tommy83

PODGRZEWACZ GRZAŁKA JUMZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tommy83    91

Znalazłem w allegro podgrzewacz do płynu i niby pasuje do jumza,mam pytanie czy ktoś ma taki zamontowany w jumzie czy to w ogóle podgrzeje płyn w bloku. Zależy mi żeby podgrzewacz był trwały bo zimą odpalam jumza prawie co dziennie a przy większym mrozie jest problem z jego uruchomieniem. http://moto.allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-20mm-zetor-ursus-case-jumz-i1927654972.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaczmarek    277

Mam podobny w pronarze działał dobrze całą zeszłą zime mam nadzieje ze i teraz nie bedzie z nim problemu. Zreszta są podobne tematy poszukaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

też nad takim się zastanawiam do mtz są przykręcane na 3 śrubki w miejsce zaślepki tuż nad rozrusznikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bij w tą grzałke bez zastanowienia. Jeden z lepszych patentów. Podłączasz ją w mały obieg i 1400W grzeje wode TYLKO w bloku silnika a nie jak inne dziwne tańsze patenty całość łącznie z wodą w chłodnicy. Bierz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

W jumzie nie przykręce jak w MTZ-cie muszę jakoś wpiąć w obieg płynu chłodzącego ale gdzie w jakim miejscu :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Mam taką grzałe 1800 w 30-40 minut przy temperaturze zewnetrznej -15 silnik ma ok 40 stopni i pali od strzała ;) Super sprawa bierz i sie nie zastanawiaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
husqvarna    0

W jumzie nie przykręce jak w MTZ-cie muszę jakoś wpiąć w obieg płynu chłodzącego ale gdzie w jakim miejscu blink.gif

 

Cześć,

no właśnie w którym miejscu w Jumzie zamontować taką grzałkę ?

Pewnie najlepiej byłoby zastosować grzałkę przepływową taką jak w sprzęcie agd np. 1800 W za 50 zł.

Tylko na którym przewodzie od chłodnicy ?

Ktoś już rozwiązał ten problem ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj