Levis

951-4 mały V-max

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Levis    10

Sitkowy w skrzyni biegów, w tym wątku już było opisane gdzie on się znajduje. Z lewej strony masz na dole skrzyni rurę która idzie do pompy hydraulicznej a po przeciwnej stronie skrzyni masz taki okrągły dekiel z wystającym uchwytem, przykręcony na 2 śruby 8mm (13 klucz). Odkręcasz te 2 śrubki, przekręcasz dekiel za ten uchwyt o 180st i wyciągasz go. Pod tym deklem masz plastikowy filtr sitkowy długości około 40cm i średnicy jakieś 30mm. Tylko zanim go odkręcisz sugeruję spuścić olej ze skrzyni ;)

 

Później zobaczę czy taka śruba jak wspomniałeś u mnie jest.

 

EDIT:

 

Faktycznie taką śrubę znalazłem tylko na klucz 21.

Wykręciłem i spuściłem dokładnie 5l oleju. Czyli pojemność skrzyni to około 40l.

 

Wspomaganie chodzi już całkiem dobrze, na początku miałem lekkie problemy, czasami na wolnych obrotach lekko nie wyrabiało teraz śmiga bez problemu.

Co do podnośnika podnosi i opada bardzo powoli. Praktycznie nie ma znaczenia czy na wolnych obrotach czy na max. Co prawda wszystko na zimno, zobaczę jak go nagrzeję czy się coś zmieni.

Czy jest jakaś regulacja prędkości podnośnika?

Edytowano przez Levis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Odświeżam temat.

Dziś zaczepiłem na tylnego TUZ-a wieżyczkę od widłaka (ok 300kg), na nią włożyłem kamień jakieś 800kg, podnośnik podniósł to bez większych problemów tylko że robił to strasznie wolno. Mam 2 dźwignie od podnośnika ale w podłodze są 3 szczeliny na dźwignie (tak jakby skrajnej lewej dźwigni nie było) Ktoś może powiedzieć jak się tymi dźwigniami posługiwać? Podnośnik uruchamiany skrajną prawą dźwignią ma ewidentnie mniejszą siłę niż lewą(środkową)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Może mi ktoś podpowiedzieć jaki olej i czy w ogóle jakiś olej trzeba wlewać do przekładni napędzającej pompę wtryskową i hydrauliczną?

Odkręciłem śrubę jak mi się wydaję przelewową poziomu oleju ale tam susza.

U góry jest korek taki jak od wlewu oleju do silnika a więc jakiś olej powinien tam być.

Wlewać przekładniowy czy silnikowy?

A może ta przekładnia jest smarowana olejem z silnika?

 

Wybaczcie moderatorzy za pisanie nowych postów a nie edycję poprzednich, ale po wyedytowaniu posta wątek nie jest odświeżany i inni forumowicze nie wiedzą że coś zostało dopisane.

post-39874-0-29341400-1325172231_thumb.jpg

post-39874-0-76080000-1325172248_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

TRoche mnie zdziwiła ta srubka przy pompie bo to tak jakby taka kontrolka od stanu oleju. U mnie leje się olej tym korkiem z przodu do silnika i rozrząd jest smarowany olejem silnikowym. U ciebie chyba też a wymieniałeś olej w silniku ????? Upuść troche oleju ze silnika ze 3 litry sprawdź poziom na bagnecie i wlej tym korkiem z przodu, jeśli poziom oleju na bagnecie wróci do pierwotnego stanu to znaczy że jest smarowane olejem ze silnika i tam masz wlew oleju silnikowego. Ja stawiam że to jest smarowne olejem silnikowym.

 

Czyli wlew oleju do silnika masz z boku taką grubą rurę ????

 

Pompa wtryskowa nie jest smarowana olejem jest smarowana olejem napędowym czyli paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Tak wlew oleju do silnika mam normalnie z boku. Tu jest drugi korek identyczny jak ten od wlewu oleju i jakaś śruba jakby przelewowa. Olej mam wymieniony ale ja tego nie robiłem.

Domyślam się że rozrząd i napęd pompy powinien być smarowany razem z silnikiem ale po co ten korek i ta śruba?

Wgląd do znaków ustawienia rozrządu?

 

Pompa sama w sobie wiem że jest smarowana paliwem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj