Skocz do zawartości

Zdjęcie

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share marcin615

marcin615

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 52 postów

Napisany 20 listopad 2011 - 22:47

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora witam. chcę kupić dominatora za około 30 tyś PLN. W sprawach kombainu jestem laikiem. bęedzie to moija pierwsza maszyna i nie wiem na co zwracać uwagę. jakim silnik, czy konieczny jest stół do rzepaku czy da radę zebrać rzepak bez niego i gdzie zajrzeć żeby ocenić jego stan.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora Dzisiaj, 04:26
  •  

#2 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów

Napisany 20 listopad 2011 - 22:55

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora w twoim przypadku na ogledziny rdze zabrac ze soba jakiegos mechanika lub kombajniste . bo tak trudno sprawdzic cos o czym nie ma sie pojecia za bardzo , a stul do rzepaku to zalezy czy kosisz rzepaki czy nie . a bez stolu to szkoda paliwa nerwow i oczywiscie straconego rzepaku ktory sie osypie

#3 Share cichy84

cichy84

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 223 postów

Napisany 21 listopad 2011 - 06:34

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora chcesz za 30 tyś dominatora hmmm chyba 85 za to cenę najlepiej silnikiem mercedesa kupuj ja takiego niedawno sprzedałem a jeszcze jak uda się ci znaleźć na hydromacie to bomba ale za te pieniądze radze poszukać mniejszy deko model a praktycznie będzie ,,igła"

#4 Share david697

david697

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 186 postów

Napisany 21 listopad 2011 - 11:49

na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego dominatora Jest na sprzedaż dominator 78, po prostu igła ale nie za tą cenę. 8 sezonów bez awarii. Facet chce sprzedać ponieważ kupił o model większy.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#5 Share matus951

matus951

Zaawansowany

• Members