Skocz do zawartości

Zdjęcie

zwolnica przód zetor 7245


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2011 - 19:20

zwolnica przód zetor 7245 Witam. Wziałem sie za likwidowanie luzów w moim zetorze i nie moge rozebrac zwolnicy. Czy to trzeba jakos wybić czy cos prosze o rady. Czytalem inny temat o tym na forum ale z tego nic nie pomogło. Prosze opisac co trzeba zrobić.
zdjecia.
jedno zdjecie wzialem z innego zrodla moje zdjecia sa robione w nocy słabej jakosci.

http://imageshack.us...ie0103vbfk.jpg/
http://imageshack.us...ie0103vbfk.jpg/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwolnica przód zetor 7245 Dzisiaj, 06:08
  •  

#2 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 21 listopad 2011 - 20:22

zwolnica przód zetor 7245 na pierwszym zdieciu widzimy otwory które są gwintowane ,wkręcasz cztery śruby 14 albo 16 i jedziesz...musisz wycisnąć co najmniej 10cm ,,, jak ruszy to już będziesz widział jak to śię rozchodzi ...ja jak robiłem to niestety nie ruszyło śrubami ,kupiłem duży ściągacz i powoli poszło..

#3 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 21 listopad 2011 - 20:47

zwolnica przód zetor 7245 Albo możesz jakiś długi drążek przełożyć przez te uszy na 1 zdjęciu i uderzać tylko przez jakieś drewno w tą część co się obraca.

#4 Share SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 listopad 2011 - 20:55

zwolnica przód zetor 7245 drazek juz był wkładany i było bite ciezkim młotem i nic to nie dało
http://www.agrofoto....zod-zetor-7245/

kozulek2 jak załozyc sciagacz ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwolnica przód zetor 7245 Dzisiaj, 06:08
  •  

#5 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 21 listopad 2011 - 21:48

zwolnica przód zetor 7245 w środek wkładałem chyba sworzeń od tłoka od c385 ...musisz dopasować coś żeby weszło w tą dziurę z której wyciągnołeś krzyżak
i oparło się o frezy w środku ...na to jakąs nakłatkę z lekko nawierconą dziurą żeby ściągacz nie zjeżdzał...ściągacz dwu ramienny ...chwytasz za krawy lub za otwory w które wkładałes łom ,ja dodatkowo ściskałem łapy ściągacza dużym ściskiem stolarskim żeby nie zrywało ... kręcisz do oporu i pukasz młotem i po milimetrze do celu ...ściągacz musi byc naprawdę porządny,,

Edytowany przez kozulek2, 21 listopad 2011 - 21:49.


#6 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 23 listopad 2011 - 00:19

zwolnica przód zetor 7245

Rozbierałem to w zeszłym tygodniu,bo leciał mi olej z tego dużego zimeringu co tam jest w środku. Powiem tak walenie młotem nie wiele pomoże oprócz poczaskania tarczy koła. Trzeba to wycisnać jak juz ktoś napisał najlepiej za pomocą ściągacza. Jeżeli sie nie ma to idzie to wycisnąć z powodzeniem za pomocą przeznaczonych do tego celu 3 otworów pod śruby M12 x1,25 dł przynajmniej 10cm. I tu zaczyna się problem ,bo przy najmniej u mnie w sklepach niema takich długich śrub z pełnym gwintem. Ja kombinowałem kupiłem jak najdłuzsze z pełnym gwintem i wkręcałem po kolei każdą po troszku i to kluczem nasadowym i jeszcze przez rurke.Jest to bardzo żmudna robota,ale milimetr po milimetrze wychodzi cięzko,trzeba tylko cierpliwie krecić po kolei tylko nie za mocno aby nie ukęcić śruby albo zerwać gwintu bo wtedy nic nie pomorze.Ja wycisnąłem aż ze 6cm już nie miałem wiecej gwintu na śrubach i dopiero pózniej przełozyłem drążek przez te uszy i podparłem i odpowiednio cieżkim młotem pukałem po gwiaździe i zeszło. Sruby muszą być twardości 10.9 bo niękciejsze na bank się przekręcą. Mam foto relację z wymiany uszczelnień, krzyżaków itp.   http://www.fmix.pl/a...d-6245-7745-n/1


Edytowany przez Radekk, 18 kwiecień 2015 - 11:58.

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#7 Share SHLrider

SHLrider

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2011 - 14:12

zwolnica przód zetor 7245 dzieki wszystkim za odpowiedzi, młotem by nie poszło mozna bylo bic do woli, nie obyło sie bez dobrego sciagacza i dobrego podnosnika i powoli wychodziło. Probowaliśmy tez wkrecac sruby ale były za krotkie i nic do nie dało.
odpowiedz forumowicza kozulek2 naprowadziła nas na dobry trop, wczesniej byl tylko młot.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zwolnica przód zetor 7245 Dzisiaj, 06:08
  •  

#8 Share PaweJaboski

PaweJaboski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieś pod Kaliszem
  • Zainteresowania:Mechanika,uprawa warzyw

Napisany 04 marzec 2016 - 08:51

zwolnica przód zetor 7245

Rozbierałem to w zeszłym tygodniu,bo leciał mi olej z tego dużego zimeringu co tam jest w środku. Powiem tak walenie młotem nie wiele pomoże oprócz poczaskania tarczy koła. Trzeba to wycisnać jak juz ktoś napisał najlepiej za pomocą ściągacza. Jeżeli sie nie ma to idzie to wycisnąć z powodzeniem za pomocą przeznaczonych do tego celu 3 otworów pod śruby M12 x1,25 dł przynajmniej 10cm. I tu zaczyna się problem ,bo przy najmniej u mnie w sklepach niema takich długich śrub z pełnym gwintem. Ja kombinowałem kupiłem jak najdłuzsze z pełnym gwintem i wkręcałem po kolei każdą po troszku i to kluczem nasadowym i jeszcze przez rurke.Jest to bardzo żmudna robota,ale milimetr po milimetrze wychodzi cięzko,trzeba tylko cierpliwie krecić po kolei tylko nie za mocno aby nie ukęcić śruby albo zerwać gwintu bo wtedy nic nie pomorze.Ja wycisnąłem aż ze 6cm już nie miałem wiecej gwintu na śrubach i dopiero pózniej przełozyłem drążek przez te uszy i podparłem i odpowiednio cieżkim młotem pukałem po gwiaździe i zeszło. Sruby muszą być twardości 10.9 bo niękciejsze na bank się przekręcą. Mam foto relację z wymiany uszczelnień, krzyżaków itp. http://www.fmix.pl/a...d-6245-7745-n/1



Podobne tematy