Skocz do zawartości

Zdjęcie

951-4 mały V-max


29 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 20 grudzień 2011 - 20:28

951-4 mały V-max

U mnie trzeci zakres dużych predkości jest jak dźwignię od zakresów w położeniu LUZ przesuniesz w prawo do w strone dżwigni rewersu i do tyłu i wtedy sa szybkie biegi U mnie na takiej skrzyni to koło 30km/h idzie



Powiedz jeszcze jaki masz ciągnik.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
951-4 mały V-max Dzisiaj, 16:52
  •  

#22 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 21 grudzień 2011 - 18:25

951-4 mały V-max Mam Renault 751-4 i w nim właśnie taka skrzynia z trzema dźwigniami umieszczonymi w skrzyni biegów miedzy nogami kierowcy

Edytowany przez Karol445, 21 grudzień 2011 - 18:46.


#23 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 21 grudzień 2011 - 18:49

951-4 mały V-max

Mam Renault 751-4 i w nim właśnie taka skrzynia z trzema dźwigniami umieszczonymi w skrzyni biegów miedzy nogami kierowcy


jasne, w położeniu Neutral już próbowałem przestawić dźwignię w bok ale nie dała się, jutro spróbuję przez 2 zakres.

Dzięki za pomoc.

A więc już wszystko jasne. 3 zakres biegów włącza się z 2 w prawo i do siebie ;)
Śmiga aż miło ;)

Edytowany przez Levis, 22 grudzień 2011 - 22:00.


#24 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 25 grudzień 2011 - 10:34

951-4 mały V-max Powiedzcie mi jeszcze ile powinno wejść oleju do skrzyni? Szukałem śruby przelewowej, jedyna którą znalazłem i odkręciłem była chyba od czego innego. Znajdował się za nią metalowy bolec długości około 5cm, nie ciekł z tego otworu olej. Natychmiast wsadziłem ten bolec na miejsce z obawy iż może on trzymać jakąś dźwignie w pewnej pozycji.
A jeżeli to jest właśnie otwór przelewowy a ten bolec pełni rolę ogranicznika średnicy otworu to jednak jeszcze brakuje mi oleju.

Po wyczyszczeniu filtra sitkowego wlałem jakieś 45l oleju.

#25 Share wisniak222

wisniak222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów

Napisany 25 grudzień 2011 - 11:00

951-4 mały V-max Czyściłes filtr sitkowy ale który ???? Gdzie on się znajduje??? Śrube od stanu oleju masz z lewej strony skrzyni z tyłu na wysokości wałka na 10 kluczyk u mnie to jest za pomocniczym siłownikiem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
951-4 mały V-max Dzisiaj, 16:52
  •  

#26 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 25 grudzień 2011 - 12:39

951-4 mały V-max Sitkowy w skrzyni biegów, w tym wątku już było opisane gdzie on się znajduje. Z lewej strony masz na dole skrzyni rurę która idzie do pompy hydraulicznej a po przeciwnej stronie skrzyni masz taki okrągły dekiel z wystającym uchwytem, przykręcony na 2 śruby 8mm (13 klucz). Odkręcasz te 2 śrubki, przekręcasz dekiel za ten uchwyt o 180st i wyciągasz go. Pod tym deklem masz plastikowy filtr sitkowy długości około 40cm i średnicy jakieś 30mm. Tylko zanim go odkręcisz sugeruję spuścić olej ze skrzyni ;)

Później zobaczę czy taka śruba jak wspomniałeś u mnie jest.

EDIT:

Faktycznie taką śrubę znalazłem tylko na klucz 21.
Wykręciłem i spuściłem dokładnie 5l oleju. Czyli pojemność skrzyni to około 40l.

Wspomaganie chodzi już całkiem dobrze, na początku miałem lekkie problemy, czasami na wolnych obrotach lekko nie wyrabiało teraz śmiga bez problemu.
Co do podnośnika podnosi i opada bardzo powoli. Praktycznie nie ma znaczenia czy na wolnych obrotach czy na max. Co prawda wszystko na zimno, zobaczę jak go nagrzeję czy się coś zmieni.
Czy jest jakaś regulacja prędkości podnośnika?

Edytowany przez Levis, 26 grudzień 2011 - 20:22.


#27 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 27 grudzień 2011 - 18:22

951-4 mały V-max Odświeżam temat.
Dziś zaczepiłem na tylnego TUZ-a wieżyczkę od widłaka (ok 300kg), na nią włożyłem kamień jakieś 800kg, podnośnik podniósł to bez większych problemów tylko że robił to strasznie wolno. Mam 2 dźwignie od podnośnika ale w podłodze są 3 szczeliny na dźwignie (tak jakby skrajnej lewej dźwigni nie było) Ktoś może powiedzieć jak się tymi dźwigniami posługiwać? Podnośnik uruchamiany skrajną prawą dźwignią ma ewidentnie mniejszą siłę niż lewą(środkową)

#28 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 29 grudzień 2011 - 16:27

951-4 mały V-max Może mi ktoś podpowiedzieć jaki olej i czy w ogóle jakiś olej trzeba wlewać do przekładni napędzającej pompę wtryskową i hydrauliczną?
Odkręciłem śrubę jak mi się wydaję przelewową poziomu oleju ale tam susza.
U góry jest korek taki jak od wlewu oleju do silnika a więc jakiś olej powinien tam być.
Wlewać przekładniowy czy silnikowy?
A może ta przekładnia jest smarowana olejem z silnika?

Wybaczcie moderatorzy za pisanie nowych postów a nie edycję poprzednich, ale po wyedytowaniu posta wątek nie jest odświeżany i inni forumowicze nie wiedzą że coś zostało dopisane.

Załączone miniaturki

  • Zdjęcie0288.jpg
  • Zdjęcie0289.jpg


#29 Share wisniak222

wisniak222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 172 postów

Napisany 29 grudzień 2011 - 21:49

951-4 mały V-max TRoche mnie zdziwiła ta srubka przy pompie bo to tak jakby taka kontrolka od stanu oleju. U mnie leje się olej tym korkiem z przodu do silnika i rozrząd jest smarowany olejem silnikowym. U ciebie chyba też a wymieniałeś olej w silniku ????? Upuść troche oleju ze silnika ze 3 litry sprawdź poziom na bagnecie i wlej tym korkiem z przodu, jeśli poziom oleju na bagnecie wróci do pierwotnego stanu to znaczy że jest smarowane olejem ze silnika i tam masz wlew oleju silnikowego. Ja stawiam że to jest smarowne olejem silnikowym.

Czyli wlew oleju do silnika masz z boku taką grubą rurę ????

Pompa wtryskowa nie jest smarowana olejem jest smarowana olejem napędowym czyli paliwem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
951-4 mały V-max Dzisiaj, 16:52
  •  

#30 Share Levis

Levis

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pure performance

Napisany 29 grudzień 2011 - 22:15

951-4 mały V-max Tak wlew oleju do silnika mam normalnie z boku. Tu jest drugi korek identyczny jak ten od wlewu oleju i jakaś śruba jakby przelewowa. Olej mam wymieniony ale ja tego nie robiłem.
Domyślam się że rozrząd i napęd pompy powinien być smarowany razem z silnikiem ale po co ten korek i ta śruba?
Wgląd do znaków ustawienia rozrządu?

Pompa sama w sobie wiem że jest smarowana paliwem ;)

Podobne tematy