toUrSuS

Czy można założyć kolumne kierowniczą z c-360 do c-330

Polecane posty

toUrSuS    0

Witam!

Chciałbym się zapytać czy jest taka możliwości aby założyć kolumnę kierowniczą z c-360 do c-330 bo słyszałem od znajomego że tak się da. Proszę jeżeli ktoś tak ma zrobione niech napisze czy lżej się kierownicą kręci po takiej przeróbce i czy warto tak zrobić.

Edytowano przez toUrSuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian0218    17

Sam nie zakładałem,ale słyszałem że się da.

Zresztą oryginalnie w ostatnich modelach wprowadzono tą zmianę.

Po prostu mocujesz przy kole wąsa z drążkiem do drugiego. Tylko nie wiem czy rozmiar drążka z układu kierowniczego do kół jest taki sam w C-360 i C-330.

Pozdrawiam i zapraszam do galerii :D

PS.Czy warto?Na pewno :) Jeszcze rok temu miałem C-330M a teraz mam C-360 i mimo większej wagi kręci się lżej :)

Edytowano przez Damian0218

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzioo    3

przepraszam że tu pisze moje zapytanie ale nie opłaca się zakładać nowego tematu... więc moje pytanie brzmi czy dało by rade założyć do c-360 przekładnie od lublina (chodzi mi o maglownice z wspomaganiem)?? jesli tak to dużo przeróbek trzeba zrobic aby ja zmieścić?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pancer527    11

Odpowiadając na pytanie tak da się założyć kolumnę od 360 do 330. Co do kręcenia nie ma porównania leciutko jak by było wspomaganie (obowiązkowo trzeba założyć gałkę) ja z turem kręcę jedną ręką, a bez tura to już całkiem. A co to przeróbek to nie ma dużo roboty bo otwory do mocowania kolumny pasują tylko trzeba rozwiercić i prze gwintować na większe śruby ja u siebie mam na 10 plus tulejki w kolumnę bo w 360 oryginalnie jest na 12, no i zrobić mocowanie na gaz ręczny, a dalej to jeszcze trzeba przeginać wąs bo będzie haczyć o pedał sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ceny kolumn kierowniczych na allegro zaczynają się od 600zł. Pytanie czy warto taką kolumnę założyć czy lepiej zrobić wspomaganie (hydrauliczne lub na prąd), sam nad jakimś myślę, ale jeśli nie było by widać znaczącej różnicy w lekkości kierowania to po co sobie komplikować życie zakładając wspomaganie, po co te wszystkie tematy o wspomaganiu, filmy, zdjęcia, jeśli wypowiedź pancera rozwiewa wcześniej zadane przeze mnie w tym zdaniu pytania oczywiście na korzyść kolumny z c360??

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszesky    0

Witam koledzy. Mam problem, próbowałem zamontowac kolumne c-360 do c-328. Was kolumny haczy mi o pedał sprzęgła. Jak wy u siebie rozwiązaliście ten problem? Bardzo pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pancer527    11

Kolego Members trzeba wąs bardziej dogiąć nagrzać do białego metalu aż i doginać praktycznie musi mieć kąty po 90 stopni. wrzuciłbym zdjęcia ale mi coś wyskakuje ze nie mam uprawnię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warchest    253

witam odswierzam temat , jak wam sie sprawuje ta kolumna c360 zalozona do c330 bo mam c330 z turem i chcialbym to zalozyc by lzej sie kierowało , jak ktos ma jakies zdjecia to moze wyslac i ogolnie wypowiedziec sie na ten temat 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj