Levis

951-4 mały V-max

Polecane posty

Levis    10

Sitkowy w skrzyni biegów, w tym wątku już było opisane gdzie on się znajduje. Z lewej strony masz na dole skrzyni rurę która idzie do pompy hydraulicznej a po przeciwnej stronie skrzyni masz taki okrągły dekiel z wystającym uchwytem, przykręcony na 2 śruby 8mm (13 klucz). Odkręcasz te 2 śrubki, przekręcasz dekiel za ten uchwyt o 180st i wyciągasz go. Pod tym deklem masz plastikowy filtr sitkowy długości około 40cm i średnicy jakieś 30mm. Tylko zanim go odkręcisz sugeruję spuścić olej ze skrzyni ;)

 

Później zobaczę czy taka śruba jak wspomniałeś u mnie jest.

 

EDIT:

 

Faktycznie taką śrubę znalazłem tylko na klucz 21.

Wykręciłem i spuściłem dokładnie 5l oleju. Czyli pojemność skrzyni to około 40l.

 

Wspomaganie chodzi już całkiem dobrze, na początku miałem lekkie problemy, czasami na wolnych obrotach lekko nie wyrabiało teraz śmiga bez problemu.

Co do podnośnika podnosi i opada bardzo powoli. Praktycznie nie ma znaczenia czy na wolnych obrotach czy na max. Co prawda wszystko na zimno, zobaczę jak go nagrzeję czy się coś zmieni.

Czy jest jakaś regulacja prędkości podnośnika?

Edytowano przez Levis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Odświeżam temat.

Dziś zaczepiłem na tylnego TUZ-a wieżyczkę od widłaka (ok 300kg), na nią włożyłem kamień jakieś 800kg, podnośnik podniósł to bez większych problemów tylko że robił to strasznie wolno. Mam 2 dźwignie od podnośnika ale w podłodze są 3 szczeliny na dźwignie (tak jakby skrajnej lewej dźwigni nie było) Ktoś może powiedzieć jak się tymi dźwigniami posługiwać? Podnośnik uruchamiany skrajną prawą dźwignią ma ewidentnie mniejszą siłę niż lewą(środkową)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Może mi ktoś podpowiedzieć jaki olej i czy w ogóle jakiś olej trzeba wlewać do przekładni napędzającej pompę wtryskową i hydrauliczną?

Odkręciłem śrubę jak mi się wydaję przelewową poziomu oleju ale tam susza.

U góry jest korek taki jak od wlewu oleju do silnika a więc jakiś olej powinien tam być.

Wlewać przekładniowy czy silnikowy?

A może ta przekładnia jest smarowana olejem z silnika?

 

Wybaczcie moderatorzy za pisanie nowych postów a nie edycję poprzednich, ale po wyedytowaniu posta wątek nie jest odświeżany i inni forumowicze nie wiedzą że coś zostało dopisane.

post-39874-0-29341400-1325172231_thumb.jpg

post-39874-0-76080000-1325172248_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

TRoche mnie zdziwiła ta srubka przy pompie bo to tak jakby taka kontrolka od stanu oleju. U mnie leje się olej tym korkiem z przodu do silnika i rozrząd jest smarowany olejem silnikowym. U ciebie chyba też a wymieniałeś olej w silniku ????? Upuść troche oleju ze silnika ze 3 litry sprawdź poziom na bagnecie i wlej tym korkiem z przodu, jeśli poziom oleju na bagnecie wróci do pierwotnego stanu to znaczy że jest smarowane olejem ze silnika i tam masz wlew oleju silnikowego. Ja stawiam że to jest smarowne olejem silnikowym.

 

Czyli wlew oleju do silnika masz z boku taką grubą rurę ????

 

Pompa wtryskowa nie jest smarowana olejem jest smarowana olejem napędowym czyli paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Tak wlew oleju do silnika mam normalnie z boku. Tu jest drugi korek identyczny jak ten od wlewu oleju i jakaś śruba jakby przelewowa. Olej mam wymieniony ale ja tego nie robiłem.

Domyślam się że rozrząd i napęd pompy powinien być smarowany razem z silnikiem ale po co ten korek i ta śruba?

Wgląd do znaków ustawienia rozrządu?

 

Pompa sama w sobie wiem że jest smarowana paliwem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj