Skocz do zawartości




Reklama



zetor 7245 przednia zwolnica.


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
5 odpowiedzi na ten temat

#1 SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 11 grudzień 2011 - 20:20

1.Jaka moze byc przyczyna gdy ciagnik jedzie i co pare metrów jest szarpniecie i uderzenie w przedniej zwolnicy co mogło byc zle złozone. Szarpniecie to jest gdy mosty sa rozłaczone.

2. Jak zlikwidowac wycieki oleju z przystawki odbioru mocy. Olej wydostaje sie z środka wałka na krzyzak.

Edytowany przez SHLrider, 11 grudzień 2011 - 20:22.


#2 farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 11 grudzień 2011 - 20:52

Jaką przystawkę masz na myśli? bo jesli tę pod skrzynią która, przekazuje napęd na przód to tam powinna buć założona specjalna stożkowa guma którą wumieniasz zawsze na nową.Jak jej nie ma, olej wydostaje się po frezach.
U mnie był kłopot z uszczelnieniem przedniego mostu,w środku robiło się cisnienie i ciągle któryś uszczelniacz się pocił. W korek wlewu oleju wstawiłem odpowietrznik z siłownika pnematycznego i jest OK.
Co do zwolnicy pewnie będziesz musiał jeszcze raz ją rozebrać.
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

#3 SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 11 grudzień 2011 - 21:32

A gdzie ta stozkowa uszczelke z otworem w srodku o srednicy ok. 10 mm. a na zewnatrz ok. 30 mm dokupić.

#4 jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1190 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 11 grudzień 2011 - 22:43

w sklepie,zamawiasz i czekasz, u mnie pare lat temu to nie wiedzieli ze cos takiego jest a teraz maja dla mnie specjalnie na stanie, bo to badziewie trzeba czesto wymieniac.ostatnio to wiaderko podstawiam bo nie mam czasu wymienic.
z tym przodem to ktorys krzyzak do wymiany lub zabierak -na szczescie pasuja od 85 wiec nie sa drogie.

#5 farmer7745

farmer7745

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 379 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 11 grudzień 2011 - 22:51

No dokładnie, w sklepie, a nr.kat to 97 4256 lub 5945-3022 i warto ją zawsze wymienic jak to rozbierasz.
Z tym mostem masz problem jak skręcisz na maxa czy jak jedziesz prosto?
ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#6 SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 18 grudzień 2011 - 10:35

Problemy juz rozwiazane stuki w przedniej zwolnicy powodowal brak 3 wałkow w saltelitach (musiały wypasc podczas składania) teraz  juz jest wszystko dobrze.
Problem z olejem tez rozwiazny wczesniej nie bylo zalozonej stozkowej uszczelki dostalem ja w sklepie DANROL





Zobacz także