nie obciąża pompy.


Może ktoś wie co jest przyczyną tego że po przekręceniu kluczyka silnik nie gaśnie - dostaje dużo niższych obrotów ale nie gaśnie, można nawet wyjąć kluczyk ale silnik i tak nie zgaśnie. Jedyny sposób to ,,zduszenie" silnika poprzez włączenie wysokiego biegu.

tak jak kolega pisze cewka raczej ale sprawdź to jak odpalisz ciągnik to odczep wtyczkę i sprawdź czy zgaśnie, jeśli nie to pozostaje demontaż pompy i oddanie jej do serwisu, napisz jak sprawdzisz


Po odczepieniu tej wtyczki przy pompie ciągnik rzeczywiście zgasł i po podłączeniu jej na nowo wszystko wróciło do normy, ciągnik zapala i gaśnie po przekręceniu kluczyka.

Edytowany przez semos, 27 luty 2012 - 13:21.


#1017 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 27 luty 2012 - 13:39

Case seria JX dokładnie planuje zakup prasy i to na w 90% zmiennokomorowa i z tego co wiem one mają po 3 węże. i jednym z nich jest wolny spływ. Chyba że się mylę to mnie poprawcie. Często się i gęsto zmienia produkt zakupu i teraz myśli nad krone 1500 mc. może ktoś oświeci jak wygląda podłączenie aby kaszany nie było

#1018 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 13:45

Case seria JX jeżeli prasa ma 3 węże to najczęściej są to dwa od klapy (hydrauliczna blokada komory) i jeden od podbieraka, który podłączasz w gniazdo nr 2.

#1019 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1885 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 27 luty 2012 - 14:47

Case seria JX to te od kalpy to właśnie podłączam pod 1-3 na jedną wajchę a od podbieracza na 2-4(wolny). a jeden od klapy to będzie wolny spływ? bo z tego co wyczytałem to inaczej jest w stało a inaczej w zmienno komorowych.
Widzę że kolega obcykany już w tych wyjściach. my mamy już troszkę ponad rok jx i powiedz mi jeszcze jak jest z tymi wyjściami. Które są jedno a które dwustronnego działania i jak zmienić z jedno na dwustronnego działania? Na instrukcje chyba za niemądry jestem bo chciałem obczaić z instr. to to dziwnie opisane jest:/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 17:06
  •  

#1020 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 luty 2012 - 15:26

Case seria JX kolego ja w swoim JX 70 mam gniazda podłączone poziomo i sądzę że w Twoim większym modelu też tak jest.
Siłowniki dwustronnego działania podłączasz w gniazda 3-4

Siłownik jednostronnego działania w gniazdo 2.

Dźwignia od rozdzielacza tą dłuższą (bliżej siedzenia) odpowiada za sterowanie gniazdami 1-2 i posiada takie pozycje robocze:
góra - ciśnienie oleju w gnieździe 2
w dół (delikatnie) - ciśnienie oleju w gnieździe 1
w dół (do podłogi tak aby się dźwignia rozdzielacza zablokowała i pozostała w tej pozycji) masz wolny spływ - do siłowników jednostronnego działania


Dźwignia od rozdzielacza ta krótsza dalej od siedzenia odpowiada za sterowanie gniazdami 3-4 i posiada pozycje robocze:
góra - ciśnienie oleju w gnieździe 4
dół - ciśnienie oleju w gnieździe 3

Edytowany przez semos, 27 luty 2012 - 15:27.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy