Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland TD95


12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mateusz Rogowski

Mateusz Rogowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia, ZSR Rusocin :D

Napisany 29 listopad 2011 - 23:01

New Holland TD95 Witam kolegów! Mam problem z TD95, a mianowicie z orbitrolem. Chodzi o to iż gdy przy zapalonym silniku bez obciążenia na TURze, gdy skręca się kierownicą czuć przeskakiwanie a gdy zwrotnice oprą się o ograniczniki kierownicą dalej można obracać, a powinien być opór. Natomiast np z łyżka pełną ziemi koła drgają 5 centymetrów na jeden obrót o 360 stopni kierownica... I teraz na co stawiać, przepuszczający tłok na przednim moście ( chociaż to mało prawdopodobne), czy rozdzielacz obrotowy na wałku kierownicy przepuszcza?
Z góry dziękuję o pomoc i prosze o szybką odp.
Pozdrawiam Mateusz!

Edytowany przez Mateusz Rogowski, 30 listopad 2011 - 09:45.

Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD95 Dzisiaj, 17:11
  •  

#2 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 30 listopad 2011 - 10:34

New Holland TD95 Jest jeszcze opcja nr. 3 czyli pompa wspomagania - choć to mało prawdopodobne. Oleju nie brakuje ci w zbiorniczku od wspomagania. Może czas go wymienić? Zacznij od przejrzenia najprostszych spraw, ale wg mnie raczej będzie wina orbitrola.

#3 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 30 listopad 2011 - 10:54

New Holland TD95 Co do tego braku oporu mam to samo w jx90 że lekko idzie dalej ale bardzo wolno, ktoś tu pisał na forum że również ma to samo

#4 Share Mateusz Rogowski

Mateusz Rogowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia, ZSR Rusocin :D

Napisany 30 listopad 2011 - 12:20

New Holland TD95 Koledzy, traktor jest kolegi i dla niego utworzyłem tu temat, czyli taki NH ma osobną pompe i zbiornik oleju układu kierowniczego? Tego nie wiedziałem, gdzie ta pompa się znajduje? Tylko że jeśłi była by to pompa, tzn. dawałaby słabe ciśnienie to po skręcie maksymalnym koło kierownicy stawiało by opór a tu dalej można kręcić ile się chce... Więc?
Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

#5 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 30 listopad 2011 - 13:13

New Holland TD95 jest osobna pompa koło pompy hydrauliki i osobny zbiorniczek nad silnikiem pod maską.

#6 Share Mateusz Rogowski

Mateusz Rogowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia, ZSR Rusocin :D

Napisany 30 listopad 2011 - 15:05

New Holland TD95 A jest na tym układzie filtr?
Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

#7 Share JurekS

JurekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamyk

Napisany 30 listopad 2011 - 19:15

New Holland TD95 Własnie sięgnąłem do instrukcji i jest tam napisane że jest filtr wewnątrz zbiorniczka i trzeba spuścić olej i zalać nowym w ilości ok 2 litrów. Zalecana jest AMBRA o specyfikacji GL4 czyli to samo co w skrzyni. Ja nigdy tego nie robiłem - cytuję instrukcję:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD95 Dzisiaj, 17:11
  •  

#8 Share Mateusz Rogowski

Mateusz Rogowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdynia, ZSR Rusocin :D

Napisany 30 listopad 2011 - 20:14

New Holland TD95 Ok, dzięki, jutro będe kombinował ;)
Tylko Polski Ursus !!!!!!!!!!!!!!!!!!

#9 Share semos

semos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 954 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2011 - 20:15

New Holland TD95 u mnie jest coś podobnego w CASE JX70 (te same podzespoły) i zgłosiłem to na gwarancji wiec ciekaw jestem co powiedzą z serwisu.

#10 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 30 listopad 2011 - 20:16

New Holland TD95 Takie same objawy mieliśmy kiedyś w M-F. Jak się okazało zużyły się uszczelniacze tłoka. Olej przelewał się z jednej komory siłownika do drugiej, tym samym siłownik nie zapewniał odpowiedniej siły wspomagania i nie występował opór na kole kierownicy.

Edytowany przez katator, 30 listopad 2011 - 20:21.


#11 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 30 listopad 2011 - 22:44

New Holland TD95 w sumie teraz daje to do myślenia ale u nas w jx 90 od nowego kiera nie stawiała na końcu oporu tylko tak jak by się coś przelewało

#12 Share yanki

yanki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PLE

Napisany 01 grudzień 2011 - 09:00

New Holland TD95 U mnie w td5030 również delikatnie przepuszcza, a jak pełnego krokodyla obornika weżmiesz to w miejscu nie skręcisz,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland TD95 Dzisiaj, 17:11
  •  

#13 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1887 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 01 grudzień 2011 - 10:16

New Holland TD95 ja zadzwoniłem do serwisu to mi powiedział że oporu nie będzie bo pompka zaczyna dawać większe ciśnienie i będzie taki syk słychać wtedy

Podobne tematy