czarniak10

Ciągnik do transportu 6 garów 120-130km

Polecane posty

czarniak10    0

Pozdro dla całego AF.

Koledzy mam zamiar na wiosnę zakupić ciągnik, chodzi o transport zrębków 2 przyczepy, Mój wybór to na pewno 6 cylindrów, tylko teraz mam dylemat nad ciągnikiem, moje rozważania to JD 6630 valtra t121 MF 5465 albo 6465 Claas 610cis, głównie chodzi o jak najmniejsze spalanie przy maksymalnej prędkości, napewno do tego wezmę amortyzowaną ośkę i jak będzie się dało to kabinę, Który z tych ciągników byłby najmniej awaryjny. No i z tych wszystkich jedynie Johny będzie miał 2 zawory na cylinder a reszta raczej po 4, czy to duża różnica? Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6830    1

John też może mieć 4 zawory w wersji Premium. Ja bym brał 6630 Premium i do tego TLS i HMS.

Podobnież jak są 4 zawory to jest mniejsze spalanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

A ile chcesz wydac?:)

Edytowano przez kgbck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

Jesli tylko do transportu to najtaniej i naj lepiej JCB Fastrac prędkości masz tam od 65-100Km/h amortyzowane zawieszenie i kabina komfort jak w ciężarówce polecam a co do JD napewno mało nie spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Do transportu to raczej ciągniki co jadą z 50 km/h. Takie to są Deutz i NH. NH ma 40km/h przy 1800 obr/na silniku. Widziałem już deutz w lesie i na drogach. Nawet widziałem do tego co ty potrzebujesz. Niestety typu nie mogę polecić bo tym się nie interesuję.

Szukaj ciągnika który jedzie z 50 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarniak10    0

Koledzy ten ciagnik to na dofinansowanie więc nowy musi być do 300tys netto. Każdy nowy ciągnik sprzedawany w Polsce jest zablokowany do 40km/h. Napisałem że chodzi mi o najmniej awaryjny a ciężar to będzie ok 25ton z przyczepami. Więc będzie miał co robić, Najbardziej myśle chyba o JD ale czy warto brać premiumke. bo tlsa będe mógł mieć i w podstawowej wersji. Fastraca już mam. Potrzebuje też mniejszy tak jak napisałem 120 130 km. Co do Premiumki to czy warto dokładać tyle pieniędzy, Bo ja nie potrzebuje kupić aby kupić on ma chodzić w transporcie i tylko tyle go obchodzi, dzień w dzień transport,

Edytowano przez czarniak10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

znajomy kupił DF M600 w niemieckiej wersji - czyli odblokowanej, ale na szybie z tyłu ma nalepkę że max 40 :P

gdy jechałem nim to licznik wskazywał 55 km/h :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj