Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju


39 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2011 - 21:22

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Witam co może być przyczyną wydobywania się pary [dymu] z pod korka wlewu oleju i spod koła pasowego .
Silnik świeżo po remoncie . Po założeniu koła zamachowego można było kręcić wałem rękami.
Po zgaszeniu ciągnika łapką opierając o docisk można było pokręcić wałem lekko .
Z góry wielkie dzięki.

Edytowany przez Damianzb, 22 listopad 2011 - 21:31.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 03:53
  •  

#2 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 22 listopad 2011 - 21:35

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Taki to ten remont był. Chyba zapomnieli pierścieni pozakładać na tłoki. :D :lol:

#3 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2011 - 21:50

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Pierścienie są na 100% wymienione :D

Edytowany przez milanreal1, 24 listopad 2011 - 22:54.
cytowanie poprzedniego posta


#4 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 22 listopad 2011 - 22:20

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju pewnie grzeje panewke

Edytowany przez milanreal1, 24 listopad 2011 - 22:54.


#5 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 listopad 2011 - 22:42

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Nowe pierścienie mogą mieć wadę materiałową i popękać i jest efekt, to samo przy niewłaściwszym montażu popękają. Wszystkie zgrały się na zamkach :blink:

#6 Share wojtas972

wojtas972

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 726 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielgolas / Mińsk Maz.

Napisany 22 listopad 2011 - 22:42

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju docierales go wgl?? ile mtg juz zrobione?? jestes pewien ze wszystko dobrze zrobiles??
zobacz czy ropy nie ma w oleju

#7 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 22 listopad 2011 - 22:47

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju COś musi być ostro nie tak skoro wogóle nie trzyma kompresji jak pisze autor wał sie obraca prawie bez oporów to coś jest ostro pojechane nie tak Może uszczelki pod głowice nie dałeś? u nas był wlaśnie taki przypadek że mechanicy złożyli bez uszczelki Nyskę i nie chciał odpalić.

#8 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 22 listopad 2011 - 23:39

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Najpierw napisz co było robione w silniku. Co zostało wymienione na nowe a co zostało stare. Wtedy łatwiej będzie można zdiagnozować problem.

#9 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2011 - 12:10

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju W sumie jak on tak daje dymem z odmy (korek wlewu oleju) a przy tym z simeringa koła pasowego to przedmuch jest konkretny, że odma nie wyrabia co podejrzewam w zarżniętym silniku tak nie daje, Ten silnik to w ogóle zapala?

#10 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2011 - 15:56

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Ciągnik był docierany przez pół godziny na wolnych obrotach i przejechane 4km na pusto.
Zrobione był szlif wału korbowodowe 4 a główne 3 szlif , pierścienie były wymienione . Panewki dobierał ten co robił szlif. Nie zostały wymienione tuleje.W oleju nie ma ropy.Silnik bez problemu pali.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 03:53
  •  

#11 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2011 - 16:18

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju nieszczelnośc któregoś cylindra popękały pierścienie przy zakładaniu lub jeszcze się nie ułozyły na starych tulejach(jaki był ich stan?) inna możliwość to uszczelka pod głowicą ale wtedy to nierowna praca

#12 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 23 listopad 2011 - 16:26

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju

Ciągnik był docierany przez pół godziny na wolnych obrotach i przejechane 4km na pusto.
Zrobione był szlif wału korbowodowe 4 a główne 3 szlif , pierścienie były wymienione . Panewki dobierał ten co robił szlif. Nie zostały wymienione tuleje.W oleju nie ma ropy.Silnik bez problemu pali.

moim zdaniem grzeje na panewce ....albo pierścienie oporowe wału zbyt ciasno założone co po jakimś czasie może się dotrze...na twoim miejscu odkręcił bym miskę olejową i zaglądnął... pierścienie też mogły popękać jak pisze kolega wyżej.

Edytowany przez kozulek2, 23 listopad 2011 - 16:32.


#13 Share piotrus907

piotrus907

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz

Napisany 23 listopad 2011 - 17:39

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju koleka kozulek2 dobrze mówi coś dół jest raczej nie tak i się grzeje mocno na początek pod miske zobacz. Popękane pierścienie to przedmuch a nie para. Para leci raczej przez to że jest teraz zimno a silnik się mocno grzeje i ciepło wychodzi w postaci pary korkiem... On możliwe że się sam dotrze ale musisz to sprawdzić

#14 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2011 - 18:28

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Myślę, ze poprzez słowo para rozumiesz stan skupienia wody więc skąd jej taka ilość...Jeśli się
tak grzeje z powodu tarcia wału i panewek to marnie to widzę...

Edytowany przez milanreal1, 24 listopad 2011 - 22:55.
cytowanie poprzedniego posta


#15 Share marulekk

marulekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północna Lubelszczyzna, LBI
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motoryzacja, Sport

Napisany 23 listopad 2011 - 18:41

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju

Ciągnik był docierany przez pół godziny na wolnych obrotach i przejechane 4km na pusto.
Zrobione był szlif wału korbowodowe 4 a główne 3 szlif , pierścienie były wymienione . Panewki dobierał ten co robił szlif. Nie zostały wymienione tuleje.W oleju nie ma ropy.Silnik bez problemu pali.

może nie jestem mega znawcą-mechanikiem ale jak sie wymienia pierścienie to powinno sie założyć nowe tuleje bądź stare przeszlifować (a wtedy i tłoki też wymienić)
sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

#16 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 23 listopad 2011 - 22:02

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju jakby coś było nie tak z panewkami czy półksiezycami tzn ze by sie zacierały to by w wałem nie ruszył gołą ręką jedyny no moze nie jedymy ale najprawdopodobnije to któryś gar jest nie szczelny popękały pierścienie dwa woda ci nie ubywa z chłodnicy?? moze uszczelka?? albo pęknięta tulej? nie koniecznie tulej?? nie zamroziłes go ostatnio??

#17 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 24 listopad 2011 - 01:17

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju

może nie jestem mega znawcą-mechanikiem ale jak sie wymienia pierścienie to powinno sie założyć nowe tuleje bądź stare przeszlifować (a wtedy i tłoki też wymienić)

Kolego podzielam Twoją opinię. Pracowałem jako mechanik co prawda przy samochodach i takie "efekty" miały miejsce gdy się wymieniało same pierścienie. Silnik oczywiście pracował, dało się jeździć normalnie, tylko więcej palił.
Na miejscu kolegi oddałbym tuleje do roztoczenia na nadwymiar i indywidualne dopasowanie tłoków do każdej z nich. Sam mam tak zrobione i jestem zadowolony.

#18 Share wpsowa692

wpsowa692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Krośniewice

Napisany 24 listopad 2011 - 16:57

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Weź odkręć i zdejmij te dwie blaszane pokrywy popychaczy co masz z prawej strony silnika i odpal go i zobaczysz z którego gara dmucha , pewnie licho dokręciłeś głowicę i ci uszczelkę dmuchneło B)

#19 Share lukash0

lukash0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 133 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brenna woj śląskie

Napisany 24 listopad 2011 - 18:47

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju a mi znowu powietrze fuka i to dość fest mechanik mowił ze za duze ciś bo jest około 6 przy prawie pełnym gazie na ciepłym silniku

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Dzisiaj, 03:53
  •  

#20 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 25 listopad 2011 - 13:11

C-360 wydobywanie się pary z pod korka wlewu oleju Jak wymieniłeś same pierścienie to nie ma się co dziwić. Zanim dopasują się do zużytej tulei to minie kupa czasu. Szkoda było roboty a mozliwe że nie przejdzie mu nigdy, dopiero po porządnym remoncie. Na razie daj mu troche czasu. Nie ma po prostu szczelności na cylindrach i ucieka dosć sporo pod tłoki. Jezdzić.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy