Tibrot

Proźba o pomoc STUDENT

Polecane posty

Tibrot    0

Jestem Studentem 5 roku Rolnictwa na Warszawskim SGGW, przygotowuję prace magisterską dotyczącą automatyzacji procesu produkcji rolniczej. Poszukuję osób prowadzących gospodarstwa które zechciały by wypełnić krótką ankietę na temat automatyzacji procesu produkcji. Wypełnienie ankiety zajmuje 2-5 min.

Oto link do mojej ankiety http://moje-ankiety....pond-15981.html

Z góry bardzo dziękuję :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1251

Jesteś warszawiakiem czy z terenów wiejskich a studiujesz tylko w Warszawie?


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

pomoglbym, ale nie mieszcze sie w przedziale wiekowym :D


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Wybacz, może nie w temacie napiszę, ale jako student i to w stopniu zaawansowanym, powinieneś wiedzieć, że nie ma takiego słowa jak proŹŹŹŹŹŹŹŹba !!!


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

Panowie, jeśli kolega "prozi" to trzeba pomóc ;)

 

Ale podanie z "proźbą" do Dziekana o przedłużenie sesji, chyba miałoby nieciekawy skutek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tibrot    0

Co do błędu ortograficznego, cóż na imprezę zwalić tego nie mogę, wstyd jaki odczuwam po tak wielkiej wpadce już na samym początku jest nie do opisania.

Jestem dyslektykiem i pomimo pracy nad językiem i ostrożności takie wpadki się zdarzają. Chylę głowę i przyznaje się do błędu.

 

Nie jestem Warszawiakiem ale niestety nie pochodzę z terenów rolniczych, pochodzę z pod Warszawy.

 

Na koniec chciałem podziękować za szeroki odzew użytkowników forum jest to dla mnie bardzo cenne i nieśmiało proszę o jeszcze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tibrot    0

Dziękuje:]

Edytowano przez milanreal1