Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case seria JX


1642 odpowiedzi na ten temat

#841 Share versus

versus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 741 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Przasnysza

Napisany 10 listopad 2011 - 22:10

Case seria JX Jak byłem 2 tygodnie temu w Płonsku to usłyszałem że TD nie można jeszcze zamówić z rewersem EH i tyle rozmowy na ten temat było. A co co case to jak wyżej napisałem. Widocznie brak czekać aż będą stały na placach i się w końcu wyjaśni ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 02:18
  •  

#842 Share maciek1991

maciek1991

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 10 listopad 2011 - 22:22

Case seria JX Mój 6 października miał wjechać na taśmę 3 tyg i u mnie miał być na podwórku. A jak terasz pytasz nic nie wiedzą . A czekać znów długo też nie mogę ze względu na finansowanie. No ale jak będą to na pewno się wyjaśni wszystko :)

#843 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 11 listopad 2011 - 19:57

Case seria JX chec zwiekszyć moc mojego jx i moje pytanie brzmi w jaki sposób ten zabieg wykonać, może ktoś już taki zabieg wykonywał.

znacie jakieś firmy które sie tym zajmują profesionalnie?

#844 Share HORTUS

HORTUS

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2011 - 17:10

Case seria JX JX posiadają pompy sterowane mechanicznie i myślę iż firm zajmujących się profesjonalnie podwyższaniem mocy w takich ciągnikach jest mało, teraz wszyscy chętnie podnoszą moc przez zmianę oprogramowania. Sam też poszukuję takiej firmy i też mam z tym problem.

#845 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 13 listopad 2011 - 18:44

Case seria JX własnie wiem żę jest łatwiej podnieść moc w ciagnikach z elektronicznym sterowaniem pompy ponieważ jest wiecej firm tym sie zajmujacych.

a z mechaniczna pompa jest już troche gorzej :( i samemu trzeba szukać jakiś mechaników

#846 Share ozon87

ozon87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 536 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 listopad 2011 - 19:54

Case seria JX Może tu zadzwoń
http://allegro.pl/pr...1907549376.html
http://allegro.pl/tu...1892157810.html
Mam nadzieje że pomogłem :D

#847 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 13 listopad 2011 - 20:49

Case seria JX te firmy zajmują sie elektronicznym tuningiem (chip tuning) :P

a mi chodzi o tuning mechaniczny :D

ale dzieki za chęci

mój JX ma silnik o poj. 3.2l i sprawdziłem ile najwiecej do sie z niego wycisnąć a mianowicie 88km(quantum v/n) :blink:

ale mi raczej chodzi o podwyższenie mocy o 10-15km z jx 60 żęby nie narazić sie na takie rzeczy jak spalenie sprzegła itp.

sprawdzałem jakie podzespoły mają wiksze jx 70 80 (turbo, wtryskiwacze, pompa paliwowa) to tylko pompa ma inny numer ale jest to spowodowane wiekszym dawkowaniem paliwa a technicznie to samo.

co jeszcze ma znaczenie w uzyskaniu wiekszej mocy? i jak to sprawdzić zmienić itp?

#848 Share HORTUS

HORTUS

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 listopad 2011 - 19:31

Case seria JX Widzę "Endurak" że obaj mamy ten sam sprzęt i ten sam cel: podnieść moc w JX 60. Moja maszyna jest jeszcze na gwarancji i do wiosny muszę jeszcze dać sobie na wstrzymanie. Pytałem już wcześniej na forum czy ktoś zwiększał moc w JX, ale cisza. Rozmawiałem na ten temat z mechanikiem podczas przeglądu i z chłopakami na targach, wszyscy mowili że należy wymontować pompę i oddać do przeregulowania w serwisie Boscha. Osobiście ten pomysł średni mi się podoba, po pierwsze nie wymontuję sam pompy, po drugie podczas montazu jej właściwie nie ustawię oraz nie będę wiedział tak do końca ile ciągnik ma mocy. Wolę chyba przeprowadzić regulację pompy na ciagniku z badaniem jego mocy na hamowni. Problem tylko w znalezieniu firmy która takie rzeczy robi. Muszę Ci powiedzieć że ja również spędziłem wiele godzin przed katalogami ciągników JX i też nie zauważyłem rożnic w budowie silnika poza pompą a właściwie to jej ustawieniami. Poźniejsze moje rozmowy potwierdziły fakt iż roznica w mocy wynika tylko z innych ustawień silników.
Może razem uda nam się ustalić jak dobrze z 60 zrobić coś wiecej.

#849 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 14 listopad 2011 - 20:01

Case seria JX mój też jeszcze na gwarancji od lipca ale na jesienne prace poloweplanuje zwiekszenie mocy z tym ustawieniem pompy to tylko połaczone z hamownią żębym wiedział jaką ma moc a nie tak na oko <_<

tu http://www.agrofoto....41/page__st__20 piszą o wysyłaniu pomyp do serwisu, co na to powiesz?

#850 Share pitru

pitru

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:Mechanika Komputery

Napisany 14 listopad 2011 - 21:08

Case seria JX @HORTUS, @ENDURAK91
weź jeszcze pod uwagę korektę wtryskiwaczy i ciśnienia doładowania turbiny. Wątpię, żeby były tak samo ustawione.
Swoją drogą uważam, że to mało opłacalny tuning. Przyrostu mocy prawie nie odczujesz, a dojdą same koszty. Większe spalanie i wzrasta ryzyko awarii samej pompy lub sprzęgła, które i tak jest w tych modelach nie za ciekawe. Nie wspominając o linkach sprzęgła i wałka, które trzeba cały czas podciągać.
Ja, nie pozwolił bym bez powodu grzebać w bebechach mojej nowej pompy nikomu, nawet fachowcom z szacownego serwisu Boscha.
Zupełnie inną sprawą jest zmiana oprogramowania, bo jest pod większą kontrolą i łatwo wrócić do ustawień fabrycznych. Co nie jest łatwe, jak coś rozkręcasz kilka razy.
Ale, to tylko moje zdanie....

PS nie zdziw się na hamowni, jak ciągnik nie będzie miał 60koników, ponieważ częstą praktyką jest podawanie mocy silnika z hamowni ale... bez osprzętu.
Naprawa maszyn rolniczych i budowlanych
McCormick Case Steyr Jcb Caterpillar itp

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 02:18
  •  

#851 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 14 listopad 2011 - 21:52

Case seria JX wytłumacz mi o co chodzi z tym ustawieniem wtrsykiwaczy i turbo :blink: jeżeli są takie same jak w wyższych modelach?

dlaczego uważasz żę ten tuning jest mało opłacalny? i dlaczego przyrostu mocy nie odczuje?

a co do hamowni co nie spodziewam sie 60km tylko coś w przedziale 50-55km (wyczytałem w instrukcji albo na stronie iveco żę moc tej jednostki to 54km) i jestem tego swiadomy.

#852 Share HORTUS

HORTUS

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2011 - 08:32

Case seria JX Koledze chodzi o to iż te same wtryskiwacze czy turbina mogą być inaczej ustawione, co do wtryskiwaczy to watpię by posiadały inne ustawienia skoro są sprzedawane do wszystkich modeli z tymi samymi numerami katalogowymi. Turbina może rzeczywiście posiadać większe ciśnienie doładowania. Co do zmian dokonanych przez "regulację" to ja się raczej nie obawiam, jeżdże samochodem po zmianie oprogramowania, mniej pali a znacznie lepiej chodzi. Myślę iż podobnie jest tutaj, przeciez ten silnik posiadając większą moc, posiada mniejsze jednostkowe zużycie paliwa, ta 60 jest tylko oszczędna przy lekkich pracach: opryskiwacz, rozsiewacz itp. Przy większym obciążeniu pali już całkiem sporo. Ponieważ nie ma innych różnic w budowie silników, zmiana ustawień pompy i ewentualnie turbiny na takie jakie posiadają ciagniki większej mocy z tym samym silnikiem, musi spowodować wzrost mocy i uzyskanie parametrów pracy modeli mocniejszych.

#853 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 15 listopad 2011 - 10:08

Case seria JX co do turbiny to mi sie wydaje żę jak zwiekszymy dawke paliwa na pompie to i turbo bedzie miało wieksze ciśąnienie doładowujące ponieważ bedzie wiecej spalin które ją napedzają :rolleyes:

chyba dobrze rozumiem ?

#854 Share pic2ek

pic2ek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 346 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz

Napisany 15 listopad 2011 - 14:36

Case seria JX Mi też się wydaje, że lepiej dac sobie spokój z podnoszeniem mocy w ten sposób. Wszytskie te rzeczy o których wczesniej inny wspomnieli są drogie i chyba nie warte tej podniesionej mocy.
I moje pytanie - widział ktoś kiedyś hamownie dla ciągników?? albo na normalnej hamowni ciągnik? Bo nie wierze w to żeby zhamować ciagnik komputerem.

Edytowany przez pic2ek, 15 listopad 2011 - 14:37.


#855 Share zetor7045xD

zetor7045xD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2011 - 15:03

Case seria JX Ja widziałem tylko jak moc mierzyli z tyłu na wałku xD W tvn turbo w sobotę. Pokazywali ile ma km i Nm

#856 Share ENDURAK91

ENDURAK91

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm-Hrubieszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, technika rolnicza, motocykle, motoryzacja,

Napisany 15 listopad 2011 - 16:13

Case seria JX

Mi też się wydaje, że lepiej dac sobie spokój z podnoszeniem mocy w ten sposób. Wszytskie te rzeczy o których wczesniej inny wspomnieli są drogie i chyba nie warte tej podniesionej mocy.
I moje pytanie - widział ktoś kiedyś hamownie dla ciągników?? albo na normalnej hamowni ciągnik? Bo nie wierze w to żeby zhamować ciagnik komputerem.


kolego co do opłacalności danego zabiegu to bym niebył taki pesymistą np. koszt nawet niech siega 3 tys. przy podnieśieniu mocy o 10km a podczas zakupu ciagnika za model o 10km mocniejszy trzeba zapłacić ok. 8tys. wiecej.

komputerem samym sie nieda zhamować, jest dotego potrzebna hamownia podpinana do tylnego wom.

#857 Share beorn

beorn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:swietokrzyskie

Napisany 16 listopad 2011 - 10:33

Case seria JX Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja ze jx-y 60 i 70 maja te same najistotniejsze elementy: wtryski, pompy, sprzegla, przekladnie itp. nawet turbo ma pewnie takie samo doladowanie przy czym 60tka pracuje po prostu przy wiekszym nadmiarze powietrza.

Moim zdaniem w tym przypadku jest latwiej podniesc moc niz w silnikach z elektronicznym sterowaniem. Jedyne co trzeba zrobic to zwiekszyc dawke paliwa w calym zakresie obrotow i obserwowac co hamownia pokazuje i wszystko w tym temacie. Nie trzeba wgrywac specjalistycznych programow z nowymi mapami czy tez urzadzen oszukujacych komputer. Wada jest oczywiscie niemoznosc powrotu do poprzednich ustawien.

Moim zdaniem to swietna sprawa. Po co placic wiecej CNH za ten sam produkt ktory rozni sie o cwierc obrotu srubokreta?Sam nosze sie z zamiarem podkrecenia jx90.

Czy jx 80 oprocz mocniejszej przedniej osi ma cos innego mocniejscego?sprzeglo np?

#858 Share lukas1982

lukas1982

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów

Napisany 16 listopad 2011 - 12:11

Case seria JX Panowie mam dylemat na tamat wyboru ciągnika jx95 czy też PolmotH ten 102KM. Co proponujecie??
Mam agregat upr-siewny bierny 3m z Brodnicy (1560kg) i ten traktor by przy tym chodził. Da radę??
Czy może polecicie coś innego w granicach 110tys netto??

#859 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 16 listopad 2011 - 12:35

Case seria JX kolego lukas jx chyba tak jak NH nie mozna zamawiac

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 02:18
  •  

#860 Share wedelowy

wedelowy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2011 - 21:06

Case seria JX

Panowie mam dylemat na tamat wyboru ciągnika jx95 czy też PolmotH ten 102KM. Co proponujecie??
Mam agregat upr-siewny bierny 3m z Brodnicy (1560kg) i ten traktor by przy tym chodził. Da radę??
Czy może polecicie coś innego w granicach 110tys netto??

Ten Jx może mieć problemy z tym agregatem. Gdzieś na tym forum czytałem, że cięzko miał unieść agregat coś koło 1300 kg, ale poszukaj jeszcze tych postów. Polmot jest cięższy, trochę mocniejszy i ma wprowadzić (lub już wprowadził) wzmocnione podnośniki 4200 kg zamiast 3700, więc w tym przypadku powinien się lepiej sprawdzić. Sam stoję przed podobnym wyborem i chyba wybiorę właśnie Polmota.

Edytowany przez wedelowy, 16 listopad 2011 - 21:13.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy