Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem w MF


76 odpowiedzi na ten temat

#1 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 13 październik 2007 - 18:31

problem w MF a mianowicie chodzi o ...
ostatnio jak robiłem cos moim ferdkiem w polu no i było gorąco chciałem włączyć sobie nawiewy no i ja włączam a tu klima wyłączyłem przełączyłem na nawiewy a tu znowu klima... da się to jakoś naprawić żeby był i nawiew i klima a nie tylko klima??? a i jeszcze jedna sprawa...
mam bardzo szeroko rozstawione koła w ciągniku no i chcemy z ojcem zrobić tak żeby tylne koła się chowały pod błotnik ale nie wiem czy przód tez da się zwężyc ?? ?bo z tego co wiem to przód i tył musi iść równo...

Edytowany przez Balzak, 21 październik 2007 - 11:51.
Ortografia


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 20:18
  •  

#2 Share halun20

halun20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice olsztyna

Napisany 13 październik 2007 - 18:39

problem w MF z klima to nie doradzę ale jak będziesz chciał zwęzić przód to może coś da żeby zamienić kola czyli lewe na prawe i na odwrót.

#3 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 13 październik 2007 - 18:45

problem w MF no ja mysle nad tym zeby same te pierscienie co sa przy ciascie obrócic na druga strone bo jak zmienie kola z lewe na prawe to wetle beda w srodku
a tak bedzie malina

Edytowany przez Balzak, 21 październik 2007 - 11:57.
Ortografia


#4 Share halun20

halun20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice olsztyna

Napisany 13 październik 2007 - 18:59

problem w MF ja mam w deutzu wentylnice (??) od środka i niczemu nie przeszkadza.
---------
agroplus 80.a na przodzie tez możesz tak zrobić zęby zamienić kola.

Edytowany przez andrzej2110, 07 listopad 2007 - 12:26.
połączenie postów i błedy


#5 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 13 październik 2007 - 19:17

problem w MF musze burkai skonczyc kopac i biore sie zweze go i jade po plugi bo szlak mnie trafia...teraz to wyglada jak jakas krowa taki szeroki;/ a z ta wentylacja niewiesz co mzoe byc?

#6 Share halun20

halun20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice olsztyna

Napisany 13 październik 2007 - 19:20

problem w MF powiem szczerze to sie na tym nie znam.moze elektrotech wie cos na ten temat??

#7 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 13 październik 2007 - 19:24

problem w MF kurde to jest cos neitak z ta wentylacja
nieraz nietrzeba klimy a tu co wlacze
a jak ja zaczne sam rozbeirac to juz nic niebedize dzialac

#8 Share MichalR

MichalR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy

Napisany 13 październik 2007 - 19:25

problem w MF W twoich felgach masz wiele możliwości ustawienia szerokości i nie powinno być z tym problemu. Możesz odwracać obręcz, albo "gwiazdę" albo też całą felgę. jak bieżnik będzie w odwrotną stronę to po prostu zamieniasz koła. Jak masz instrukcję od tego MF-a to powinny tam być pokazane wszystkie warianty.

Wydaje mi się, że to są felgi TITAN (nazwa powinna być gdzieś wybita na feldze), jeżeli tak to:
W tylnych odwróć gwiazdę i przykręć obręcz od zewnątrz, a w przednich nic nie odwracaj, tylko przykręć obręcz od wewnętrznej strony gwiazdy.
Ja mam tak ustawione w swoim MF-ie

Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->


#9 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 październik 2007 - 19:33

problem w MF Z kołami to tak jak MichalR pisze, masz wiele możliwych kombinacji. Wentyle do środka w niczym nie przeszkadzają (ja mam tak z tyłu). Co do klimy to rozumiem że nie da sie jej wyłaczyć? Możesz wrzucić foto sterowania nawiewem? Tam są trzy pokrętła (klima, wiatrak, grzanie) czy jakieś guziki jeszcze? Aha, klimy bez wentylatora nie włączysz ale powinno sie dać dmuchać wentylatorem bez klimy.

#10 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 14 październik 2007 - 10:14

problem w MF jest trzy pokrętła i pierwsze jest od tego czy to jest klima czy wentylator i ono chyba nie rozłącza a z reszta jak będę miął aparat to zrobię fotkę to pokaże o co biega ... no a z tymi felgami jutro musze zrobić bo za szeroki jest ... a powiedzcie mi jak to jest z bitnikami z przodu... one musza być ruchome czy one są sztywne bo wiem ze u kumpla w samicy błotniki są ruchome ...

Edytowany przez Balzak, 21 październik 2007 - 12:01.
Dużo literówek


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 20:18
  •  

#11 Share MichalR

MichalR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy

Napisany 14 październik 2007 - 13:57

problem w MF w mf-ach są sztywne. Mają tylko regulację szerokości.

Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->


#12 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 14 październik 2007 - 18:04

problem w MF wrzucice fotki jak to jest zamocowane i wogule jak ta ramka blotnika wyglada to ja cos zrobie

#13 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 14 październik 2007 - 22:48

problem w MF przy felgach jest 8 kombinacji ustawienia, do orki przód powinien byc ok 5 cm szerszy wewnątrz niż tył.jaka ma szerokość z tyłu???

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#14 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 15 październik 2007 - 11:55

problem w MF

wrzucice fotki jak to jest zamocowane i wogule jak ta ramka blotnika wyglada to ja cos zrobie

Oryginalna wygląda tak jak w załącznikach i jest regulowana. Musisz mieć dobry sprzęt na warsztacie aby coś podobnego wykonać. Ja bym zrobił to inaczej, do grubego płaskownika z dziurami na śruby dospawał pionowo i poziomo dwie rurki zagięte pod kątem 90st. zachodzące na koło i na to dał ten plastik. Oczywiście wspawałbym tez odkosy wzmacniające konstrukcje z cieńszego płaskownika bo to wszystko bedzie drgać i może sie urywać. Poziomą rurke starałbym sie wyprofilować możliwie blisko koła aby nie ograniczać skrętu. To była by chyba najprostsza do wykonania ramka na błotnik.

Załączone miniaturki

  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg


#15 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 15 październik 2007 - 12:11

problem w MF dzieki za foto ja buraki skoncyzlem teraz musze 4 ha ferdkiem ****** i bede robil te blotniki
ojcu pokaze co i jak
i bedzie malina:D




mam znowu pewny problemik... mam trochę mało oleju w silniku w moim MF i nie wiem jaki tam olej jest zalany... a jak bym chciał zmienić to jaki sie leje ?? mineralny, czy jaki???? no i jeszcze jedna sprawa gdzie jest zbiornik na płyn do spryskiwaczy??? czy to taki zbiornik który mieści sie pod kabina z prawej strony przy schodkach??

Cenzura a zarazem zwracaj uwagę na ortografię!!! oraz Używa sie opcji Edycja a nie piszesz posty jeden pod drugim

Edytowany przez Balzak, 21 październik 2007 - 12:10.


#16 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 18 październik 2007 - 20:51

problem w MF Primo to w używanym ciągniku bym nie dolewał tylko odrazu wymienił na nowy ale... Najbezpieczniej zalać minerałem 15W40 dobrej klasy. Ja w swoim mam lekkobieżny półsyntetyk Total 10W40 i na oleju tej lepkości ciągnik jeździ od początku. Jeżeli bardzo chcesz zalać go półsyntetykiem to polecam Valvoline MaxLife Diesel 10W40 do silników z wiekszym przebiegiem, ale najlepiej wymień olej na dobry minerał.

#17 Share rozal22

rozal22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 370 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pułtusk

Napisany 18 październik 2007 - 21:05

problem w MF

kurde to jest cos neitak z ta wentylacja
nieraz nietrzeba klimy a tu co wlacze
a jak ja zaczne sam rozbeirac to juz nic niebedize dzialac

co do klimy to masz 2pokrętła i jeden suwak
suwak służy do ciepłego lub zimnego nawiewu i jest połączony z klimą albo z wentylatorem
jedno pokrętło chyba ze śnieżynką to jest do klimy, im bardziej nakręcone to klima bardziej pracuje tak jak suwak pokazuje (ciepło albo zimno)
a 2 pokrętło to stopień dmuchawy który pompuje do ciebie chłód albo ciepło :)

oczywiście jeśli masz pokrętło od klimy przekręcone na zero to klima nie działa :)

Załączone miniaturki

  • klima.JPG
  • klima.JPG


#18 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 19 październik 2007 - 18:37

problem w MF u mnie jest inaczej ...:/

#19 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 październik 2007 - 20:53

problem w MF

u mnie jest inaczej ...:/

Wrzuć fotke pokręteł to może ktoś rozkmini jak tam jest, bo tak to można zgadywać tylko.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
problem w MF Dzisiaj, 20:18
  •  

#20 Share stasiekrolnik

stasiekrolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 334 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CHEŁM (CZUŁCZYCE)

Napisany 21 październik 2007 - 11:15

problem w MF jak narazie nie mam aparatu:/ ale niedługo będę miał filmik z orania i zdjęć w kij wrzucę wszystko :)

chłopaki mam sprawę do was .... słyszałem ze w fergusonie zamiast grzania świec jest coś innego co ułatwia palnie powiedzcie mi w jakiej pozycji kluczyka to się włącza ???


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy