PIOTREK44

Za dużo zużywa oleju napędowego URSUS C-360

Polecane posty

PIOTREK44    2

witam wszystkich serdecznie

Mam taki problem moja c-360 pali 8litrów na motogodzinę i mam do wasz takie pytania

 

Cz na pompie jest śruba to regulacji dawki paliwa? Jeżeli jest taka to która?? prosiłbym o fotkę lub dobre wyjaśnienie.

Jak sprawdzić zapłon czy jest wczesny czy późny bez żadnych narzędzi specjalnych?

Jak ustawia się zapłon kręci się pompą w górę lub dół ?

 

Za napisane posty wszystkim dziękuje

Ps. pisze pierwszy raz na tym forum jeżeli źle coś napisałem proszę o poprawienie Mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz najpierw sprawdz końcówki wtryskiwaczy czy mają właściwe ciśnienie a potem sprawdz pompę czy się nie roztroiła ale to u fachowca wiesz zapłon sam się nie przestawi chyba że został tak ustawiony od początku nie napisałeś jak pali z rana i czy jest mułowaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Dziura w baku albo sąsiad jeździ na twoim paliwie

A tak poważnie to jak wcześniej pisali-wtryski,pompa do sprawdzenia,zapłon tez

Oleju ci nie przybywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

A to jest dla was bardzo dużo? Nie wiem przy jakiej robocie mu tyle pali, jeśli przy orce to nie widzę w tym nic dziwnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

W rotacyjnej nasz 6 spokojnie spalał, w pługu podobnie w sumie, a jak dobrze po garach dostaje to nie dziwne że 8 spali, ojciec jak pracował w SKRze mówił że C360 spalało mało mniej na godzine od MTZ więc coś w tym chyba jest


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

wiesz najpierw sprawdz końcówki wtryskiwaczy czy mają właściwe ciśnienie a potem sprawdz pompę czy się nie roztroiła ale to u fachowca wiesz zapłon sam się nie przestawi chyba że został tak ustawiony od początku nie napisałeś jak pali z rana i czy jest mułowaty

.

Końcówki sprawdzałem u fachowca 1,5 roku temu, 3 końcówki lały a jedna była dobra wymieniłem 3 na nowe jednej nie wymieniłem po była dobra. Ja jestem drugim właścicielem tego traktora i przy pompie nic nie robiłem od początku jak go kupiłem to dużo palił . jak przyjdzie mu zapalić rano przy zerowej temperaturze to bardzo ciężko żeby zapalił . z dwójkami pługami grudziądzkimi na trójce to ciężko ale idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniar    8

5-6l w pługu lub kultywatorze spala nasz wypracowana 350ka

360 powinien palić podobnie mimo większej mocy

10 l/h spala mi fortschritt E512 z ifoskim 120konnym silnikiem więc mi gadajcie...

pewnie wtryski leją - kopci mocno na czarno?

ew. pompa fixuje...

Edytowano przez Boniar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Dziura w baku albo sąsiad jeździ na twoim paliwieA tak poważnie to jak wcześniej pisali-wtryski,pompa do sprawdzenia,zapłon tezOleju ci nie przybywa?

Oleju mi nie przybywa w pompie paliwowej i też nie ubywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniar    8

tak dokładnie - paliwo dzisiaj tyle kosztuje że opłaca się dać pompę przynajmniej do regulacji...do dobrego pompiarza :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

powiem tak, tylko do którego specjalisty ??

jak wymieniałem te wtryski to gościu wyciągnął ze szawki pierwsze lepsze wykręcił stare i wkręcił niby nowe a tak naprawdę to jakie używane czy nowe nikt tej odpowiedzi nie zna.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pompa na bank

Ja takiej pewności nie mam.Może to być również ogólne zużycie całego silnika albo... zapchany filtr powietrza. Podaj więcej informacji byśmy mogli trafną diagnozę postawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Oleju w silniku nie przybywa rok temu uszczelka mi wypadła z głowicy i i poszła woda do oleju ale na szczęście szybko wykryłem tą usterkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Zgadza się z tym filtrem powietrza ale przy tych cenach paliwa opłaca sie częściej sprawdzać wtryski i pompę

Wtryski kup w sklepie i niech mechanik zmieni ja przy tobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Ja takiej pewności nie mam.Może to być również ogólne zużycie całego silnika albo... zapchany filtr powietrza. Podaj więcej informacji byśmy mogli trafną diagnozę postawić

jak malowałem traktor to filtr rozebrałem to jednej śrubki chłodnice czyściłem . 2 lata po zakupie ciągnika był popuszczony gumowy wąż od strony kolektora Jeżeli pojeździłem z rotacyjną to po ok. 15 minutach świeciła mi kontrolka na wolnych obrotach od oleju ponieważ była popuszczana pompa olejowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Jak tak ciężko pali to albo masz rozrząd przestawiony albo sekcje na pompie siedzą Ci..


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

powiem tak, tylko do którego specjalisty ??

jak wymieniałem te wtryski to gościu wyciągnął ze szawki pierwsze lepsze wykręcił stare i wkręcił niby nowe a tak naprawdę to jakie używane czy nowe nikt tej odpowiedzi nie zna.......

 

Z Jakiej z szafki Ci wkręcił? a były chociaż oryginalnie zapakowane? to się tak nie robi - daje się do sprawdzenia i ile jest do wymiany to się jedzie do sklepu kupuje samemu i się zawozi i to ma wkręcić i ustawić PRZY TOBIE, a nie żeby on sam zakładał co mu się podoba.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Powiedziałem sobie "więcej razy to takiego mechanika nie pójdę" fachowiec który chciał zarobić na ludziach którzy mu wierzyli!!!!!!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiedziałem sobie "więcej razy to takiego mechanika nie pójdę" fachowiec który chciał zarobić na ludziach którzy mu wierzyli!!!!!!.

Koniecznie wtryski, bo mógł Ci założyć stare końcówki, trochę pochodziło i już leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trudno mi teraz powiedzieć jak jest na dzień dzisiejszy ale gdzieś w granicach 5-10 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj