Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share TomiZO56

TomiZO56

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Mechanika,Rolnictwo

Napisany 25 listopad 2011 - 20:47

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Przepracuje ze 20 mtg i będzie ok a nie tak jak napisałeś 30min i 4km to zdecydowanie za mało i powinien docierać się nie na wolnych obrotach tylko min 1200 .Dotrze się wszystko i na pewno problem minie. Tak jak napisał seweryn20 nic wiec nie kombinuj.

Edytowany przez TomiZO56, 25 listopad 2011 - 20:52.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 09:29
  •  

#22 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2011 - 21:33

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Witam przyczyna problemu było wcięcie się pod wał na pierwszym korbowodzie brudu , panewka grzała się.Silnik na wolnych obrotach miał ciśnienie 6 atmosfer.Wymieniłem panewkę i jak na razie chodzi i nie grzeje się. Pamiętać o dobrym umyciu wału po szlifie.Dzięki za pomoc.

#23 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 01 grudzień 2011 - 20:54

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju to masz szczęście że nie zlekceważyłeś objawów i naprawiłeś błąd w porę,dym spod koła pasowego wskazywał na tego typu problem ...nigdy nie spotkałem się aby z powodu przedmuchu odma nie dała rady i dym walił przez uszczelniacz koła.

#24 Share kosmo36

kosmo36

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2013 - 09:58

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Witam.Ja mam ten sam problem tylko że silnik przeszedł generalny remont 5 lat temu i teraz nagle rano po odpaleniu zaczela leciec para z korka oleju i ze spodu silnika w miejcu laczenia silnika ze sprzegłem. Silnik nie byl przegrzany, olej i woda jest w normie, kontrolka od smarowania dzialala prawidłowo. Dodam ze ciagnik nie byl mocno ekspleatowany i jak juz to opryskiwacz, siewka ,itp. Mechanik od razu stwierdzil remont silnika. Moze mi ktos podpowie w czym problem bo kolejny remont silnika mnie do bija.

#25 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 20 październik 2013 - 10:07

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju pierscionki sie skonczyly
w naszej jest to samo, ale poki jezdzi to jest dobrze :D

Polska B

 


#26 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 20 październik 2013 - 10:22

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Słowa mechanika potraktuj poważnie.

#27 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2013 - 11:05

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju A termostat miałeś? Jakie temperatury osiągał na wskaźniku podczas pracy?

#28 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 20 październik 2013 - 11:21

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju No tak ale pytanie.... czy to para czy spaliny. Bo to dużo zmienia.
KPK Kumurun Team

#29 Share kosmo36

kosmo36

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2013 - 12:02

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju maksymalnie na zegarze wskazywał kolor zielony

para.przylązylem bialą kartke do wlewu oleju i nic nie było na niej widac

#30 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 20 październik 2013 - 12:07

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Po zapachu powinien określić. Jeśli to spaliny walą widocznym dymem z korka to na bank poznasz po zapachu. Jeśli para to trudno powiedzieć. Na pierwszy rzut trzeba by szukać oznak wydmuchanej uszczelki. Woda w oleju, spalinu w chłodnicy, ubytki wody, wahania temp. silnika. Woda może iść do skrzyni korbowej lub na tłoki.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 09:29
  •  

#31 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2013 - 13:52

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Czy przy ostatnim remoncie były wymieniane prowadnice zaworów

#32 Share rysiek1965

rysiek1965

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 październik 2013 - 13:52

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju w c-330 miałem tak samo dym walił pod wlewem i od strony sprzęgła, wymieniłem pierścienie na tłokach i problem się skończył.

#33 Share Mechaniq

Mechaniq

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 21 październik 2013 - 21:07

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju według mnie to pierścnienie tłokowe, chociaż dziwne jest to że stało się to nagle, na Twoim miejscu zacząłbym od zdjęcia głowic, moze to tylko wydmuchana uszczelka, jak nie to wymiana pierścieni powinna rozwiązać problem.

Edytowany przez Mechaniq, 21 październik 2013 - 21:08.


#34 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 21 październik 2013 - 22:08

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Do mechaniq.
Jesli to jest para, jak pisze autor, to z tym wspólnego mają pierscienie?
seweryn20

napisał wszystko na ten temat i teraz niech wypowie się poszkodowany.

#35 Share darekchmiel1991

darekchmiel1991

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 17 listopad 2013 - 12:04

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju mam problem z moim ursusem c 360.
Zaczęło się od tego że : brał olej, wywalało trochę tłumnikiem zwłaszcza jak miał ciężko, jak się jechało na 5 biegu to ciągnął za sobą niebieski dym, stukał na wolnych. Znajomy mechanik powiedział że to pierścienie, więc wzięliśmy się za wymianę. Okazało się że pierścienie były już zużyte i źle założone napisem "top" nie były do góry wszystkie, jak włożyliśmy pierścienie do tulei to na uszczelniających było 3 mm różnicy a na olejowych blisko 1cm aż niewiarygodne. No i zmieniliśmy same te pierścienie na te z Primy, tuleje nie były porysowane ani nie miały brzegu wykazującego zużycie. Złożyliśmy wszystko no i zacząłem nim jeździć na luźno 3 biegiem około 1000-1200obr. Zrobiłem 2 motogodziny no i zauważyłem: silnik chodzi cicho, nie stuka już , nadal dymi na niebiesko ale mniej niż wcześniej, dmucha powietrze do chłodnicy, pojawiła się biała maź w korku wlewu oleju , nadal wylatuje trochę olej z tłumnika .Zalany turdusem i płynem chłodniczym. Zaczynam się martwić co się dzieje?? Może ktoś mi doradzi.

#36 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 listopad 2013 - 14:34

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Zorzyk jeśli w rozklekotanym silniku poleci uszczelka pod głowicą i woda dostanie się nad tłoki to co dostaje się do skrzyni korbowej?
Pamiętaj że 60-ki to stare ciągniki i często się zdarza że jeden objaw jest efektem kilku usterek lub zużycia silnika. Proste.
Dla tego może przez pierścienie w sprzyjających okolicznościach dostawać się para pod tłoki.
Darekchmiel1991 Kompresja spinkala do układu chłodzenia i tyle. Albo głowica, albo uszczelka pod nią albo tuleja.
Co do dymku to spodziewaj się długiego okresu układania się nowych pierścieni do starej tulei.

Edytowany przez seweryn20, 17 listopad 2013 - 14:35.

KPK Kumurun Team

#37 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2013 - 15:16

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dodam do tego że na starej tuleji łatwo o pęknięcie nowego pierścienia

#38 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 20 listopad 2013 - 21:32

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju

Zorzyk jeśli w rozklekotanym silniku poleci uszczelka pod głowicą i woda dostanie się nad tłoki to co dostaje się do skrzyni korbowej?
Pamiętaj że 60-ki to stare ciągniki i często się zdarza że jeden objaw jest efektem kilku usterek lub zużycia silnika. Proste.
Dla tego może przez pierścienie w sprzyjających okolicznościach dostawać się para pod tłoki.
Darekchmiel1991 Kompresja spinkala do układu chłodzenia i tyle. Albo głowica, albo uszczelka pod nią albo tuleja.
Co do dymku to spodziewaj się długiego okresu układania się nowych pierścieni do starej tulei.

To o czym piszesz, splot usterek, może się zdarzyć ale pierścienie tłokowe mie będą przyczyną przedowstawania sie pary wodnej do skrzyni korbowej i dotyczy to prawie każdego silnika tłokowego.

#39 Share kamwiol

kamwiol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2014 - 19:53

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Witam.Tez mam podobny problem ktory zauważyłem dzisiaj, z pod korka wlewu oleju jak i koła pasowego wydobywał sie dym . Po odkreceniu bagnetu chlapalo olejem dosyć mocno. Brak oleju w chłodnicy i odwrotnie czyli wody w oleju. co to moze oznaczac i od czego zaczać szukać przyczyny

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 09:29
  •  

#40 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 styczeń 2014 - 20:30

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Pierścienie , prowadnice zaworów

Poczytaj wyżej

Edytowany przez GoRAL1, 09 styczeń 2014 - 20:32.


Podobne tematy