Skocz do zawartości

Zdjęcie

Deutz Fahr M 610 615


21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Pawel2606

Pawel2606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miechów

Napisany 12 grudzień 2011 - 19:33

Deutz Fahr M 610 615 Założyłem nowy temat bo niemogłem znaleźć odpowiedniego
Mam pytanie odnosnie zaworow, przy dwu zaworowym wydaje mi sie ze Deutz jest troch mułowaty, czy przy 4 zaworach sie to zmieni?? M 610 i 615 Mają taką samą moc tylko że inną liczbe zaworow, jakie sa roznice?
I jeszcze jedno pytanie, czy w comman railu jest to normalne ze gdy jest zimny silnik, to musi pare razy przekrecic zeby utworzyło sie cisnienie na wtryskach i zapalił?? Bo tak mi tłumaczył dealer gdy deutz krecil pare razy zanim zapalił.
Prosił bym o szybką odp

Edytowany przez Pawel2606, 12 grudzień 2011 - 19:35.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz Fahr M 610 615 Dzisiaj, 22:48
  •  

#2 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 12 grudzień 2011 - 20:25

Deutz Fahr M 610 615 Jeżeli jest CR to na zimnym i ciepłym silniku trzeba parę razy pokręcić zanim odpali.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#3 Share Pawel2606

Pawel2606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miechów

Napisany 12 grudzień 2011 - 21:15

Deutz Fahr M 610 615 A w zimie przy dużych mrozach nie bedzie problemow z odpalaniem?

#4 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 12 grudzień 2011 - 21:19

Deutz Fahr M 610 615 U mnie w JD 5080R przy ponad -20 odpalił ale trochę pokręcił.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#5 Share Pawel2606

Pawel2606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miechów

Napisany 12 grudzień 2011 - 21:22

Deutz Fahr M 610 615 Ja to rozumiem ale ojciec sie uparł że jak nowy to musi od szczała zapalić hehe

#6 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 12 grudzień 2011 - 21:27

Deutz Fahr M 610 615 PO zatrzymaniu silnika zanika ciśnienie oleju i spływa on z kanałów do miski olejowej. W nowych silnikach takie dłuższe kręcenie powoduje rozprowadzenie oleju po kanałach olejowych oraz do turbiny przed uzyskaniem przez silnik obrotów biegu jałowego. Silnik odpala i wszędzie jest już doprowadzony świeży olej. Owe kręcenie nie jest spowodowane instalacją CR, bo ciśnienie utrzymuje szyna. To właśnie ona jest odpowiedzialna za stałe ciśnienie, bez względu na obroty silnika.

Edytowany przez Michufarmer, 12 grudzień 2011 - 21:31.

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#7 Share Pawel2606

Pawel2606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miechów

Napisany 12 grudzień 2011 - 21:33

Deutz Fahr M 610 615 Tu mowisz dobrze, może tak być. A powiedz mi jeszcze czy z 4 zaworami bedzie zrywniejszy ciagnik?? Wiem że na pewno wiekrza moc ale co po za tym??

#8 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 20 styczeń 2012 - 20:53

Deutz Fahr M 610 615 A ja mam takie pytanie odnośnie DF M600. Chcę kupić ten ciągnik ale zastanawiam się jaką wybrać skrzynię? Myślałem o TTV. Ma ktoś z was może tą skrzynie? Jeśli tak to co o niej możecie powiedzieć?

#9 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 21 styczeń 2012 - 10:34

Deutz Fahr M 610 615 Kolego @paweł2606 od kiedy ciagniki z 4 zaworami sa mocniejsze od 2 zaworowych? M-ki napewno nie. Z tego co ja wiem jest to inna kultura pracy silnika,moze byc tez troszke zrywniejszy ale to nie zawsze jest pewne.

#10 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 21 styczeń 2012 - 11:29

Deutz Fahr M 610 615 Może być mocniejszy i może być słabszy. Musimy ustalić takie same parametry jak ciśnienie doładowania i dawka paliwa. Jeżeli ustawimy większą dawkę paliwa dla silnika 2 zaworowego to wiadomo, że będzie on mocniejszy. Jeden zawór ssący więcej sprawia, że zwiększa się powierzchnia otworów przez które dochodzi powietrze, więc przy tym samym ciśnieniu doładowania można wtłoczyć większą jego ilość do cylindra, co polepszy spalanie a tym samym poprawi sprawność silnika. W silnikach benzynowych dodatkowy zawór ssący ma większe znaczenie, ponieważ wtrysk paliwa następuje, kiedy tłok porusza się w dół. Dodatkowy zawór powoduje powstanie zawirowań powietrza co polepsza wymieszanie się dawki paliwo - powietrze i usprawnia spalanie. Dlatego można powiedzieć, że silniki z 4 zaworami na cylinder są zrywniejsze ;)
Co do TTV kolega sprzedał DF TTV 610 znajomemu, który nie wyobraża sobie jazdy ciągnikiem ze stopniową skrzynią - dla niego karą jest jazda takim ciągnikiem. Chwalił sobie niższe zużycie paliwa, dzięki skrzyni i silnikowi DEUTZ'a.
Fajne, ale niedoceniane ciągniki :unsure:
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz Fahr M 610 615 Dzisiaj, 22:48
  •  

#11 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 21 styczeń 2012 - 22:20

Deutz Fahr M 610 615 No a wiecie jak z awaryjnością skrzyń TTV? I nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że skrzynia TTV u DF to jest ta sama co skrzynia VARIO u Fendta

#12 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 21 styczeń 2012 - 23:59

Deutz Fahr M 610 615 Większość producentów ciągników, mających w swojej ofercie skrzynie bezstopniowe, korzysta z przekładni niemieckiej firmy ZF.
Jeśli chodzi o awaryjność to jest ona niższa niż skrzyń konwencjonalnych. Skrzynia Vario "nie pozwoli sobie zrobić krzywdy" ;) Podobnie jak skrzynia automatyczna w samochodach osobowych, z tą różnicą, że w osobówkach ma ona przełożenia.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#13 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 22 styczeń 2012 - 00:16

Deutz Fahr M 610 615 A jeszcze takie pytanko, wiecie czy M600 132 KM poradzi sobie z agregatem uprawowo-siewnym nabudowanym Amazone z aktywną broną?? Bo M-kę główne kupuje pod tą maszynę bo co do reszty to spokojnie da radę ale mam obawy co do agregatu.

#14 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 22 styczeń 2012 - 00:36

Deutz Fahr M 610 615

I nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że skrzynia TTV u DF to jest ta sama co skrzynia VARIO u Fendta



TTV to skrzynia ZF
Vario to Vario
Amen.

Ja też tą teorię słyszałem, ale od przedstawiciela DF :P mało obeznany był chłopak w swoich produktach :lol:

#15 Share dominikziemniak

dominikziemniak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:ROLNICTWO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
    I OCZYWIŚCIE MOTOCYKLE.

Napisany 22 styczeń 2012 - 00:47

Deutz Fahr M 610 615 kris14 ja również słyszałem to od przedstawiciela DF... Czyżby to ten sam? Z rejonów Poznania?

#16 Share lamboR6

lamboR6

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 273 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 22 styczeń 2012 - 11:00

Deutz Fahr M 610 615

A jeszcze takie pytanko, wiecie czy M600 132 KM poradzi sobie z agregatem uprawowo-siewnym nabudowanym Amazone z aktywną broną?? Bo M-kę główne kupuje pod tą maszynę bo co do reszty to spokojnie da radę ale mam obawy co do agregatu.

Da rade u mnie daje rade odpowiednik K100

#17 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 22 styczeń 2012 - 13:00

Deutz Fahr M 610 615

W silnikach benzynowych dodatkowy zawór ssący ma większe znaczenie, ponieważ wtrysk paliwa następuje, kiedy tłok porusza się w dół. Dodatkowy zawór powoduje powstanie zawirowań powietrza co polepsza wymieszanie się dawki paliwo - powietrze i usprawnia spalanie. Dlatego można powiedzieć, że silniki z 4 zaworami na cylinder są zrywniejsze ;)


Nie wiem jak w turbo ale przy wolnossących benzyniakach na stałych fazach rozrządu zawsze 8 zaworów ma lepszy dól a 16 lepszą góre, charakterystyka przebiegu mocy i momentu jest znacznie inna.

#18 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 14:48

Deutz Fahr M 610 615 Ja u siebie w aucie mam 4 zawory na cylinder (w sumie 16) i od dołu zbiera się dobrze. Może silnik z 2 zaworami przy tej samej pojemności i mocy robiłby to lepiej, ale niestety nie mogę tego sprawdzić ;)
Arek to co piszesz może być prawdą. Opel w swoich benzynowych jednostkach stosuje system TWIN PORT. Polega to na tym, że silnik 16 zaworowy w zależności od pewnych warunków pracuje jak 8 zaworowy, czyli coś w tym musi być.
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#19 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 22 styczeń 2012 - 15:56

Deutz Fahr M 610 615 @dominikziemniak- tak, zgadza się, firma A......... J....... :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz Fahr M 610 615 Dzisiaj, 22:48
  •  

#20 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 22 styczeń 2012 - 16:22

Deutz Fahr M 610 615

Ja u siebie w aucie mam 4 zawory na cylinder (w sumie 16) i od dołu zbiera się dobrze. Może silnik z 2 zaworami przy tej samej pojemności i mocy robiłby to lepiej, ale niestety nie mogę tego sprawdzić ;)
Arek to co piszesz może być prawdą. Opel w swoich benzynowych jednostkach stosuje system TWIN PORT. Polega to na tym, że silnik 16 zaworowy w zależności od pewnych warunków pracuje jak 8 zaworowy, czyli coś w tym musi być.


Po to wymyślono zmienne fazy rozrządu żeby zniwelować różnice charakterystyk ósemki i szesnastki.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy