Skocz do zawartości

Zdjęcie

1.8T vs 2.3 VR5


65 odpowiedzi na ten temat

#21 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 14 grudzień 2011 - 18:38

1.8T vs 2.3 VR5

jest to jednostka strasznie skomplikowana i tak jak juz wczesniej ktos pisal takie polaczenie "V" z "R"
i niestety bardzo czula na jakosc paliwa ( na 95 nie radze jechac) a wiadomo jaka jest ta jakosc u nas a jeszcze chcesz zagazowanego wiec mysle ze nie bardzo ta jednostka bedzie to znosila
sa 2 rodzaje tych jednostek 10v 150 KM (2 zawory na garnuszek) i 20 v (4 zaworki) 170KM w porownaniu do 1,8T w ktorym seryjnie masz 150KM 4 zawory i turbine z ktorych to mozna jeszcze wykrzesac moc do 200KM jak bys sie chcial w chipa bawic :) a po za tym lepszy dostep do czesci w wypadku 1,8 i napewno tansze rozrzad na pasku( tansza wymiana) niz w 2,3 gdzie jak ktos nie zmienial regularnie oleju to tez trzeba bedzie wymienic

p.s nie ufam silnikom z niesymetrycznym rozmieszczeniem cylindrow wiaze sie to z przeciazeniami ktore wystepuja

Kolego 1.8 i 1.8t są to jednostki 20-o zaworowe czyli 5 zaworów na cylinder (tak dla ścisłości). Kumpel ma 1.8t w a3 miało 150km teraz chyba 170-175KM jakoś tak. Po modzie spalanie wzrosło i teraz ciężko jest mu zejść poniżej 10l a przedtem udawało mu się zejść nawet do ok. 7,5l/100km (do tej pory nie wie jak mu się to udało :D ). Ma go 2 lata (a może i troszkę dłużej) od razu poszedł w LPG. Ostatnio po odzie mierzyliśmy przyspieszemnie na zamkniętym odcinku drogi i do oznaczonego punktu miał 210km/ha (pb) i 215 (LPG)- pomiar powtarzany kilkukrotnie zawsze na korzyść LPG :P .

Edytowany przez kokoman0, 14 grudzień 2011 - 18:46.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 03:33
  •  

#22 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 14 grudzień 2011 - 19:04

1.8T vs 2.3 VR5 Zgodze się z kolegą @kokoman0 - wszystko zależy od mapy wtrysku, można dostroic tak że bedzie lepiej latal na lpg - żaden problem, ale bedze to okupował większym spalaniem. W myśl zasady - chcesz mieć cieplo w domu?? - dokładasz do pieca :)

#23 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 14 grudzień 2011 - 19:14

1.8T vs 2.3 VR5 koman0 5 zaworow na cylinder?? w 5 cylindrowym silniku dalo by 25 zaworow a nie 20

#24 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 14 grudzień 2011 - 19:20

1.8T vs 2.3 VR5 A kto mówił że 1.8 i 1.8t są pięciocylindrowe? Są tam 4 cylindry i na każdy cylinder przypada 5 zaworów, ot taki wymysł VAG-a.
Dla niedowiarków głowica silnika 1.8 i 1.8t http://xarchiwum.pl/...1456713832.html

Edytowany przez kokoman0, 14 grudzień 2011 - 19:36.


#25 Share Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 14 grudzień 2011 - 19:54

1.8T vs 2.3 VR5 znalazłem coś takiego : http://otomoto.pl/vo...-C22007828.html myślicie, że warto w ogóle dzwonić i pytać ? w przebieg i tak nie wierzę ale ciekawe czy był bity i jak mocno ? :P

#26 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 14 grudzień 2011 - 20:13

1.8T vs 2.3 VR5 hmmm
musisz ze zdjęc ciezko cos wywnioskowac - czy bity - napewno, ale wazne jak zrobiony. Ja zawsze kupuje rozbity i sam zaworze do blacharza - wiem co mam a i tak zazwyczaj wychodzi taniej niż "nówka fufka" z giełdy czy komisu. Ale zrobiony jest jak Bozia przykazała:)

#27 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1679 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 14 grudzień 2011 - 20:49

1.8T vs 2.3 VR5

akurat o tym paliwie to kompletna bzdura, jakosc a liczba oktanowa nie ma ze soba zadnego powiazania.

robta co chceta i kupujta co wam sie podoba :D .

dokładnie!
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#28 Share zielarka

zielarka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 14 grudzień 2011 - 22:11

1.8T vs 2.3 VR5 W mojej wsi chłopaki jak już kupują wieśniackie auto, to zamiast tych popierdułek ze stajni "Wieśwagen", czy też "Wieśwagen Wypas" (AUDI) gdzie silniki benzynowe o udanych konstrukcjach to tylko 2,0 2,6 i 2,8 cała inna reszta to wynalazki kończące budżet właściciela w błyskawicznym tempie :lol: Jedyny słuszny wybór wg nich to "Bryka Młodego Wieśniaka" gdzie każdy motor powyżej 2,3 l wymiata :)

#29 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 15 grudzień 2011 - 09:31

1.8T vs 2.3 VR5 KOlego/koleżanko "zielarka", podaj mi model samochodu BMW (bo typu silnika i tak nie podasz) gdzie jest silnik 2,3? ja o takim nie słyszałem. Owszem jeden model BMW ma taki silnik, ale sądzac po kreatywności twojego posta napewno nie ten masz na myśli, tak więc śmialo - miażdż mnie wiedzą.....

Edytowany przez JurekS, 15 grudzień 2011 - 09:33.


#30 Share rogas

rogas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2011 - 11:12

1.8T vs 2.3 VR5 Chyba wiem co Jurku masz na myśli ale poczekam czy zielarka poda typoszereg modelu i silnika:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 03:33
  •  

#31 Share pawelec

pawelec

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1679 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LUB

Napisany 15 grudzień 2011 - 12:49

1.8T vs 2.3 VR5

"Bryka Młodego Wieśniaka" gdzie każdy motor powyżej 2,3 l wymiata :)

POWYŻEJ 2,3 l.
czytajcie wolniej.
SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

#32 Share rogas

rogas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2011 - 13:20

1.8T vs 2.3 VR5 Powyżej 2,3 l. a dlaczego nie powyżej 2,0? Jeżeli kolega pisze, tak jak pisze, sugeruje, że jest silnik o takiej a nie innej pojemności w gamie tego producenta.

#33 Share Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 15 grudzień 2011 - 21:07

1.8T vs 2.3 VR5

W mojej wsi chłopaki jak już kupują wieśniackie auto, to zamiast tych popierdułek ze stajni "Wieśwagen", czy też "Wieśwagen Wypas" (AUDI) gdzie silniki benzynowe o udanych konstrukcjach to tylko 2,0 2,6 i 2,8 cała inna reszta to wynalazki kończące budżet właściciela w błyskawicznym tempie :lol: Jedyny słuszny wybór wg nich to "Bryka Młodego Wieśniaka" gdzie każdy motor powyżej 2,3 l wymiata :)



chętnie posłucham jakie Twoim zdaniem auto nie jest wieśniackie. Nie kupuje auta po to żeby nim szpanować pod remizą tylko po to żeby czerpać przyjemność z jazdy taką na ile pozwala mi budżet.

#34 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 15 grudzień 2011 - 21:39

1.8T vs 2.3 VR5 Wieśwagena można zrobić z każdego auta, nawet z Maybaha :lol:
Kupić auto trzeba takie jakie się podoba, a nie jakie podoba się kolegom.
A wracając do tematu to ja wybrałbym jednak 1,8T. Niższe ubezpieczenie, niższe spalanie. 2,3 ze względu na wyżsżą pojemność będzie potrzebowało więcej paliwa, a w turbo jak nie będziesz "butował" to spali może nawet mniej niż jednostka wolnossąca. Nie będziesz musiał czasem redukować żeby wyprzedzić czy przyspieszyć ;) Ja teraz do swojej Astry teraz też wybrałbym 2,0T.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#35 Share zielarka

zielarka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 17 grudzień 2011 - 00:11

1.8T vs 2.3 VR5

KOlego/koleżanko "zielarka", podaj mi model samochodu BMW (bo typu silnika i tak nie podasz) gdzie jest silnik 2,3? ja o takim nie słyszałem. Owszem jeden model BMW ma taki silnik, ale sądzac po kreatywności twojego posta napewno nie ten masz na myśli, tak więc śmialo - miażdż mnie wiedzą.....

Zapytałam kolegi i mówił że w 5 jest silnik 2,3 ale podobno jest trochę za słaby do tak ciężkiego auta :)
@ Teddy skoro 90% aut na wsi to 80, a4, passat lub golf silnikiem tdi to chyba tak wygląda synonim wieśniackiego auta :) Nazwa Wieśwagen zobowiązuje :lol:

Edytowany przez zielarka, 17 grudzień 2011 - 00:14.


#36 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2011 - 07:47

1.8T vs 2.3 VR5 A6 w dużej benzynie też ?:D -Bogu dzięki mam też Volvo-nie jestem taki w końcu wieśniak-nie ?:)

#37 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 grudzień 2011 - 16:45

1.8T vs 2.3 VR5 Ależ Jarku, produkt skandynawskiej myśli technicznej rekompensuje pochodzenie auta z Saksońskiej stajni :D Osobiście nie łapię się na ten status, bo nigdy nie miałem produktu znad Odry, sorry - zza , a jedyny, który wchodziłby w rachubę to mercedes G - a to już Austriak :) mam ważniejsze wydatki i nie stać mnie ;[ na taki "snobizm"

Edytowany przez zorzyk2, 17 grudzień 2011 - 16:46.


#38 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 18 grudzień 2011 - 11:16

1.8T vs 2.3 VR5

KOlego/koleżanko "zielarka", podaj mi model samochodu BMW (bo typu silnika i tak nie podasz) gdzie jest silnik 2,3?

Proszę:
M52 z modelu E39
S14 z modelu E30 (tu dla uściślenia z M3)

Na pewno by poszukała w googlach ;). Nie znam się na oznaczeniach silnikowych bmw, ale kto szuka ten znajdzie :P.

#39 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 grudzień 2011 - 11:22

1.8T vs 2.3 VR5

nie wiem dla mnie dziek vr5 powala i to wystarczy :D :D


Potwierdzam. ;) Znajomy miał Broę VR5. Dodany obrazek Jak ktoś kocha turbo zawsze można zrobić VRT. Dodany obrazek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1.8T vs 2.3 VR5 Dzisiaj, 03:33
  •  

#40 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 18 grudzień 2011 - 19:21

1.8T vs 2.3 VR5 m52 z e39 ma pojemnosć 2,5 mimo oznaczenia 523 co mogloby wskazywac na pojemnosć 2,3. Oczywiście ten jedyny maiłem na myśli s14 z e30 M3

Podobne tematy