STANK

MTZ 82 wspornik siłownika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
STANK    15

witam w mtz 82 co jakiś czas śruby wspornika przy siłowniku podnośnika folgują się przez co regulator z podstawą się rusza i pękają rurki od oleju dokręcanie nic nie daje jak temu zaradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

A na klej nie próbowałeś skręcać??


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręcaja albo naciągaja. Kup porządne 12.9 , wkręć na kleju. Musi trzymać nie ma bata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Wystarczy 8.8 śruba i podkładka sprężynowa i dobry klej i już się nie odkręci;tylko dobrze odtłuść gwint aby klej dobrze złapał,a potem to już masz problem z głowy..

 

 


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

śruby wymieniłem 8.8 dałem jak były podkładki sprężynowe kleju nie próbowałem jaki klej będzie właściwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

u mnie majstry polecają LOKTAJA nie wiem jak to się dokładnie pisze,jest w małych czerwonych tubkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

jak skręcisz na klej to potem nie odkręcisz bo masz luzy na gwincie dlatego się odkręcają to nawiń śruby teflonem i daj nowe podkładki sprężynowe i też się nie odkręcą ja tak robię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

co za bzdury piszesz czemu ma niby po kleju nie odkręcić ? też polecam klej tak jak koledzy wyżej pisali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

gwinty pewnie nadwyrężone są to wydaje się że klej powinien te luzy wypełnić wyszukałem anaerobowe to te polecacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

a może na farbie wkręcić też nie powinno się rozkręcić, a jakie te kleje, może konkretne nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Sąsiad miał kiedyś podobny problem ze śrubami to kazał mi tak zrobić; namaczałem śruby w oleju i posypywałem solą. Sól się krystalizowała, a olej miał za zadanie żeby to później dało się odkręcić. Nigdy już więcej to tego tematu nie wróciliśmy. Do dziś trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Daj lepiej klej. Raz kupisz na długo starczy i masz pewnośc że odkręcisz. Dla tego też mówiłem żeby dać śruby 12.9 bo są twarde i nie obrobi ich klucz. Nie naciąga się przez co nie niszczy gwintu. A nawet jeśli się urwie to lekko się wykręca.

 

http://allegro.pl/li...%B3w&category=0

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Klej klej i jeszcze raz klej. Żeby odkręcić trzeba dynamicznie szarpnać bo ciagnąć klucz to sobie mozna. Trzeba albo szarpnąć albo młotkiem puknąć w klucz. A trzymać będzie dzieci po dzieciach


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też polecam klej a jak przyszło by ci kiedyś odkręcić to weź przecinak młotek i po prostu przyłóż go do śruby i pier****** młotkiem ale mocno zawsze puści ;) ja czego nie mogę odkręcić kluczem bo nie idzie albo łeb jest zdarty to tak robię i zawsze puszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Walczyłem z tym w ubiegłym roku Gwinty były całkowicie zerwane

Wkręciłem a raczej włożyłem na odpowiedni klej (Technicoll 7701) zamiast śrub stalowe szpilki z pręta 8.8, tulejki też na klej. Jak na razie OK.

 

Klej do gwintów raczej zabezpiecza przed odkręcaniem ja gwint jest dobry.

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

ansu to jak były zerwane nie robiłeś gwintu na większom śrubę tylko wkleiłeś tam są duże obciążenia to nie wyrwie u mnie dziś patrzyłem 3 śruby dobrze trzymają na 1 ten gwint chyba poszedł dokręciłem ale śruba końcem złapała wkleić ją czy robić nowy gwint bo te 3 na ten który polecacie do gwintów zrobię dzięki za informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

U mnie gwinty we wszystkich otworach były zerwane, tulejki i otwory wytłuczone. Wspornik bardziej ścina niż wyrywa i najważniejsze jest aby na tulejkach nie było luzu. Jeśli gwint M20 jest zerwany to przestrzenie do wypełnienia ponad 1mm, więc potrzebny klej chemoutwardzalny o wysokiej adhezji i niskim skurczu z wypełniaczem. No i tulejki trzeba by większe, a otwory w wsporniku i korpusie tylnego mostu trzeba by frezować. Na samych śrubach na pewno nie będzie się trzymać. Najlepiej wkleić szpilki zamiast śrub i dokręcić nakrętkami (łatwy w razie czego demontaż) no wkleić tulejki w korpus i wspornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj