Michal14514

renault 145.14 pytania

Polecane posty

izydor6280    1153

serwis class

kobranek badz rolmax


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

tanim sposobem proponuje kupic srube z takim gwintem i zpilowac ja troche z jednej strony


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Taaaak spiłować najlepiej pilniczkiem do paznokci i w środku śrubki przewiercić otwór wiertarką ręczną :lol:


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

kolego nie chodzi p to aby to wygladalo dokladnie tak samo ale zeby byl przeplyw plynu

nie trzeba nic wiercic wytarczy z zewnatrz opilowac gwint, nie wiem jak doladniej wytlumaczyc

jutro wstawie zdjecia takiej sruby, jesli kogos interesuje, gdzies powinienem miec pare sztuk


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

witam. dobrałem taką śrubę prawie identyczna,dluższa o 3mm. to podłożylem podkładke miedzianą.zakręciłem i jest dalej problem ,nie podnosi jak powinien bardzo ciężko lub wcale. tak samo z opuszczaniem .zauwarzylem ze jak popuszcze tą śrubke tak żeby był wyciek na zewnacz to wtedy podnośnik idzie do gory,po dokręceniu jej nieda się go opuścić.?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

a teras jak zapale ciągnik to podnośnik jedzie do gury i niema mowy żeby opadł sam . jak działają te elektrozawory od podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

pomalu do celu. i jest tak jak było na samym począdku przed zerwaniem tej dyszy.to znaczy podnośnik działa poprawnie gdy z pod tej dyszy jest maly wyciek oleju, po dokrenceniu jej podnośnik wogule nie reaguje. a wy jak myślicie co tam mogło sie przytkać???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

a są tam jakieś otworki jak są to może po dokręceniu nie pasuje wyjście dlatego ci podnośnik nie reaguje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

też tak myślałem i jak tą dysze zakręcalem to podkładałem różnej grubości podkładki miedziane i nie pomagało wogule.

a jakie zadanie zpełnia ta rurka miedziana? podejrzewam że to jest przelew który pod cisnieniem załancza opadanie podnośnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

panowie czy moglibyście podać typ pompy wtryskowej jaka siedzi w 145.54 i typ wtryskiwacza (rok 1994)

Edytowano przez Rabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja swoja zalałem Turdusem i jakos chodzi. Czy sądzisz że w latach gdy wychodziły te silniki z fabryki były takie oleje jak teraz te z górnej półki?

Turdus to najgorszy z olei nie radzę lać nawet do c-360, a renault mam zalaną Castrolem


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Ja do swojej wleję Mobil Delvac i racja Turdus to najgorszy olej :)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj