Skocz do zawartości

Zdjęcie

Buhaje HF


3959 odpowiedzi na ten temat

#3421 Share katerina

katerina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 18 styczeń 2016 - 20:35

Buhaje HF

A kto sprzedał Ci parta sex za 90 zł? Z tego co wiem to 120 zł po rabacie i to netto.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Buhaje HF Dzisiaj, 15:22
  •  

#3422 Share konrad82

konrad82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 18 styczeń 2016 - 20:42

Buhaje HF

Pewnie już rozmrożony był... ;)



#3423 Share Krakus1111

Krakus1111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 styczeń 2016 - 20:57

Buhaje HF

Przedstawiciel z Podlasia. dla stałych odbiorców dał taką cenę. cięzko jest uzyskać taki upust, bo idzie jak swieże bułeczki,  jego PF poszło w górę.



#3424 Share reddiablo2601

reddiablo2601

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 18 styczeń 2016 - 21:08

Buhaje HF

Witam.Miał ktoś suflera z shizu ? dobrze się zacielają po nim ?

miałem tylko sexowanego  łapały przeciętnie,kilka cieliczek już się urodziło i całkiem ładnie wyglądały



#3425 Share katerina

katerina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 18 styczeń 2016 - 21:35

Buhaje HF

To za ile sprzedal ten z podlasia takiego POWERBOSSA czy PARTA normalnego? Dla stalych  z innych terenow jest po 120 zł. Dziwna polityka.



#3426 Share criskp86

criskp86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 19 styczeń 2016 - 16:42

Buhaje HF

ja się pytałem o Parta w sexie to niby 125 netto i tez na podlasiu



#3427 Share zetorr6441

zetorr6441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 19 styczeń 2016 - 18:39

Buhaje HF

za te pieniadze to mozna juz kupic buhaja litteleton :)



#3428 Share rewers66110

rewers66110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zakręta
  • Zainteresowania:Bydło (chów, hodowla i rozród oraz choroby), Sport, Polityka, Motoryzacja, Rolnictwo (co nieco ogarniam :P)

Napisany 19 styczeń 2016 - 18:42

Buhaje HF

za te pieniadze to mozna juz kupic buhaja litteleton :)

z jakiej firmy jest ten buhaj ?



#3429 Share zetorr6441

zetorr6441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 19 styczeń 2016 - 19:19

Buhaje HF

konrad



#3430 Share tay29

tay29

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 273 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 19 styczeń 2016 - 20:02

Buhaje HF ja za 117 kupywalem i pierwsza pierwiastka odpolowala za 1 razem. zobaczymy co to bedzie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Buhaje HF Dzisiaj, 15:22
  •  

#3431 Share katerina

katerina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 19 styczeń 2016 - 20:39

Buhaje HF

Skoro PARTA zrobili w seksie tzn ze i na jałowki sie nadaje, a wczesniej ktos pisal ze i na krowy za mocny :)



#3432 Share tomek0303

tomek0303

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 184 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom
  • Zainteresowania:heh kobiety, sport, rolnictwo, i jak kazdy w tym wieku imprezy itp.

Napisany 19 styczeń 2016 - 21:47

Buhaje HF

hehe istny byk z tego Parta skoro na krowy jest za mocny :P to ze jest w sexie to nie znaczy ze ma latwe porody.  samo to ze bedzie cielniczka daje duze  prawdopodobienstwo ze porod bedzie latwy poniewaz to zazwyczaj z byczkami przy porodach sa problemy wiec tym inseminujacac jalowke seksem skazujemy ja na cielniczke i tym samym mniejsza mase cielecia przy porodzie. mialem kiedys ze shiuzu takiego jukatana  tez niby mial porody latwe a bywalo ze jalowki mialy po nim byczki po ponad 55kg. te porody to  jest tylko taka wskazowka ale chyba wazniejsze jest to aby uwazac na  adnotacje Ciezkie porody bo to zazwyczaj sie sprawdza.  nie wiem jak to jest w innych katalogach ale w shiuzie masz w katalogu nawet przy genomowych super latwe porody badz porody latwe, wybierajac te osobniki na pewno w jakims stopniu obnizamy ryzyko ciezkiego porodu u jalowki



#3433 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 20 styczeń 2016 - 10:15

Buhaje HF

Skoro PARTA zrobili w seksie tzn ze i na jałowki sie nadaje, a wczesniej ktos pisal ze i na krowy za mocny :)

Czytaj ze zrozumieniem bo chyba to tyczy sie mojej wypowiedzi a wcale nie wypowiadalem sie akurat na temat tego buhaja.

#3434 Share rewers66110

rewers66110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zakręta
  • Zainteresowania:Bydło (chów, hodowla i rozród oraz choroby), Sport, Polityka, Motoryzacja, Rolnictwo (co nieco ogarniam :P)

Napisany 20 styczeń 2016 - 13:24

Buhaje HF

hehe istny byk z tego Parta skoro na krowy jest za mocny :P to ze jest w sexie to nie znaczy ze ma latwe porody.  samo to ze bedzie cielniczka daje duze  prawdopodobienstwo ze porod bedzie latwy poniewaz to zazwyczaj z byczkami przy porodach sa problemy wiec tym inseminujacac jalowke seksem skazujemy ja na cielniczke i tym samym mniejsza mase cielecia przy porodzie. mialem kiedys ze shiuzu takiego jukatana  tez niby mial porody latwe a bywalo ze jalowki mialy po nim byczki po ponad 55kg. te porody to  jest tylko taka wskazowka ale chyba wazniejsze jest to aby uwazac na  adnotacje Ciezkie porody bo to zazwyczaj sie sprawdza.  nie wiem jak to jest w innych katalogach ale w shiuzie masz w katalogu nawet przy genomowych super latwe porody badz porody latwe, wybierajac te osobniki na pewno w jakims stopniu obnizamy ryzyko ciezkiego porodu u jalowki

Miałem byczka po Jukatanie i ważył 35 kg ale był od małej krowy, tez ależy waga cielaka od żywienia w ostatniej fazie ciązy. Też mam po nim krowę końcowka 1 laktacji obecnie jest zasuszana.



#3435 Share katerina

katerina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 20 styczeń 2016 - 18:44

Buhaje HF

Napisany 17 styczeń 2016 - 10:53

rewers66110, w 17 Sty 2016 - 09:55, powiedział:snapback.png

Border, Dilvoc, Fakir, Magic, Powerboss, Part, Big Point, Balisto, Facebook, Bestboss

Na pewno na jalowki nie uzyl bym buhaja z polskiej stacji bo nie maja rzetelnej oceny łatwosci porodow nie ktore z tych co wymieniles to i krowy mialy by problem z wycieleniem.

Napisany Dzisiaj, 09:15

katerina, w 19 Sty 2016 - 20:39, powiedział:snapback.png

Skoro PARTA zrobili w seksie tzn ze i na jałowki sie nadaje, a wczesniej ktos pisal ze i na krowy za mocny smile.png

Czytaj ze zrozumieniem bo chyba to tyczy sie mojej wypowiedzi a wcale nie wypowiadalem sie akurat na temat tego buhaja.

 

Z tego co wiem, to POWERBOSS, PART  to byki z polskiej stacji. Skoro nawiązywałes do tej wypowiedzi, to trzeba bylo wyszczegolnic o jakie konkrtne byki Ci chodziło, bo robisz propagandę.



#3436 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 20 styczeń 2016 - 19:08

Buhaje HF Sama propagande siejesz chyba po polsku pisze ,, nie ktore'' a ty juz napisalas ze ktos powiedzial...

#3437 Share kubaska

kubaska

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 207 postów

Napisany 20 styczeń 2016 - 19:30

Buhaje HF

tak wlasciwie to nie sa byki z polskiej stacji. wchirz pisze ze to ich wlasne ale to buhaje z aitotal



#3438 Share katerina

katerina

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 20 styczeń 2016 - 19:34

Buhaje HF

"Niektóre" jak już.

 

 Importy, bo polsko-francuskie tak wysokie być nie mogą.



#3439 Share KARGO

KARGO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wys-maz
  • Zainteresowania:technika rolnicza , produkcja zwierzęca

Napisany 20 styczeń 2016 - 20:17

Buhaje HF Faktycznie mozna bylo nie zrozumic, bo napisane rozłacznie. Jesli chodzi o wycielenia super latwymi w moim stadzie nazwal bym tylko po manifoldzie i modenie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Buhaje HF Dzisiaj, 15:22
  •  

#3440 Share konrad82

konrad82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 972 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 21 styczeń 2016 - 12:11

Buhaje HF

Tak tylko że po Manifoldzie miałem 80 czy 90% byczki... :(



Podobne tematy