Hen123

Fahr m1000 -Opinie

Polecane posty

Hen123    0

Jakie są wasze opinie o tym kombajnie mam na oku takiego z 1985r heder 3 m.Miałem wcześniej Fahra m88 sprawował sie super ale nie wiem jak ten M1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ja byłem jego posiadaczem lecz obecnie mam m 66s. ogólnie deutze nie do zajeżdzenia.... mój ma 40 lat i chodzi jak zegarek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

witam co do chlodzenia silnikow df nie ma z tym problemu jesli zadbasz o czystosc zeberek i chlonicy oleju trzeba zwracac szczegulna uwage na stan paska od wentylatora i czujnika alarmowego przy wentylatorze.ja czyscilem codzienie i nie grzal mi sie mam zamontowany zegar wiec widzialem jaka temperatura byla nawet z sieczkarnia temp.podnosila sie o gura 5 stopni zycze dobrego wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

z mojego doswiatczenia wiem ze lozyska idzie kupic pasy tez sa dostempne nawet rozdzielacze mozna dostac ale urzywki bagnety nowe kupisz bez problemu jest troche czesci na allegro najwarzniejsza rzecz to przyspieszacz jazdy trzeba go dobrze sprawdzic bo to droga czesc i trudno dostepna. ja go smarowalem codzienie rzeby nie miec z nim problemu a o reszcie czesci moze inni urzytkownicy sie wypowia bo ja w swoim po zakupie durzo nie robilem wiec nie mam takiej rozleglej wiedzy w tym temacie poczytaj forum pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

części łatwo dostać bo to dostępne jest prawie w każdym sklepie... ale niestety części są drogie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Już się na forum o to pytalem jakie częsci pasują od Bizona może ktos mi odpowie? Pozdrawiam

Edytowano przez SZYMANOX
Błędy ort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

M 1000 z 1985r, no nie kto ci ten rok podawał, ale dobże przegioł.

Znajomy ma taki model rocznie kładzia ok. 60-70 ha i jest zadowolony.

 

Ale nie obyło się bez niespodzianek.

Jak wiadomo silnik jest chłodzony powietrzem i w tym tunelu powitrznym jest wężownica olejowa która się pociła co w połączeniu z kużem dobrze przytkało żeberka na cylindrach.

Na jednym cyl. rozleciał się zawór i narobił troszkę ambarasu, a mechanik stwierdził że to lejący wtrysk do tego taki układ chłodzenia itd.

 

Ślimak w hederze, a dokładniej palce nagarniające tak hałasują że poza nimi nie wiele słychać i nie wiem czy to te ich gniazda czy to że wszystko jest metalowe.

 

Rozsypały się skrzydła w dmuchawie co też narobiło bajzlu.

 

Wodziki od zmiany biegów latają jak chcą.

 

Nie wiem ile razy spawał te elewatory niedomłotów (nie znam fachowej nazwy}.

 

Ostatnio pod koniec żniw wymieniał sprzęgło metal-gumowe przy silniku i musiał zaspawać osadzenie skrajnej tarczy na odrzutniku słomy.

 

Ale to są te największe usterki o jakich wiem i pomimo że maszyna jest z 1972r śmiga do dziś isprawuje się dobrze. Jest prosta w budowie ma metryczne gwinty a łożyska są standartowe.

Z demobilu nie ma zbyt wiele części, a nowe możesz dobrać, albo nabyć w firmie GĄSKA.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Ja mam M900 ale w okolicy oraz kilu znajomych miało taki kombajn. Jest to dość wydajna maszyna, prosta w obsłudze i naprawach, jak kupisz jeszcze nie zajechaną maszynę to powinna posłużyć jeszcze długie lata. Kwestia jeszcze za ile i w jakim stanie jest, bo to nie najnowsze już maszyny może taki M1300 ma heder 3,6 (lub 4,2) i bardziej wydajny. M1000 wg mnie ma za mały heder 3m a cepy ponad 1,1m (bizon ma ok 1,2), dwa kłosowniki (M900 ma 1 i daje radę) oraz silnik 6 cylindrowy to i spali więcej. Ale jak pisałem wcześniej używanej maszyny nie kupuje się tylko ze względu na model ale stan i cena. A jak chcesz mniejszy kombajn z hederem ok 3m to polecam M1002- 5 silnik (ok 100KM), a pozatym to to samo co M900. 922 albo nowsze M980 i M1080. To prawie to samo tylko M980, M1080 są trochę nowsze i takich kilka zmian jak inny wariator, hydraulicznie sterowane hamulce itp.

A jeśli jesteś zdecydowany na M1000 to szukaj takiego. Co do części to raczej bez problemu oprócz skrzyni biegów bo tu raczej używki (też problem) albo można dorobić koła co niekiedy wychodzi najtaniej i najlepiej, z tymi częściami od Bizona to tak ostrożnie bo niewiele pasuje ale coś tam trafisz lub przerobisz, łożyska i pasy bez problemów, silnik jeśli jest z serii F_L912 (_ liczba cylindrów od 2 do 6) to dostaniesz wszystko - to bardzo typowy silnik.

Nawiązując do wypowiedzi kolegi to te elewatory nazywają się kłosownikami i łopatki w nic innego jak swego rodzaju cepy które domłacają resztki, żeby dobrze domłacał to się to napawa ale to nie zajmuje więcej niż pół dnia w ciągu 4 lat:) a w firmie Gaska też niema wszystkich części:) a poza tym zgadzam się że jak każdy może się zepsuć i komfort tylko w nowym na gwarancji a poza nią zawsze w każdym wieku może sie coś popsuć a biorąc pod uwagę że to może już beda np 50 żniwa w jego wykonaniu to nie ma się co dziwić:)

 

jurz sie na forum o to pytalem jakie czesci pasuja od bizona morze ktos mi odpowie pozdrawiam

Stali do kosy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Uważajcie na handlarzy oszustów zawyżających rok produkcji maszyny. M1000 z tego co wiem był produkowany do 1975roku. Sam posiadam model M1300 już prawie 10 lat, części do silnika łatwo dostępne, z resztą części gorzej. Ale dobry tokarz i można spokojnie dużo elementów dorobić z bizona czy claasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Modele o których tutaj mowa to miały napisy Deutz-Fahr już nawet w 1980r, ja mam M922 z 1979r i jest to jeszcze Fahr, ale to jedno i to samo w kombajnach z tych roczników, różni się tylko napisem.

Edytowano przez Marcin91

Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek222    674

a od którego roku zaczęto produkować Deutz-Fahry?

 

Deutz Fahry zaczęto produkować od 1958 roku pierwszym modelem był Fahr MDL a Fahr M 1000 produkowano od 1967-75

Edytowano przez tomek222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

a od którego roku zaczęto produkować Deutz-Fahry?

To nie jest nowa marka tylko fuzja firmy Deutz i Fahr a później również Same.

Nie wiem dokładnie ale jakoś na początku 80 lat XX wieku.

A tak naprawdę to prawdziwe Deutz-Fahr to od modeli M2___ np M 2680 i inne. Wcześniejsze to tylko napisy zmienili a te serie weszły w 80 latach i od począdku jako Deutz-Fahr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert2573    0

witam jestem nowym użytkownikiem i mam pytanie która dźwignia jest od przyśpieszacza w farh m 1000 i jak to działa do czego to służy,bo kupiłem ten kombajn jako mój pierwszy i będę potrzebował trochę pomocy w obsłudze,co nico wiem ale nie wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Zadając takie pytanie wychodzi na to że raczej niewiele wiesz:)

Najlepsza rada jaką mogę Ci udzielić to odszukaj kogoś w okolicy z podobną maszyną i popytaj. Za flaszkę, pokaże Ci co do czego i jak to działa.

Możesz też poszukać instrukcji obsługi Bizona np. Z056 i poczytaj trochę, a później jak nie będziesz czegoś wiedział to chętnie Ci wytłumaczę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chadi3    0
Dnia 26.12.2011 o 21:29, robert983 napisał:

witam co do chlodzenia silnikow df nie ma z tym problemu jesli zadbasz o czystosc zeberek i chlonicy oleju trzeba zwracac szczegulna uwage na stan paska od wentylatora i czujnika alarmowego przy wentylatorze.ja czyscilem codzienie i nie grzal mi sie mam zamontowany zegar wiec widzialem jaka temperatura byla nawet z sieczkarnia temp.podnosila sie o gura 5 stopni zycze dobrego wyboru

Witam, jaki masz czujnik temperatury ? Oleju czyw glowicy gdzies ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj