Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem w MF


76 odpowiedzi na ten temat

#21 Share rafal88

rafal88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 02 listopad 2007 - 12:22

problem w MF

chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???

a przypadkiem nie jest to swieca plomieniowa?? :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 15:30
  •  

#22 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 02 listopad 2007 - 12:37

problem w MF

chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???

u mnie jest to w tej samej pozycjii co rozruch, ale żeby odpalić musze wcisnąć do końca pedał sprzęgła.

#23 Share rozal22

rozal22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 370 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pułtusk

Napisany 02 listopad 2007 - 18:11

problem w MF u mnie też , świeca się zapala po naciśnięciu sprzęgła :D

#24 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 02 listopad 2007 - 18:32

problem w MF no ja jak nacisnę sprzęgło do końca to zapala się kontrolka ale to sprzęgłem tą płomieniówkę się zapala??

#25 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 02 listopad 2007 - 18:36

problem w MF swiece uaktywniasz kluczykiem w pozycjii rozruch bez wcisnietego sprzegla. a jak wcisniesz sprzeglo to nastepuje rozruch. same wcisniecie sprzegła nic nie daje

#26 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 02 listopad 2007 - 18:55

problem w MF jutro muszę to przetestować ...bo ferdek słabo mi pali na początku myślałem że to wina akumulatora a raczej baterii bo mam taka malutka baterie zapomniałem jaką ale dobra jest
---------
dzisiaj zrobiłem tak jak pisałeś i ciągnik w ogóle nie chciał zapalić..nie odezwał się ani szmerkiem myślałem że się totalnie załamie

Edytowany przez andrzej2110, 07 listopad 2007 - 12:19.
łączenie postów


#27 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 06 listopad 2007 - 22:27

problem w MF Żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. MF smigał z kultywatorem, po zatrzymaniu (zejście do obrotów jałowych) wypluł nagle troche płynu chłodniczego, prawdopodobnie przez korek zbiornika wyrównawczego. Skąd w układzie chłodzenia wytworzyło sie takie nadciśnienie? Był zapowietrzony? Dodam że temperatura silnika była cały czas w normie, stan płynu aktualnie nieznany, prawdopodobnie właściwy ale dawno nie sprawdzany.

#28 Share michcio123

michcio123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojskie

Napisany 07 listopad 2007 - 00:49

problem w MF Do @Mirasek bardzo mozliwe ze uszczelka pod głowicą pusciła ,cisnienie z któregos cylindra poszło do układu chłodzenia i z tad te cyrki ale to tylko moje przypuszczenia.

#29 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 07 listopad 2007 - 08:12

problem w MF

Do @Mirasek bardzo mozliwe ze uszczelka pod głowicą pusciła ,cisnienie z któregos cylindra poszło do układu chłodzenia i z tad te cyrki ale to tylko moje przypuszczenia.

Nie wykluczam takiej opcji ale po tym incydencie zaorałem kilka hektarów i nie było żadnych niepokojących obiawów, poza tym wywalona uszczelka raczej cały czas pompowała by ciśnienie w układ. Musze obserwować czy nie ubywa płynu chłodniczego. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

#30 Share michcio123

michcio123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojskie

Napisany 07 listopad 2007 - 10:09

problem w MF Moze być równiez nie do konca drozny przewód powrotny do zbiorniczka lub korek przy zbiorniczku przez to tworzy sie cisnienie w układzie i w rezultacie wysadza płyn.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 15:30
  •  

#31 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 07 listopad 2007 - 11:28

problem w MF

Moze być równiez nie do konca drozny przewód powrotny do zbiorniczka lub korek przy zbiorniczku przez to tworzy sie cisnienie w układzie i w rezultacie wysadza płyn.

Dzisiaj przejżałem wszystko dokładniej i znalazłem winowajce. Zaciśnięty był przewód od nadmiaru w zbiorniczku i prawdopodobnie stąd ten skok ciśnienia które nie miało jak uciec. Także trafiłeś w 100% :rolleyes: dzięki za zainteresowanie problemem.

#32 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 08 listopad 2007 - 06:58

problem w MF mam do was pytanie...jak przy paleniu ustawić kluczyk żeby grzać płomieniówkę ????

#33 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 11 listopad 2007 - 14:46

problem w MF chłopaki mam jeszcze jeden problemik...jakiego oleju dolać jak mam mało w silniku bo nie wiem jaki jest zalany???doradzcie coś... jutro mam jechać w trasę i szkoda mi silnika

#34 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 11 listopad 2007 - 15:07

problem w MF

chłopaki mam jeszcze jeden problemik...jakiego oleju dolać jak mam mało w silniku bo nie wiem jaki jest zalany???doradzcie coś... jutro mam jechać w trasę i szkoda mi silnika

Pytałeś już w tym temacie...

mam znowu pewny problemik... mam trochę mało oleju w silniku w moim MF i nie wiem jaki tam olej jest zalany... a jak bym chciał zmienić to jaki sie leje ?? mineralny, czy jaki????

...a ja odpowiedziałem

Primo to w używanym ciągniku bym nie dolewał tylko odrazu wymienił na nowy ale... Najbezpieczniej zalać minerałem 15W40 dobrej klasy. Ja w swoim mam lekkobieżny półsyntetyk Total 10W40 i na oleju tej lepkości ciągnik jeździ od początku. Jeżeli bardzo chcesz zalać go półsyntetykiem to polecam Valvoline MaxLife Diesel 10W40 do silników z wiekszym przebiegiem, ale najlepiej wymień olej na dobry minerał.

...ale chyba nie dociera do Ciebie że odrazu po kupnie używanego ciągnika należy wymienić olej na nowy. Jeśli od tamtej pory nawet nie ogarnąłeś problemu z niskim stanem oleju to współczuje dla tego MF'a że trafił w takie ręce B) Wymiana oleju z filtrem to koszt ok. 200zł i góra pół godziny roboty.

Możesz dolać jakiegoś oleju i jechać w trase ale nie wiesz czy ten który masz zalany nie jest stary i przepracowany, może mieć już znikome właściwości smarujące... B)

#35 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 11 listopad 2007 - 15:46

problem w MF wiesz on w sam raz przed sprzedażą oleje miał wymienione...typ pokazywał kartkę z ostatniego przeglądu tylko że nie wie jaki tam olej jest...olej ma przepracowane z 50 MTH...a wymiana była na pewno bo ten typ który te ciagniki sprowadza ma kumpla który jest szefem serwisu MF JD itd

#36 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 11 listopad 2007 - 20:34

problem w MF Zawsze stosuje zasade ograniczonego zaufania, zrobienie pieczątki serwisu MF to koszt kilkunastu złotych, poza tym powinien dać Ci książke czy cokolwiek z informacją o ostatnim przeglądzie, w tym zalanych olejach... Ale załóżmy ze olej jest świerzy. Najlepiej skontaktowac sie ze sprzedającym i zapytać co wlał skoro miał na to jakiś papier. Tylko dlaczego zostawił go sobie?? Może pokazuje go przy każdym sprzedawanym MF B)

#37 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 12 listopad 2007 - 11:15

problem w MF on zazwyczaj sprowadza JD...a olej będe zmieniał na wiosnę filtry i wszystko cały komplet...i potem bede wiedział co i jak...ja książkę serwisowa mam ale tam jest tylko napisane od jakich motogodzin do jakich i tyle no i pieczątki ....no a po francusku czytać nie umiem

#38 Share tomi25

tomi25

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 18 listopad 2007 - 19:06

problem w MF

jutro muszę to przetestować ...bo ferdek słabo mi pali na początku myślałem że to wina akumulatora a raczej baterii bo mam taka malutka baterie zapomniałem jaką ale dobra jest
---------
dzisiaj zrobiłem tak jak pisałeś i ciągnik w ogóle nie chciał zapalić..nie odezwał się ani szmerkiem myślałem że się totalnie załamie



#39 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 10 styczeń 2008 - 20:55

problem w MF mam pytanko.... ile może kosztować zainstalowanie pneumatyki w MF 6260...dzisiaj czytałem w FARMERZE że do ferdka 6170 kosztuje od 3 do 4 tysiecy czy to prawda???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 15:30
  •  

#40 Share grzesiekkunick

grzesiekkunick

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów

Napisany 10 styczeń 2008 - 20:58

problem w MF zmieniasz koła lewe na prawa strone,prawe na lewa i bendzie gitara


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy