Skocz do zawartości

Reklama

ŻYWIENIE BYKA

• Nie możesz odpowiadać w tym temacie
35 odpowiedzi na ten temat

#1 4krzysztof4

4krzysztof4

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 27 grudzień 2011 - 22:55

Witam.
Jestem początkującym hodowcą (jeśli mogę tak się nazwać)bydła.
I mam prośbe czy ktoś może mi doradzić kupiłem byka HO w kwietniu 2011r
Miał wtedy 3 tygodnie i od tamtego czasu karmię go na suchym chlebie ze zwrotów z piekarni
który mam prawie darmo i sianie ostatnio dostałem od sasiada tonę ziemniaków zzieleniałych na zimę
to już prawię zjadł i dalej karmię go suchym chlebem.
Rośnie jak na drożdżach lecz nie wiem czy nie robię mu krzywdy czy mogę go tak karmić???
Dzięki za odpowiedź[/font][/size][/size][/font]

#2 jacek456788

jacek456788

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 190 postów
  • niemam
  • Zainteresowania:dziewczyny a zwłąszcza moją kochaną dziewczynę Karolinę kocham cię skarbie ,uwielbiam mój samochód SUV Toyota RAV-4 , Rolnictwo nie w bardzo małym stopniu

Napisany 27 grudzień 2011 - 23:58

Powiem ci szczerze lepiej go teraz sprzedaj niż pózniej jak ci padnie jestem chodowcom krów mlecznych i opasów samych opsów rocznie sprzedje 35 sztuk bardziej chowam krowy mleczne ale z opasem nie jest tak zle jak dla mnie przecież byka o ile mi wiadomo nie utuczy na przysłowiowym chujostwie szkoda gadać dobrze ci radzę sprzedaj tego opasa i pozbąć się kłopotu apropo sam bym kupił takie odchowałe w wadze powyżej 60 kg jak myśłicie lepiej takie kupić czy dołożyć troche i kupić takiego w wadze 150 kg ostanio od mojej dziewczyny to znaczy mojego przyszłego teścia kupiłem 2 simentale w wadze 60-65 kg po 10 złotych za kilogram chyba w miarę ? Pozdrawiam

Edytowany przez jacek456788, 28 grudzień 2011 - 00:01.

#3 Farmtrac685DT

Farmtrac685DT

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 203 postów
  • 10859151

Napisany 28 grudzień 2011 - 00:27