Skocz do zawartości

Zdjęcie

ZTS 10245


17 odpowiedzi na ten temat

#1 Share tomaszs88

tomaszs88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2011 - 20:39

ZTS 10245 Mam problem otóż podczas prac jesiennych zauważyliśmy że w chłodnicy jest olej ale temperatury nie łapał i wyganiało płyn...postanowiliśmy wymienić dwa oringi w chłodniczce oleju i problem zniknął...podczas orki zauważyłem to samo...wszystkie prace skończyliśmy i ciągnik stał przez kilka dni...po jechałem po nawóz i podczas jazdy z pustą przyczepą zagotował się płyn...okazało się na podwórku że płyn poszedł do oleju bo bagnet był aż szary...zaczęliśmy rozbierać...zdjęliśmy głowicę...uszczelka cała...sprawdzaliśmy chłodniczkę oleju...szczelna...za laliśmy płyn w kanały by zobaczyć czy ucieka to spadło dosłownie 0,5cm...reszta stoi...nie wiemy gdzie szukać przyczyny bo najpierw poszedł olej do płynu a póżniej płyn do oleju....tylko którędy? głowicą? z góry dzięki za pomoc :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ZTS 10245 Dzisiaj, 04:32
  •  

#2 Share tomus88xD

tomus88xD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2011 - 21:15

ZTS 10245 może powoli oringi na tulejach zaczynają puszczać?

#3 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 13 grudzień 2011 - 21:38

ZTS 10245 a może głowica pęknięta!

#4 Share rafalfalk1

rafalfalk1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,machanizacja

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:04

ZTS 10245 załóż z powrotem głowicę ze starą uszczelką,podłącz wszystkie przewody od wody,wlej wodę do chłodnicy,odkręć misę silnika.następnie uszczelnij korek chłodnicy(aby nic nie wylatywało),weż stary wentyl i kawałek przewodu i podłącz pod kranik.sprężarką napompuj troszkę powietrza w układ chłodzenia(nie za dużo bo przewody wywali) i powinno gdzieś wodę wywalić przez nieszczelność.podejrzewam że oringi na cylindrze poszły.

#5 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:09

ZTS 10245 jak by poszedł oring na tulei to to się zgadzam że by płyn poszedł do oleju ale jak wytłumaczysz to że olej znalazł się w płynie?

#6 Share tomaszs88

tomaszs88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:21

ZTS 10245 I tak zrobię jak mówisz...powinno pokazać...tylko ciekawe bo jak rozbierałem to wszystko było oblepione olejem z płynem i płukaliśmy ze dwa dni i raczej na pewno tam gdzie to nie było możliwe ten osad został ale będę próbował...dz.

#7 Share rafalfalk1

rafalfalk1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,machanizacja

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:23

ZTS 10245 jak olej poszedł do wody to zapewne głowica ale niech kolega zrobi tak jak napisałem post wcześniej to wszystko wyjdzie na jaw.pamiętaj że jak silnik się nagrzewa to w układzie chłodzenia powstaje ciśnienie i jeżeli pójdzie jakaś uszczelka lub coś pęknie(głowica,cylinder)to woda zaraz idzie do oleju.

Edytowany przez rafalfalk1, 13 grudzień 2011 - 22:26.


#8 Share tomaszs88

tomaszs88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:31

ZTS 10245 nie mam pojęcia jak i którędy olej poszedł do płynu...wiem że jak wymieniliśmy oringi na chłodniczce oleju to problem zniknął na kilka dni...

tylko dlaczego się płyn za gotował? termostat nie puścił bo był tak zalepiony tym olejem?

#9 Share tomus88xD

tomus88xD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 grudzień 2011 - 22:42

ZTS 10245 u mnie w silniku poszły oringi na 4 tulejach, jedna tuleja była pęknięta.. codziennie po robocie spuszczałem wode i następnego dnia przed robotą zalewałem go aż do momentu gdy całkiem woda poszła do oleju.. woda w chłodnicy miała kolorowe odbcie czyli możliwe, że cisnienie pchało przez tą pekniętą tuleje olej do wody..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ZTS 10245 Dzisiaj, 04:32
  •  

#10 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 13 grudzień 2011 - 23:40

ZTS 10245 W 90% przypadków olej do układu chłodzenia przedostaje się przez wymiennik {chłodnica oleju} jak sam stwierdziłeś po wymianie oringów problem znikł.a to że się zagotował to normalne bo trzeba wymyć cały układ chłodzenia najprostry a zarazem najskuteczniej to spuścić płyn a układ zalać olejem napędowym i trochę pojeżdzić (sprawdzony sposóB). szczelność chłodniczki można sprawdzić poprzez ominięcie obiegu płynu(połączyć przewody razem ze sobą)a wtedy przy nieszczelnej chlodniczce z tego krućca od płynu będzie wyciekać olej.

#11 Share rafalfalk1

rafalfalk1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pomorskie
  • Zainteresowania:rolnictwo,machanizacja

Napisany 14 grudzień 2011 - 15:05

ZTS 10245 łatwiej ją wymontować,zalać wodą kanały olejowe a w kanały wodne sprężarką powietrze.jak woda będzie bulgotać tzn albo oringi albo wymiennik poszedł

#12 Share tomaszs88

tomaszs88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2012 - 20:16

ZTS 10245 przyczyną była głowica...nie była pęknięta...

Edytowany przez tomaszs88, 21 marzec 2012 - 20:17.


#13 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 21 marzec 2012 - 20:55

ZTS 10245 więc co z nią było nie tak?
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#14 Share tomaszs88

tomaszs88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 wrzesień 2012 - 19:08

ZTS 10245 zwichrowana...do szlifu była oddana...a teraz kolejny kłopot bo zaraz po orce ciągnik pracował na wolnych obrotach i podczas jazdy do domu zauważyłem że wygania wodę nadmiarem...

#15 Share Bartek72511

Bartek72511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1571 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin

Napisany 11 wrzesień 2012 - 12:26

ZTS 10245 Nie chce zakładać nowego tematu, takze zapytam tutaj. Dalszy znajomy chce sprzedać Zetora 9245, ładny, zadbany ciagnik , jednak ostatnio widziałem go w pracy, i momentami mocno kopci na czarno. Np jedzie z pustą przyczepą, pełna prędkość i nagle przez chwile tylko czarny dym widać. Tak samo zawsze przy ruszaniu. To normalne przy nich? Niby czarnydym to zdrowy dym, jednak chcąc go kupić, nie chce wpakować się w jakieś remonty. Co wy na to ?:)

#16 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 wrzesień 2012 - 13:16

ZTS 10245

Nie chce zakładać nowego tematu, takze zapytam tutaj. Dalszy znajomy chce sprzedać Zetora 9245, ładny, zadbany ciagnik , jednak ostatnio widziałem go w pracy, i momentami mocno kopci na czarno. Np jedzie z pustą przyczepą, pełna prędkość i nagle przez chwile tylko czarny dym widać. Tak samo zawsze przy ruszaniu. To normalne przy nich? Niby czarnydym to zdrowy dym, jednak chcąc go kupić, nie chce wpakować się w jakieś remonty. Co wy na to ? :)


pompa wtryskowa do regeneracji wtryskiwacze też bym dał, dobrze zawory ustawić i problem powinien zniknąć. mój dymił na czarno ale to filtr powietrza był dołownie zapchany przy okazji wymieniłem filtry paliwa i teraz dymka nie puści.

#17 Share Bartek72511

Bartek72511

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1571 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin

Napisany 11 wrzesień 2012 - 13:36

ZTS 10245 A orientujesz się kolego jaki koszt tego moze być ? :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ZTS 10245 Dzisiaj, 04:32
  •  

#18 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 12 wrzesień 2012 - 14:33

ZTS 10245 sprawdz czy ma korektor na pompie paliwowej - jak go nie ma to ten typ tak ma a jak jest to niestety pompa na stół.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Podobne tematy