Michal14514

renault 145.14 pytania

Polecane posty

izydor6280    1154

nie wiem jaka dokladnie kategoria, chyba 2-3, czy 2s,

na pewno kula ma srednice 58 lub 60mm, juz nie pamietam dokladnie, moge juro zmierzyc jak przypomnisz ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

ok przypomne.

a i kolejny problemik mam.od czego może być pierwszy bezpiecznik od góry na płytce z bezpiecznikami?zaglądalem dzisiaj i był spalony.

 

jeszcze pewnie trzeba będzie akumulator kupić,jaki byłby najlepszy?na starym nic nie pisze niema żadnej nakłejki i niewiem co kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

bezpiecznik tez jutro sprawdze moze jakos dojde od czego jest, ale jesli go nie pali to nie widze potrzeby

my dostalismy do reni 110Ah, ale teraz jest 125, kreci bez problemu, ostatnio w sobote w tamtym tygodniu bez grzania, wiec taki wystarczy

przed polodniem postaram sie dac zdjecie i wymiary kul

taka kula powinna pasowac http://www.farmexpert.pl/kula_ramienia_podnosnika_3_2_28_4x64x45_produkt2065.aspx

jeszcze zmierz dakladnie haki

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Ten bezpiecznik jest chyba od krótkich świateł tylko zależy jeszcze która skrzyneczka bo są przecież dwie ;p musisz sprawdzić czego nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

witam.

mam kilka pytań odnośnie reni 145.14

jadąc na 3 biegu do tylu po 10metrach samoczynnie wyrzuca na luz. potem przes moment niema żadnego biegu, po chwili jest już normalnie. co powoduje że sam wybija na luz?

 

a teraz hydraulika.

jak zapale renie to cieżko sie kręci kierownicą ,przygazuje i powoli puści i można normalnie kręcić.czyżby już pompa siadala?

 

z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

nie jestem pewny, ale to może być wina synchronizatora. a zgrzyta jak wrzucasz na 3 i jak samoczynnie wyrzuci na luz?

a co do układu kierowniczego to myślę że to chyba normalne, bo jak olej zimny to pompa ma ciężko tłoczyć gęsty olej, a jak przygazujesz to pompa dostaje większych obrotów i olej powoli rozbija(i przez to pompa dostaje po d_pie).spróbuj odpalić ciągnik i zostawić go na kilka minut i później skręcić koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

przecież jak olej jest nowy to przy niskiej temperaturze też gęstnieje, wg mnie to normalne, że ciężko się kręci kierownicą. spróbuj tak jak ci napisałem i wtedy napisz jaki jest efekt.

a co do tej skrzyni to nie mam pojęcia, jak żadnych zgrzytów nie słychać. jedno co mi do głowy przychodzi to ten synchronizator(bo jak się posypie to biegi będą wyskakiwać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

oleju nigdzie nie wypycha,bieg 3 wyrzuca jadąc do tylu a na pozostałych jest ok. nic nie zgrzyta.

 

i jeszcze o chamulec chcialem zapytać, gdy nacisne na chamulec (oba koła) słychać takie dziwne buczenie.czy ten odgłos jest normalny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

tak normalny. To słychać pompę oleju czyli wspomaganie hamulców przyczepy o ile dobrze pamiętam, choć głośne buczenie może właśnie świadczyć o zużyciu pompy. Ale takie zwykłe buczenie to normalna sprawa.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skoczy12    0

witam. mam problem z podnośnikiem. bo gdy wezme dżwignie do samego końca na podnoszenie

to do połowy szybko podnosi a potem bardzo wolno, nawet już kupiłem nową pompę i nic nie dało

co morze byc zastanawiam się nad zaworem czy go trochę podkręcic. pomuszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

mam jeszcze kilka pytań, jak możecie to pomuszcie.

 

z prawej strony na felge kapie olej z ... niewiem jak sie to nazywa. co tam mogło sie zepsuć?

 

powyrzej turbinu jest jakiś węrzyk i czasami przy wyrzszych obrotach kapie z niego paliwo, ???

 

narazie tyle tych pytań dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

może żyk się poluzował

a na które koła kapie ci ten olej z tyłu czy z przodu

może cieknie z rozdzielacza hydrauliki

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

własnie na którą felge kapie przednią czy tylną? bo jak na przednią to uszczelniacze, a jak na tylną to smar z tylnego mostu, ale to chyba normalne(u mnie też tak jest i na forum też ktoś o tym pisał). z rozdzielacza to raczej nie bedzie bo rozdzielacz jest bliżej środka ciągnika

a co do wężyka to chodzi chyba o ten wężyk co idzie do pompki zasilającej. jeśli tak to być może jest w nim mała dziurka i przy większych obrotach cieknie olej napędowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

olej kapie na felge z przodu. jak to naprawić?

a ten węrzyk ,mi to wygłąda jak on by byl od przelewu. kapie z niego napewno paliwo. zobacze pużniej gdzie ma poczatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

ja wlewam ten sam co do skrzyni. teraz bedzie chodzić na Agrifarm Mot 10W-40. a wlew jest w moście po środku bliżej lewej strony, nie trudno go znaleść. korek jest odkręcany imbusem

Edytowano przez Grzesiek10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

olej to przekładniowy jakiś lub agrol u a korek wlewu masz z lewej strony mniej więcej na połowie wysokości mostu na imbus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

dzisiaj jak oralem zaczeła mrugać kontrolka stop. po chwili przestala. co ona sygnalizuje?

to już wiem jaki olej do mostu tylko ile go tam wlać?

 

a czy można zregenerować pompe od chydrauliki? bo pewnie umnie siada objawy to na mniejszych obrotach ciężko cie kręci kierownicą, biegi ciężej wchodzą.

 

jadąc z górki lewarek żułw,zając zaczoł wybijać na luz?

zauważylem tak jak by lekko sprzęgło zaczelo ciągnąc czy mogła by to być wina pompy chydrauliki?

 

doradzcie mi co i jak bo napewno macie większe doświadczenie niż ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszw    0

Wybil na luz. Czyli mogą być widełki podrobione, u mnie też raz się tak zdazyło ale to z mojeje winy bo jechałem całą prędkością i była dziura że aż cały ciągnik podskoczył i wtedy wyskoczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal14514    0

znacie może jakies sklepy z częściami do reni. bo potrzebuje kupić elektrozawory te do podnośnika,bo chcialem dokręcić bo puszczał olej i urwalem tą dysze i tą rurke miedzianą. pilnie prosze o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj