Zaloguj się, aby obserwować  
Dinek94

Renault 110.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dinek94    13

Witam a więc tak jak w temacie. Wujek chce kupić ten ciągnik i ja też tylko nic nie wiem o modelu. Jak wiedzie to podzielcie się informacjami.

Dziękuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel0o0    0

a ja tak nie uwazam :) moim zdaniem są to w miare mocne ciągniki najczęsciej siadają w nich skrzynie co prawda 110-54 sa lepsze i mocniejsz przynajmniej moim zdaniem miałem okzaje pracowac na 110-54 i podobaja mi sie

Edytowano przez Pawel0o0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
miałem ten traktor kompletne gów... niekópuj bo będziesz żałował

jak kupiles starego rdzewiaka to jak mogl byc dobry

jak kupisz w miare zadbana to posluzy lata, seria .14 wedlug mnie jest mniej awaryjna(mniej elektroniki), skrzynia jak sie nie myle 4biegi na 2 reduktorach i polbiegi

wazne zeby byl na dobrych oponach, cena nowych to przynajmniej 10tys.


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A ja posiadam dwie Renóweczki i nie zamienił bym ich na żadną inną markę :) Ważne żeby kupić utrzymany ciągnik, wtedy będzie służył jeszcze długie lata :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czesci bez problemu, kolego nie te czasy ze tylko do ursusa wszystko bylo

nasza pali do 10l, dokladnie nie mierzylem, ale w plugu podejrzewam ze kolo 8


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

????

 

a w orce i agregacie uprawo - siewnym ale spali

A i w prasowaniu Renia spali więcej czy c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jakbym jezdzil z takim agregatam to bym napisal, renia dopiero od czerwca u nas

prasowanie, ale z jaka prasa,

z taka jak przy 60 bys czepial to napewno wiecej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
nasza pali do 10l, dokladnie nie mierzylem, ale w plugu podejrzewam ze kolo 8

<_<


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

tak tylko że reno pociągnie duży pług i szybciej idzie orka i lepiej. A to zastanawiasz się nad kupnem c-360 czy renault bo na to wychodzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

@wisniak222 bo mam c-360 i ciapka a mam 24 ha a na wiosnę będę kupował 6 ha. A tak trochę nie na temat przy 30ha co się opłaca hodować trzodę, krowy czy opasy

To co lepiej się opłaca trzoda, opasy czy krowy ??>

Edytowano przez Dinek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

nie porównuj c-360 do Renówki bo to jest bez sensu. Poczytaj o sobie na forum o Reniach i będziesz wszystko wiedział co i jak było już sporo pytań odnośnie praktycznie każdego modelu. Tą Renówką w lżejszej ziemi pociągniesz 5cio skibowy pług. Więcej mocy = większe spalanie. To chyba logiczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Daj spokój z porównywaniem C360 do czegokolwiek. 60 to możesz do jakiegoś małego zetora bez przedniego napędu porównywać a nie do dużego 100KM renault 4x4.

Do renault zaczepiasz 4 albo 5 skibowy pług i jedziesz szybciej niż 60 z 3 skibowym pługiem. Na godzinę niech spali 2-3litry więcej ale w tą samą godzinę zaorzesz 2x więcej... Więc spalanie na ha będzie paradoksalnie mniejsze niż w C360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj