bartosik

belarus 820 problem z instalacją pneumatyczną

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartosik    0

Witam,mam mały problem,mianowicie po wciśnięciu hamulca nożnego,traktor hamuje normalnie,natomiast przyczepa reaguje bardzo powoli,potrzebuje na to kilka sekund,siłowniki przyczepy bardzo powoli się wysuwają,nie wiem czy to może wina zaworu,czy można to jakoś wyregulować,dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prawdopodobnie zawór który spuszcza powietrze i włącza hamulce jest zawalony syfem i powoli włacza. Wyjmij go i wyczyść. Ale dla pewności sprawdz na innej przyczepie czy to czasem nie jej wina.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

Hej.

Możesz za pomocą wkręcenia cięgła od zaworu hamulcowego w ciągniku,

ale może też to być wina zaworu w przyczepie...


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartosik    0

przyczepa jest okej,gdyż podłanczałem inny traktor i grało,co do syfu to raczej odpada,nowy traktor,mam go pół roku,200 mtg,cięgno rozkręciłem,ale to nic nie dało,jedynie szybciej wciskam zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz bez przyczepy czy sam zawór prawidłowo spuszcza powietrze po wciśnięciu hamulca. Jeśli wolno to musi być jego wina. Ewentualnie za zaworem. Spuchnięta uszczelka, nie do końca otwiera się zawór w przyłączce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

w zaworach starego typu tych większych jest regulacja sprężyny pod tą gumową osłoną ja 2 razy wymieniałem ten starego typu ale u mnie to było tak że powietrze uciekało zaworem nic nie dawało oczyszczanie i regulacje szedł do wymiany teraz założyłem nowego typu to w tych nie wiem jak tam to wygląda u ciebie to zbyt wolna reakcja jest tak jak by zawór za wolno odcinał powietrze a sprawdz na szybko złączu czy jest dobry przepływ i jak odcina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maca1988    0

Mam podobny problem z tym że u mnie przyczepa w ogóle nie reaguje na pedał hamulca, do members jaki Ty zawór wymieniałeś i gdzie on się znajduje?

Edytowano przez maca1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwr1    3

Też mam problem z tym zaworem ponieważ z niego ucieka powietrze i nieraz nie hamuje  i chcę kupić nowy tylko pytanie czy kupić nowego typu czy starego mtz 82 95r bo widzę że w moim mtz jest starego typu będzie pasował nowego  typu i czym one się różnią 

Z góry dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Różnią nieco budową, pasuje może nie idealnie, podejrzewam że stary, jak jest oryginalny jest trwalszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwr1    3

ja mam jeszcze oryginalny starego typu tylko z niego ucieka powietrze w miejscu gdzie jest ta dźwignia sterująca wiec muszę go zmienić lub naprawić tylko widzę że na allegro nowego typu są dużo tańsze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj