Damianzb

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju

Polecane posty

kosmo36    0

maksymalnie na zegarze wskazywał kolor zielony

 

para.przylązylem bialą kartke do wlewu oleju i nic nie było na niej widac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Po zapachu powinien określić. Jeśli to spaliny walą widocznym dymem z korka to na bank poznasz po zapachu. Jeśli para to trudno powiedzieć. Na pierwszy rzut trzeba by szukać oznak wydmuchanej uszczelki. Woda w oleju, spalinu w chłodnicy, ubytki wody, wahania temp. silnika. Woda może iść do skrzyni korbowej lub na tłoki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek1965    0

w c-330 miałem tak samo dym walił pod wlewem i od strony sprzęgła, wymieniłem pierścienie na tłokach i problem się skończył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechaniq    0

według mnie to pierścnienie tłokowe, chociaż dziwne jest to że stało się to nagle, na Twoim miejscu zacząłbym od zdjęcia głowic, moze to tylko wydmuchana uszczelka, jak nie to wymiana pierścieni powinna rozwiązać problem.

Edytowano przez Mechaniq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Do mechaniq.

Jesli to jest para, jak pisze autor, to z tym wspólnego mają pierscienie?

seweryn20

 

napisał wszystko na ten temat i teraz niech wypowie się poszkodowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z moim ursusem c 360.

Zaczęło się od tego że : brał olej, wywalało trochę tłumnikiem zwłaszcza jak miał ciężko, jak się jechało na 5 biegu to ciągnął za sobą niebieski dym, stukał na wolnych. Znajomy mechanik powiedział że to pierścienie, więc wzięliśmy się za wymianę. Okazało się że pierścienie były już zużyte i źle założone napisem "top" nie były do góry wszystkie, jak włożyliśmy pierścienie do tulei to na uszczelniających było 3 mm różnicy a na olejowych blisko 1cm aż niewiarygodne. No i zmieniliśmy same te pierścienie na te z Primy, tuleje nie były porysowane ani nie miały brzegu wykazującego zużycie. Złożyliśmy wszystko no i zacząłem nim jeździć na luźno 3 biegiem około 1000-1200obr. Zrobiłem 2 motogodziny no i zauważyłem: silnik chodzi cicho, nie stuka już , nadal dymi na niebiesko ale mniej niż wcześniej, dmucha powietrze do chłodnicy, pojawiła się biała maź w korku wlewu oleju , nadal wylatuje trochę olej z tłumnika .Zalany turdusem i płynem chłodniczym. Zaczynam się martwić co się dzieje?? Może ktoś mi doradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zorzyk jeśli w rozklekotanym silniku poleci uszczelka pod głowicą i woda dostanie się nad tłoki to co dostaje się do skrzyni korbowej?

Pamiętaj że 60-ki to stare ciągniki i często się zdarza że jeden objaw jest efektem kilku usterek lub zużycia silnika. Proste.

Dla tego może przez pierścienie w sprzyjających okolicznościach dostawać się para pod tłoki.

Darekchmiel1991 Kompresja spinkala do układu chłodzenia i tyle. Albo głowica, albo uszczelka pod nią albo tuleja.

Co do dymku to spodziewaj się długiego okresu układania się nowych pierścieni do starej tulei.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Dodam do tego że na starej tuleji łatwo o pęknięcie nowego pierścienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zorzyk jeśli w rozklekotanym silniku poleci uszczelka pod głowicą i woda dostanie się nad tłoki to co dostaje się do skrzyni korbowej?

Pamiętaj że 60-ki to stare ciągniki i często się zdarza że jeden objaw jest efektem kilku usterek lub zużycia silnika. Proste.

Dla tego może przez pierścienie w sprzyjających okolicznościach dostawać się para pod tłoki.

Darekchmiel1991 Kompresja spinkala do układu chłodzenia i tyle. Albo głowica, albo uszczelka pod nią albo tuleja.

Co do dymku to spodziewaj się długiego okresu układania się nowych pierścieni do starej tulei.

To o czym piszesz, splot usterek, może się zdarzyć ale pierścienie tłokowe mie będą przyczyną przedowstawania sie pary wodnej do skrzyni korbowej i dotyczy to prawie każdego silnika tłokowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamwiol    0

Witam.Tez mam podobny problem ktory zauważyłem dzisiaj, z pod korka wlewu oleju jak i koła pasowego wydobywał sie dym . Po odkreceniu bagnetu chlapalo olejem dosyć mocno. Brak oleju w chłodnicy i odwrotnie czyli wody w oleju. co to moze oznaczac i od czego zaczać szukać przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Pierścienie , prowadnice zaworów

 

Poczytaj wyżej

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj