Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case seria JX


1624 odpowiedzi na ten temat

#21 Share chłop z mazur

chłop z mazur

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 24 październik 2007 - 13:44

Case seria JX A może wie ktoś jakiego typu sprzęgło jest w Case'ach z tej serii?
Znaczy suche czy w kąpieli olejowej?
Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:09
  •  

#22 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 24 październik 2007 - 14:57

Case seria JX

A może wie ktoś jakiego typu sprzęgło jest w Case'ach z tej serii?
Znaczy suche czy w kąpieli olejowej?

"Efficient power transfer. The dry type clutch transfers power to the
implement without affecting the tractor speed, matching performance to
ground speed conditions. The PTO shaft is free to rotate when the engine
is switched off."
Oto cytat z broszurki informującej o serii JX, można ją znaleźć na sieci.

Kiedyś na stronie Adleragro była taka informacja na temat TD80D (ale to to samo co odpowiedni JX):

"NAPĘD - 4x4 (4WD), sprzęgło suche ceramiczne o średnicy 11 cali, skrzynia biegów mechaniczna 12x12 lub 20x12, synchronizowana, logiczny układ biegów, przełożenia dobrane optymalnie, centralne przeniesienie napędu na przednią oś, mechaniczna blokada tylnego mechanizmu różnicowego, samohamowna blokada przedniego mechanizmu różnicowego, kąt skrętu kół przednich 50°, promień skrętu 4,2 m bez użycia niezależnego hamulca, hamulec roboczy tarczowy, mokry, niezależny, koła rozstawne: pięć szerokości z przodu (od 1560 do 2000 mm) i siedem z tyłu (od 1400 do 2000 mm)."

A to informacja jeszcze z innych papierków:

"DIESEL ENGINE
TD80D
72 Engine hp @ 2500 rpm
62 PTO hp @ 2500 rpm
4 Cylinder Naturally Aspirated Engine
238 cu in (3.9 L) Displacement
11 inch Cerametallic Clutch
TD95D
90 Engine hp @ 2500 rpm
80 PTO hp @ 2500 rpm
4 Cylinder Turbocharged Engine
238 cu in (3.9 L) Displacement
12 inch Cerametallic Clutch
PTO
540 rpm Mechanical PTO (1-3/8 in. 6 splines)
Fully Independent, dry clutch
Mechanical Engagement
Flip-up PTO Shaft Guard"

Pozdrawiam
a

#23 Share chłop z mazur

chłop z mazur

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 423 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 24 październik 2007 - 18:15

Case seria JX Dzięki cosmos
Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

#24 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 październik 2007 - 19:13

Case seria JX A jak z częściami do tych jx/td czy na wszystko trzeba czekać aż przyjdzie z niemczech itp. czy to prawda że na pompie paliwoej i jakichś tam innych elementach można znaleźć "made in india" lub made in korea" i czy te napędy to nie jest to samo co i w zefirze z pronaru?

#25 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 24 październik 2007 - 22:48

Case seria JX Pytanie do dealera o dostępność części ale nie zapewnienia że tak będzie tylko fakt wystarczy zapytać np telefonicznie że masz taki model sprowadzony i potrzebujesz na szybko np: pompy hydrauliki, cylinderka hamulcowego i zobaczysz jak jest z cenami i dostępnością. Na pompie paliwowej sam osobiście widziałem napis Made in India oglądałem na Agro-Show bliżej ten ciągnik. Korea nie spotkałem się więc nie potwierdzam. Co do Zefira hm ciekawe pytanie ale nie jest ono bez sensu bo ciągnik ten to licencja New Holland tylko starszej generacji z silnikiem Forda. Co do osi przedniej szczerze całkiem podobna jak w Case. Zresztą tej samej marki carraro. A jak jest z resztą to nie wiem. Różnica jest bo Zefir chyba nie ma zwolnic a JX ma ale nie mam pewności trzeba by zajrzeć na stronę Pronara.

#26 Share Silver

Silver

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 382 postów

Napisany 24 październik 2007 - 22:57

Case seria JX

Pytanie do dealera o dostępność części ale nie zapewnienia że tak będzie tylko fakt wystarczy zapytać np telefonicznie że masz taki model sprowadzony i potrzebujesz na szybko np: pompy hydrauliki, cylinderka hamulcowego i zobaczysz jak jest z cenami i dostępnością. Na pompie paliwowej sam osobiście widziałem napis Made in India oglądałem na Agro-Show bliżej ten ciągnik. Korea nie spotkałem się więc nie potwierdzam. Co do Zefira hm ciekawe pytanie ale nie jest ono bez sensu bo ciągnik ten to licencja New Holland tylko starszej generacji z silnikiem Forda. Co do osi przedniej szczerze całkiem podobna jak w Case. Zresztą tej samej marki carraro. A jak jest z resztą to nie wiem. Różnica jest bo Zefir chyba nie ma zwolnic a JX ma ale nie mam pewności trzeba by zajrzeć na stronę Pronara.

W sumie to ten cały zefir to może być naprawde new holland z nad narwi :)
a co lepsze ( bo kasa taka sama) pod względem wykończenia no i co za tym idzie awaryjności proxima czy jx/td? :P
Nie wiem ile tu trwa mtg itd ale jak pytam ile pali td to na forum odpisują że mało ale wartości podają takie jak spalanie w proximie :D :D :D która podobno tak chla

#27 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 24 październik 2007 - 23:03

Case seria JX Silver no dokładnie jak mówisz. Rozmawiałem z kilkoma użytkownikami JX przważnie modele JX80,95 i niestety nikt nie był zachwycony ze zużycia zbiornik nigdy nie wystarczał na cały dzień pracy. W temacie TDD opisałem porównanie parametrów technicznych TDD vs Proxima. Zetor ma parametry lepsze. Moim zdaniem jest sprawniejszym ciągnikiem w polu zajrzyj tam a odpowiedzieć musisz sobie sam na pytanie co lepsze.
Pozdrawiam

#28 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 29 październik 2007 - 14:45

Case seria JX

Dzięki cosmos

Nie ma sprawy jak coś wiem, to chętnie odpowiadam.

A co do kolegów "Made in India" to ja bym się tak nie śmiał, bo to "Indianie :D " mają fabrykę swoich ciągników w Polsce, a my o ile mi wiadoma nie mamy fabryki ciągników w Indiach. Tak naprawdę do prawie już wcale nie mamy swoich ciągników, więc radzę się zastanowić zanim coś się wyklepie na klawiaturze. Pozdrawiam zdeklarowanego przeciwnika JX/TD MCKYLO.
a

#29 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 30 październik 2007 - 22:19

Case seria JX Hej cosmos no nie obrażaj się chłopie. Zawsze zastanawiam się co wyklepię na klawiaturze a że jest to forum to mi wolno wyrażać swoją opinię na temat tutaj poruszany. Co do fabryki to "Indianie" nie mają jej w Polsce a mają montownię a to już różnica. Nie śmieję się tylko stwierdzam fakt jaki zaistniał jak wygląda marka BOSCH, no przecież nie powiesz mi że BOSCH z Indii jest taki sam jak z Niemiec, tym bardziej że spotkałem się z kilkoma użytkownikami TDD i JX którzy mieli wadę pompy w postaci wycieku paliwa który jest faktem. Z tego co wiem to Ursus miał coś wspólnego z indiami nie wiem czy nie było tam przypadkiem jakiejś montowni zresztą Farmtrac jeden z najmniejszych dziwnie przypomina nasz produkt C-330. A co będzie z naszym URSUSEM czas pokaże co Turcy pokażą ciekawego mamy wolny rynek i niestety nie ma na to rady a szkoda naszej rodzimej marki. Co do mojej deklaracji przeciwnika JX/TDD to słusznie nie zachwycają mnie te modele opisywałem dlaczego oraz podałem argumenty techniczne dla porównania więc swoją opinię poparłem argumentami z którymi oczywiście nie każdy musi się zgodzić a w szczególności użytkownicy tych modeli. Ważne aby każdy był zadowolony ze swojego wyboru.
Pozdrawiam

#30 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 02 listopad 2007 - 21:36

Case seria JX włąsnie mam podbny dylemat :D 6441 czy jx60 ale JX sa produkowane w TURCJI !!!!!!!!!! I niewiem czy to nie za lekki ciagnik do tura ?? BO kasa praktycznie ta sama co zetor. Mam 7341 i nie moge złego słowa powiedziec na spoalanie az tak bardzo nie patzre ale z tego co porównywałem z innymi to jest na podobnym poziomie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:09
  •  

#31 Share Goncarek

Goncarek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorskie

Napisany 02 listopad 2007 - 22:01

Case seria JX Mi się tam Case IH JX nawet podoba, ale nie jest to jakies wielkie cudo :D .

#32 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 02 listopad 2007 - 22:01

Case seria JX Witam baily2005 muszę sprostować bo zwolennicy JX-a mnie by zlinczowali. JX nie jest produkowany w Turcji tylko we Włoszech wcześniej rzeczywiście tak było. No właśnie że spalanie będzie na podobnym poziomie. Co do Twojego wyboru to JX60 będzie miał 3 cylindrowy wolnossący silnik a Proxima 6441 4-cyl turbo. Moim zdaniem właśnie JX będzi za lekki i krótki co przy ładowaczu ma znaczenie na sprawność pracy. Ale myślę, że najistotniejszą rzeczą jest to że do JX trzeba zastosować zachodni ładowacz. Polski będzie wpięty w tylne wyjścia hydrauliki co jest oczywiście uciążliwe a w Zetorze możesz zastosować w zasadzie to musisz ładowacz Trac-Lift oryginalny który jest wpinany tak jak Stoll bezpośrednio w układ hydrauliczny ciągnika co ma swoje zalety. Więc krótko nie trzeba przepłacać za ładowacz. Osobiście dla mnie ładowacz czeski Trac-Lift w niczym nie ustępuje Stollowi. Ale jak to powiedziano wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam

#33 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 02 listopad 2007 - 22:10

Case seria JX wiem ze case wiaże sie automatycznie ze stoll-em a mam sentyment do zetora :) W poniedziałek jade do dealera który ma case i zetora i wypytam o szczegóły w JX bo zetora to juz dobrze znam :)

Własnieten silnik 3 cylindrowy jakos mi sie nie widzi :D mysle ze 4 cyl maja lepsz a kulture pracy

zaraz sobie posprawdzam wagi ładowaczy. może znasz model stolla pasujacy do JX?? 3 sekcje oczywiscie

#34 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 02 listopad 2007 - 22:37

Case seria JX No niestety nie wiem jaki Stoll pasuje do JX. Powiem tak silnik jaki jest w JX to starej generacji IVECO obecnie IVECO ma już całkiem nowe konstrukcje i o wiele lepsze. Osobiście znam ten model JX i kultura pracy mnie osobiście się nie podoba. Na minus jest również to że JX ma komin przy masce a nie z boku jak Proxima co przy ładowaczu nie jest szczęśliwym rozwiązaniem. Trzeba też zobaczyć maksymalne dopuszczalne obciążenia przedniego mostu w obu ciągnikach.
Pzdr

#35 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3738 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 02 listopad 2007 - 22:41

Case seria JX najlepsze jest to że żadna firma tz ani trac-lift ani stoll nie podja wagi swoich ładowaczy :D No tłumik w masce i ładowaczu to troche niewygonie moze byc, choc w 7341 mi wogóle nie przeszkadza. W poniedziałek zdam relacje ze spotkania z dealerem :)

#36 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 02 listopad 2007 - 22:53

Case seria JX To daj znać jak tam poszły negocjacje.
Pzdr

#37 Share cosmos

cosmos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 430 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 03 listopad 2007 - 11:50

Case seria JX MCKYLO ja się wcale nie obrażam. Masz absolutnie rację, że forum jest aby wymieniać się opiniami i każdy ma prawo do swojego zdania. Co do Boscha z Niemiec i Boscha z poza Niemiec to się zgodzę, jednak nie ma już takiej różnicy jak dawniej. Sami Niemcy wypuszczają coraz więcej bubli, niewiem czy to przez emigrantów :D , czy słabszą kontrolę jakości. Co do c-330 i Escorta to fakt "indianie" kupili od Ursusa na niego licencję, a reszta to stara licencja Forda czyli NH. Ale chodziło mi o to, że oni mają w Polsce montownie a my nawet u siebie już jej nie mamy. Co do Uzela to jakoś tak boję się egzotycznych marek, bo pamiętam FSO kupione przez Dełuuuuu. A co do rozmowy popartej argumentami to zgadzam się z tobą, że taką rozmowę prowadzi się dużo przyjemnien niż w stylu: "ciągnik <<XYZ>> to szajs bo tak". Pozdrawiam.
a

#38 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 03 listopad 2007 - 15:03

Case seria JX Hej cosmos no tak dokładnie jest jak piszesz z tą jakością niestety. Z Uzelem to się zgodzę czas pokaże ale raczej sceptycznie podchodzę do tego. Cieszę się że rozumiemy swoje argumenty i tak trzymać konstruktywna polemika a nie bełkot zły lub naj bo tak i koniec. Więc do kolejnej polemiki i pozdrawiam.

#39 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 listopad 2007 - 17:53

Case seria JX ma ktoś case jx 60 albo 70 czy to też taka mała zabaweczka jak roller/lambo ( bez urazy dla właścicieli rollera/lampo)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case seria JX Dzisiaj, 13:09
  •  

#40 Share kaczorek

kaczorek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lipowiec Kościelny/Działdowo

Napisany 04 listopad 2007 - 08:33

Case seria JX jak widziałem td60d to zdawał się większy od rollera :D
@Ferdek07 porównaj wymiarami, dane są dostępne na stronie NH ale nie polskiej, a o Same znajdziesz na polskiej :)
Ursus C-330, Ursus 3512 & NH TD5030 vs. 60ha


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy