Zaloguj się, aby obserwować  
raf21

Pług sniezny do belarus 820

Polecane posty

raf21    0

hej koledzy ma ktoś pług do odśnieżania przy belarus 820 macie jakieś schematy jak najszybciej zrobić taki pług i dobry jak ma swojego na krzyżakowym moście miał być tur ale funduszy za brakło tak to bym zrobił do tura a tak murze go jakoś inaczej zawiesie podpowiedzcie co i jak a fotki najlepsze by były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RuszQ    0

Jeżeli nie masz dużo do odśnieżania to zrób pług zawieszany na tylni podnośnik. To najłatwiejsze rozwiązanie. Jednak jeżeli masz sporo do odśnieżania to nie zda to egzaminu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Najlepiej zrób coś na tej zasadzie bo chyba prościej się nie da http://allegro.pl/plug-do-sniegu-c-360-c-330-c-355-t-25-dostawa-i1912043319.html może nie jest to zabójczo skomplikowana konstrukcja ale napewno będzie dobrze działać ;) chyba że coś na ten wzór http://otomoto.pl/mtz-82-plug-do-sniegu-A110298.html ale tu idzie strasznie dużo materiału na ramę ;) I pierwszy sposób wydaje mi się być lepszym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

myślę nad pługiem do mtz jak sądzicie łatwiej zrobić na czołownicy czy na tej ramie pod traktorem jaki był by koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

....Witam u mnie firma dorabiala plug do 952 ae i w 820 przod taki sam chodzi mi glownie o przednie obciazniki z zaczepem....jesli chcesz moge zrobic pare fotek jak zamontowany jest moim zadaniem super sprawa.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Lepiej na pewno zrobić na czołownicy tylko np tak jak ja robię dużo turem i wtedy pług przeszkadza to lepiej taki na ramie ale jeżeli w zimie nie potrzebujesz ciągnika do innych zadań niż odśnieżanie to tylko na czołownicy rób bo to jest o wiele lepsze rozwiązanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

czy ta rama pod traktorem nie przeszkadza przy skręcaniu i czy w robocie jest stabilna rozumiem że z tyłu mocuje się do ramion podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Stabilna będzie, Ciężka i nieporęczna nadajaca sie tylko do roboty w zimie. W lcie w polu nie ma sensu targać takiego żelaza. Lepiej zrobić lagi na półrame. Nie musisz ich zdejmować w ogóle, przystawke zrobić montowana osobno do lag a w lecie obciążniki i zaczep. Tak jak na zdjęciach które wstawiłem. Tyle że to droższe, bardziej skomplikowane rozwiązane i czasochłonne w zrobieniu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

fajnie zrobione ,profesjonalnie u mnie na zimę tylko się przyda myślę nad czymś prostym i szybszym w wykonaniu dziś na złomowisku trafiłem na białoruske która u ramy ma takie mocowania które idą pod silnik pewnie były do lemiesza jeśli nadadzą się do mtz to ramkę dorobić siłownik i lemiesz tylko skośny lepszy czy taki na szpic mógłby też być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wszystko zależy jakie macie drogi. Jak wąskie i meter śniega to szpica. Rzyca na dwie strony ale lżej idzie i nie zamiata przodem. Ale jak szerokie to skośny bo cały śnieg odwali na pobocze.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

...Przepraszam za spoznione zdjecia....uwaznie sie przyjzyjcie .. do zdemontowania trzeba 5 min za***ista konstrukcja.......

post-11043-0-12842600-1323271413_thumb.jpg

post-11043-0-74161100-1323271457_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

dobrze przemyślane rozwiązanie też chodziło mi o obciążniki z tych uchwytów z białorusi nic nie wyszło bo gościu nie dał odkręcić ale trafiłem lemiesz trochę wąski ale po przeróbce się nada i materiał mam będę działał może coś z tego wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Prawie zrobiony. Kilka maznieć pędzlem i czekamy na śnieg.

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cornerpl1    1

dokładnie to nie wiem jaki pług śnieżny do odśnieżania ale proponuje jeżeli ktoś ma tura to turem odśnieżać lub coś samemu skombinować bo sie nie opłaca kupowac no chyba ze ktoś ma duże podwórko to sie opłaca kupować. mój wuja odśnieża c360-tką turem a podwórko ma nawet galante.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj