Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case seria JX


1624 odpowiedzi na ten temat

#521 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 22 listopad 2010 - 19:33

Case seria JX to kupuj 3 cylindry za 200netto ;) ceny fendta nie sa dla przecietnego polskiego rolnika !!!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 19:30
  •  

#522 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2010 - 22:06

Case seria JX nie wiem czy wiesz jaki jest przecietny rolnik w Polsce xD

#523 Share JACEKK1

JACEKK1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KUJAWY

Napisany 28 listopad 2010 - 09:48

Case seria JX

narazie jest w głowie 410 NH t5040 i JXU 85. narazie wygrywa NH najlepsza oferta ale case tez cos nowego maja przedstawic do srody. DF nie podoba mi sie podnosnik( nie ma cylindra w srodku tylko 2 siłowniczki podnosza cały ciezar a wygladaja jak pomocnicze w zepciu czy NH. Dopiero 420 ma cylinder i jeden siłownik pomocniczy. No i DF w srdoku tak zabawkowo kolorowo wyglada :) ALe silnik i skrzynia raczej daja mu no i fajny układ opon wystepujacy tylko w SDF tzn ze przód jest niewiele wezszy od tylnych. Odrzuca mnie podejscie delerów. jedne wogóle nie chciał gada o zaliczkowaniu na maj 2011 a drugi olewczo ze mna rozmawiał i z ceny nie chca zejsc :( Moze trzeba by odwiedzic jescze z jednego to by lepiej sie popisał :)
Delerzy case i NH dobrze gadaja i przystaja na moje warunki podobnie jak kubota ale ta odpadła z powodu wagi i wykonania.

Ciagnie mnie do case bo mam jednego i jest oki ale jak bym miał zapłacic 10-14 wiecej to juz wole blizniaka NH :)

Orientujesz sie ile kosztuje fendt seri 200 80-85 KM /

JD 5080R stanowczo za drogi i do tego ładowacz o 6-7 tys drozszy niz stoll do NH, case czy DF

Co miałeś na myśli że KUBOTA odpada z powodu wagi i wykonania no z wagą to i może jest lekka ale wykonanie ten ciągnik jest wykonany w japoni czyli jest orginał a case we włoszech df tak samo tylko fent w niemczech

#524 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 28 listopad 2010 - 13:50

Case seria JX co z tego ze w japonii? Patrzac na detale kuboty i porónujac je z DF, case czy NH to cienko kubota wyglada :( Nie wytykam tu czego szczególnego ale ogólne pierwsze wrazenie nie jest dobre :) A wagowo to to juz przepasc miedzy taka m8540 a NH 5040 czy JXU 85 a przy łądowaczu ciagnik nie moze byc lekki bo on 1t nie podniesie bez obciazenia. mam mozliwosc wziecia na testy 8540 7 grudnia i sie zastanawiam czy wogóle dupe sobie zawracac :)

#525 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 28 listopad 2010 - 15:05

Case seria JX Ładowacz JD taki drogi? Ceny jakie usłyszałem u dilerów na ładowacz do 5R i ładowacz Quicke do Axosa były identyczne chyba 32 tyś brutto

#526 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 28 listopad 2010 - 16:37

Case seria JX witam mam do was pytanie wujo chce kupic Case Jx o mocy ok 80km mam pytanie czym sie rózni model JX od JXU i jak sprawują sie te ciagniki dziekuje za odpowiedzi

#527 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 28 listopad 2010 - 16:45

Case seria JX JXU ma rewers elektrohydrauliczny, inny przedni most napędowy, silniki chyba te same są. W jxu możesz w opcji mieć elektrohydrauliczne sterowanie podnośnikiem, oraz skrzynię biegów z 2 biegami pod obciążeniem. JXU to ogólnie lepiej wyposażony ciągnik, jx to taka prosta wersja. JX ma zwolnice takie jak w c360 lub zetorach, a jxu już ma zwolnice planetarne.

#528 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 28 listopad 2010 - 16:53

Case seria JX aha dziekuje za informacje a co sodzisz o seri JX jest to dobry wybór? Ciagnik ma pracowac na 40ha

#529 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 28 listopad 2010 - 16:55

Case seria JX jx i jxu maja tylko podobne silniki :( skrzynie w jxu moga byc róże rewers eletrohydrauliczny jest w lepszej kompletacji w standrdzie jest mechniczny i skrzynia bez pólbiegów pod obciazeniem. podnosnik mechniczny. Jxu to nastepca seri TL a JX to konstrukcja której celem jest konkurowanie z zetorem wiec i cena :)

#530 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 28 listopad 2010 - 17:06

Case seria JX mojemu wujowi zależy zeby to był prosty zwinny ciagnik ktory bedzie mocą pasował do maszyn od ursusa c360

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 19:30
  •  

#531 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 28 listopad 2010 - 17:22

Case seria JX jx jak i jxu pasuje do jego wymagan tylko jxu goły mechnik bedzie drozszy trzeba liczyc koło 130 netto z klima, i taki tam. jak chce golasa to taniej kupi.

#532 Share adamjd6100

adamjd6100

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:Rolnictwo piłka nożna (Juventus Turyn)

Napisany 28 listopad 2010 - 18:43

Case seria JX Witam moim zdaniem jeżeli wujkowi zależy na prostocie bez elektroniki to wybrał bym na jego miejscu serie jx poprostu jest tańszy następny argument to że maszynki od c-360 nic złego mu raczej nie zrobią case jx80 ma silnik 3,2l poj. i bedzie bardzo oszczędny.

#533 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 28 listopad 2010 - 19:28

Case seria JX Ja myślę że lepszy byłby JXU w wersji mechanicznej gdyż powinien on być trwalszy , jest lepiej wykonany.

#534 Share stefek1991

stefek1991

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Podlaskie Okolice Sokółki

Napisany 28 listopad 2010 - 20:19

Case seria JX a jak myslicie to dobry wybór ? a moze polecacie cos innego ja doradzałem wujowi Valtre serie A myślę ze to również dobra marka może nawet lepsza tylko nie wiem czy bedzie dużo droższa od case.

#535 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 28 listopad 2010 - 20:44

Case seria JX według mnie valtra A nie porywa wygladem i wykonaniem delikatnie mówiac. i jest drozsza i to sporo jak dobrze pamietam

#536 Share JACEKK1

JACEKK1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KUJAWY

Napisany 29 listopad 2010 - 21:22

Case seria JX

co z tego ze w japonii? Patrzac na detale kuboty i porónujac je z DF, case czy NH to cienko kubota wyglada :lol: Nie wytykam tu czego szczególnego ale ogólne pierwsze wrazenie nie jest dobre ^^ A wagowo to to juz przepasc miedzy taka m8540 a NH 5040 czy JXU 85 a przy łądowaczu ciagnik nie moze byc lekki bo on 1t nie podniesie bez obciazenia. mam mozliwosc wziecia na testy 8540 7 grudnia i sie zastanawiam czy wogóle dupe sobie zawracac ;)

W tej klasie ciągników do ładowacza musi być obciążnik szczególnie że chcesz ladować tone a tak w nawiasie to kubota ma wiekszy wydatek pompy niż df czy nh

#537 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 29 listopad 2010 - 22:40

Case seria JX to wyobraz sobie ze swoim zetorem 7341 biore 1t bez zadnych obciazników :lol: dopiero do palet 1200-1500kg biore obciazenie .

#538 Share malkolm

malkolm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1668 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2010 - 17:09

Case seria JX powiem tak, mam 3 ciągniki na 30 ha, tdd95, 7211 i c330, ten środkowy jest do wymiany.
zastanawiam się nad jx60 albo 70, czy jest on w stanie dobrze go zastąpić?? boję się że do oprysków będzie miał za mały prześwit, do tego wygląda dość lekko a ma pracować z ładowaczem czołowym, tyle że cena wygląda konkurencyjnie, i oleje mieszalne z tymi z NH

#539 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 30 listopad 2010 - 18:41

Case seria JX a czego nie NH td ? Bedzie napewno tanszy od JX.. Złe wspomnienia po td95 co do wspólpracy z delerem ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 19:30
  •  

#540 Share malkolm

malkolm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1668 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2010 - 19:23

Case seria JX powiedzmy że średnie :D firma w której kupiłem już nie istnieje a jeden z pracowników z którym się zaprzyjaźniłem otworzył firmę i ma NH i case, jakość wnętrza w tym drugim bardziej mi odpowiada :P wszystko zależy jaka będzie różnica w cenie, w sumie doradza mi valtrę serii A ale chyba będzie zbyt duża i ciężka a ciągnik będzie używany również z kosiarką rotacyjną gdzie liczy się zwrotność i niezbyt wielka masa
różnica w cenie w sumie nie jest taka duża


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy