Zaloguj się, aby obserwować  
Woobin

Tarcza sprzęgłowa ceramiczna

Polecane posty

Woobin    0

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakie są za i przeciw przemawiające za tarczą ceramiczną. Na pewno jest dużo wytrzymalsza i droższa, ale podobno gdy nawali to zepsuje przy tym zacisk i koło tak gdzieś słyszałem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Przy ceramicznej tarczy pierwszy się zużyje docisk niż tarcza więc w sumie dostaniesz bardziej po kieszeni niż w przypadku zwykłej tarczy ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tylko zasadnicze co ma się w tym prostym docisku zepsuć? Wytrze się? Nie sądze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja bym tam zakładał ceramiczną. Przekonasz sie sam nie kosztuje takiego majątku. Do Fendta zwykła tarcza sprzęgłowa produkcji Made In Cholera Wie Z Kąd trzeba dać 500 zł a żaden cud to nie jest :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

Tylko zasadnicze co ma się w tym prostym docisku zepsuć? Wytrze się? Nie sądze

 

 

 

 

tarcza ceramiczna w docisku i kole potrafi wytrzeć rowy do 2mm.Prawie zawsze docisk jest do zmiany, mozna go przetoczyć ale to też tylko 2 razy chyba. osobiście spotkałem sie że zwykła tarcza w zetorze proxima wytrzymała prawie 2 razy dłużej niż ceramiczna ten sam ciagnik ten sam operator , orginalna tarcza ceramiczna wytrzymała 2000mth a zwykła prawie 4000mth ciągnik z turem.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Ja kupiłem zwykłą wzmocnioną,a co do ceramicznej to wysiada docisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

To moze sa dociski ktore by byly mocniejsze od tarczy ceramicznej??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

jak docisk to i koło zamachowe(nie we wszystkich modelach) ja osobiście nie spotkałem sie z wzmocnionymi dociskami czy kołem zamachowym.ciągnik z turem tylko przy mokrym wielotarczowym sprzęgle takie jest moje zdania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Nowy docisk jest troszeczkę inny ale czy mocniejszy to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj