Skocz do zawartości

Zdjęcie

1.8T vs 2.3 VR5


65 odpowiedzi na ten temat

#41 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 18 grudzień 2011 - 21:35

1.8T vs 2.3 VR5 Tak, to jest silnik 2,5l. Ten M52 występował w 3 wersjach- M52 B20- 2,0l, M52 B25- 2,5l (właśnie o tym piszemy co jest mylony z poj. 2,3l) i M52 B28- 2,8l. Potem wystąpiły jeszcze te same modele z dopiskiem TU- chyba jakaś modyfikacja (występowały w mod. Z3).
OK KONIEC OFF TOP BO BĘDZIE KARA.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 23:54
  •  

#42 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 18 grudzień 2011 - 22:44

1.8T vs 2.3 VR5 Na AgroFoto nie ma kar niestety. Można zakładać bezsensowne tematy do woli i nie w tych działach co potrzeba :(
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#43 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 00:48

1.8T vs 2.3 VR5

Potwierdzam. ;) Znajomy miał Broę VR5. Dodany obrazek Jak ktoś kocha turbo zawsze można zrobić VRT.

stara dobra zasada brzmi, ze ma byc nisko i szeroko, a pod maska duza wolnossaca benzyna - nie zmieniajmy tego co dobre ;) .
ani ten silnik (jak i auta w ktorych byl montowany) jakos specjalnie do zastosowan sportowych sie nie nadaje, wiec cieszmy sie tym co w nim najpiekniejsze :D :D .


pomijam kwestie stylistyczna, ale ten filmik najlepiej (wg mnie) oddaje wrazenia akustyczne w rzeczywistosci.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#44 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 19 grudzień 2011 - 01:35

1.8T vs 2.3 VR5 stara dobra zasada brzmi, ze ma być tak by nie walić podwoziem o glebę. Jak widzę taki zarwany samochód to mam mieszane uczucia, zdarza się nawet czasami, że słychać delikwenta jak uderzy, jak kto woli...
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#45 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 19 grudzień 2011 - 09:20

1.8T vs 2.3 VR5 Gleba - jeżeli nic nie trze tzn. że za wysoko :P
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#46 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:20

1.8T vs 2.3 VR5 dokladnie @Michufarmer i tarcie hokejem to tez nie to samo, jak sanki, progi, albo tlumik przytrze, to jestem spelniony :lol: .
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#47 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:32

1.8T vs 2.3 VR5 Zapraszam do mnie-na okolicznych drogach miałbyś zapewniony multiorgazm-wielokrotny :D .

#48 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:39

1.8T vs 2.3 VR5 nie jestem az takim onaninsta :P

http://a2.sphotos.ak...473018892_n.jpg
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#49 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:39

1.8T vs 2.3 VR5 Jaro ale czasami taka gleba to super sprawa. Kiedyś w zimę jechałem za kumplem (golf zglebowany na tyle, że w najniższym punkcie zapalniczkę ciężko było postawić) to tak ładnie mi drogę przetarł jakby miał pług z przodu :P i o dziwo nigdzie nie musiałem go wypychać a kurhany całkiem pokaźne były usypane. Ogólnie jednak jestem za prześwitem :P .

Edytowany przez kokoman0, 19 grudzień 2011 - 18:40.


#50 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:43

1.8T vs 2.3 VR5 bo ten golf nawet troche obnizony nie byl, a co dopiero o glebie ty mowisz. normalnie nie ma opcji w sniegu na glebie jechac, bo zaraz wisisz na wozku.

jak mogles zapalniczke postawic to prawie, ze seria. u mnie pod wachacz pudelko zapalek ledwo co weszlo - na plasko.
wozek 25 mm od gleby.
no chyba, ze tak: http://a6.sphotos.ak...0_3095876_n.jpg ta zapalniczke wkladales to szacun i to mega :) .


http://a7.sphotos.ak...104723608_n.jpg :D
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 23:54
  •  

#51 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:50

1.8T vs 2.3 VR5 Nie no co do tego, że był obniżony to na pewno był ale o ile to nie wiem :huh: .

#52 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 18:57

1.8T vs 2.3 VR5 No tak-ja się do tego tematu nie nadaję, czasami kombinuję jakby tu auto podwyższyć a że mam niedaleko drogę dojazdową do żwirowni (kratery na Księżycu to mały pikuś w porównaniu z tą drogą) to nawet mnie sportowe zawieszenie czasem wku....a jak czuć wszystko-oczywiście uczucie to mija gdy pokonuję taki jeden zakręt przy 70 km/h gdzie "normalnym" samochodem przy 30-40 wyrzuca...

#53 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:01

1.8T vs 2.3 VR5

bo ten golf nawet troche obnizony nie byl, a co dopiero o glebie ty mowisz. normalnie nie ma opcji w sniegu na glebie jechac, bo zaraz wisisz na wozku.

jak mogles zapalniczke postawic to prawie, ze seria. u mnie pod wachacz pudelko zapalek ledwo co weszlo - na plasko.
wozek 25 mm od gleby.
no chyba, ze tak: http://a6.sphotos.ak...0_3095876_n.jpg ta zapalniczke wkladales to szacun i to mega :) .


http://a7.sphotos.ak...104723608_n.jpg :D


W tym pierwszym linku przód nie ma chyba żadnego kąta zachowanego. Da się tym jeździć? Czy to ma tylko wyglądać?

#54 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:17

1.8T vs 2.3 VR5 wszystkie katy sa zachowane, tylko daje sie duzy negatyw w kacie pochylenia kola, zeby to wszytko dalo sie w nadkole upchac. negatyw bardzo fajny do szybkiego pokonywania zakretow, po prostej w koleinach troche jest niestabilny (ale da sie przyzwyczaic), natomiast negatyw z tylu w zimie absolutnie sie nie da jezdzic, pierwsza gololedzi i na prostej drodze baka wykrecasz.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#55 Share ppiotr

ppiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska Kalisz

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:17

1.8T vs 2.3 VR5 Trzeba mieć coś z głową żeby obniżać, nasze drogi nie nadają się do jazdy z obniżonym zawieszeniem, chyba że ktoś chce urwać miskę olejową, co innego na zachodzie europy.

#56 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:20

1.8T vs 2.3 VR5 dlaczego mowia to ci co nigdy nie mieli obnizonego auta? :blink: :blink: ja juz kilka lat smigam na glebie, po calej polsce i jakos nawet wolniej od pozostalych nie jezdze.
fakt raz mocowania wozka wyrwalem, a kto sie spodziewal, ze na nowiutkiej drodze bedzie studzienka 10 cm wystawac.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#57 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:20

1.8T vs 2.3 VR5 Co Ty sie dziwisz @Brzozakowi-oni tam na Żuławach mają depresję na okrągło to muszą to jakoś odreagować nie ?:D

#58 Share ppiotr

ppiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska Kalisz

Napisany 19 grudzień 2011 - 19:41

1.8T vs 2.3 VR5

dlaczego mowia to ci co nigdy nie mieli obnizonego auta? :blink: :blink: ja juz kilka lat smigam na glebie, po calej polsce i jakos nawet wolniej od pozostalych nie jezdze.
fakt raz mocowania wozka wyrwalem, a kto sie spodziewal, ze na nowiutkiej drodze bedzie studzienka 10 cm wystawac.

Tak się składa ze mam obniżony fabrycznie o 16 mm i muszę uważać żeby czegoś nie urwać.

#59 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2011 - 20:13

1.8T vs 2.3 VR5 taaa te 16 mm to robi wielka roznice :lol: :lol: :lol: :lol: .

@jaro elegancko sie zgralo z ta depresja :D .
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 23:54
  •  

#60 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 19 grudzień 2011 - 20:52

1.8T vs 2.3 VR5 Obniżając auto z czegoś się rezygnuje. Nie obniża się przecież limuzyny tylko auto sportowe bądź pseudo sportowe. Jeżeli chcesz mieć komfort kup Citroena C5, a jeżeli chcesz szybko pokonywać zakręty kupuj inne auto i obniżaj - prosta sprawa.
Mi prędkość na prostej nie daje satysfakcji ale prędkość w zakręcie owszem B)
To nie sztuka jechać 150 na prostym równym odcinku drogi, ale pokonanie winkla np. 70 gdzie inni jadą 40 to już jest pewne wyzwanie. Ja za świetnego kierowcę się nie uważam, ale pokonując ten sam zakręt kilka razy trochę eksperymentuję :P
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Podobne tematy