Hen123

Fahr m1000 -Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert983    38

U mnie są dwa jeden oryginalny w ostaniej glowicy od wentylatora, i drugi  w przed ostatniej podłączony do zegara ,prawdą  jest ze powinien być gdzieś  w misce olejowej ale jest jak jest ,doa że  od ciśnienia  oleju tez mam zegar od t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

20220711_195407.jpg

na górze jest filtr paliwa, na dole oleju, widoczny czujnik ciśnienia oleju, czujnik temperatury oleju jest za filtrem paliwa, nie widać go na zdjęciu (musiałem w katalogu sprawdzić, bo zdawało mi się że ten widoczny jest od temperatury) ale ogólnie wiadomo gdzie jest

20220711_194902.jpg

w głowicy są dwa czujniki, ten wyżej jest do sterowania termostatem, ten niżej jest do wskaźnika w kabinie

są zamontowane w pierwszej głowicy (lub też najdalej od dmuchawy)

20220711_194922.jpg

silnik to BF6L913 6cyl turbo 140km

na termostat nie mam zdjęcia, wiec wklejam zdjęcie z katalogu, numer 31, dokładny opis to venting valve czyli zawór wentylacyjny

katalog.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

mogę się mylić co do tego, ale termostat silnika jest na pewno, bo niezależnie od warunków temperatura silnika nie spada poniżej pewnego poziomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

termostat masz w chłodnicy oleju , przynajmniej ja tak miałem, wentylator na sztywno https://www.marpolserwis.pl/termostat-chlodnicy-oleju-deutz-p-892.html

1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

oj... ten w dużym zegarze to nie temp oleju hydrostatu ? ja tak mam w innym modelu

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38
4 godziny temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Włącznik sie zgadza bo po osiągnięciu  zadanej temp głowicy  powinien załączyć się  sygnał dźwiękowy  alarmowy,ten sam co od awawii zpachania wytrzasaczy czy klapki od młynka u mnie sygnał trąbi choć  to nigdy sie nie zdażyło, ale czujnik można  sprawdzić czy działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
5 godzin temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Wlacznik przegrzania moze byc, zalaczenie sygnalu ewentualnie plus kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

W większości starych kombajnów (głównie małych) nie było wskaźnika temperatury tylko kontrolka przegrzania połączona z sygnałem dźwiękowym. W większych modelach montowali wskaźnik temperatury, prawdopodobnie będzie to ten na dole głowicy.

Poniżej zestaw czujników kombajnów M2480-M2780 i podobnych:

image.png

image.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaro_1    128

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

A w jakim zarkesie temperatury powinna pracowac glowica ? Chodzi mi o optymalna te.perature jak i maxymalna zebym wiedzial jaki czujnik i zegar kupic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
4 godziny temu, akmaly napisał:

Do 220 stopni Celsjusza, max na zegarze 250.

Znalazlem kontakt do serwisu DeutzFahr ktory zajmuje sie remontami silnikow DF i czujnik termiczny ktory zalacza sygnal powinien wlaczyc sie przy 150 °C, czyli to jest maximum temperatury glowicy a optymalna temperatura glowicy dla tego typu silnikow to ok. 120-130 °C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj