Skocz do zawartości

Zdjęcie

mf 6120


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share yogi406

yogi406

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat biłgorajski

Napisany 20 listopad 2011 - 19:43

mf 6120 Witam
nie wiem jak było wcześniej z tymi kontrolkami (ciągnik był rozebrany jak trafił do mnie)
Problem polega na tym iż po zgaszeniu ciągnik i cofnięciu kluczyka lampki nadal się świecą a dokładnie od przełożenia dynashift, kierunek jazdy (świeci ta na którym przełożeniu był ostatnio użytkowany)

nie zaświeca się jedynie lampka od ciśnienia oleju po zgaszeniu
czujnik jest sprawny, ciśnienie jest ok tylko nie wiem ile czasu w układzie po zgaszeniu powinno utrzymywać się ciśnienie?, bo mi się wydaje że właśni jest ono utrzymywane za długo 10bar przez jakieś 20minut!!!!(zimny olej 10W30)

by sterownik zasną wystarczy zdjąć wsuwkę z czujnika i powtórnie ją założyć

wszystko po za tym działa poprawnie

skrzynia jest zablokowana na 30km/h może ktoś wie jak ją odblokować.

Edytowany przez yogi406, 20 listopad 2011 - 19:48.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 6120 Dzisiaj, 08:27
  •  

#2 Share farmermf

farmermf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2170 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 20 listopad 2011 - 20:03

mf 6120 lampki chwile się poświecą i zgasna, tak ma być. Zblokowany masz na pewno na największym biegu odcina ci półbieg D po przekroczeniu 30 zrzuca co na C i tyle. Jak odblokować to nie mam pojęcia, ale jakby wyrzucić czujnik prędkości to kompo nie będzie wiedział ile ciągnik jedzie i nie zablokuje półbiega D.Tak se myśle, ale nie jestem pewien z tym czujnikiem.

#3 Share mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1051 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borki Kosy Siedlec Mazowieckie

Napisany 20 listopad 2011 - 20:40

mf 6120 teoretycznie task praktycznie nie i żle myślisz jak 10bar utrzymuje ponad 20 in to jest problem z układem niskiego ciśnienia obsługi ciągnika i to pasowało by usunąć


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 6120 Dzisiaj, 08:27
  •  

#4 Share yogi406

yogi406

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat biłgorajski

Napisany 20 listopad 2011 - 22:36

mf 6120 jak jest ciągnik uruchomiony to ma 17bar, a jak go zgaszę to powoli spada do 10 i stoi tak ok 20minut i zaczyna spadać do zera. a co do odblokowania to nie interesuje mnie wyeliminowanie czujnika.
to w czym tkwi problem ?

to gdzie jest jakiś zawór upustowy ciśnienia z układu?

wiem o tym że jak się zgasi mf to lampki się jeszcze palą przez chwilę, a tu mogą się świecić i cały dzień.

Edytowany przez yogi406, 20 listopad 2011 - 22:55.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
mf 6120 Dzisiaj, 08:27
  •  

#5 Share yogi406

yogi406

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat biłgorajski

Napisany 21 listopad 2011 - 23:23

mf 6120

jak jest ciągnik uruchomiony to ma 17bar, a jak go zgaszę to powoli spada do 10 i stoi tak ok 20minut i zaczyna spadać do zera. a co do odblokowania to nie interesuje mnie wyeliminowanie czujnika.
to w czym tkwi problem ?

to gdzie jest jakiś zawór upustowy ciśnienia z układu?

wiem o tym że jak się zgasi mf to lampki się jeszcze palą przez chwilę, a tu mogą się świecić i cały dzień.


nikt z kolegów nie miał problemu z utrzymywaniem ciśnienia w tym obwodzie 17bar???

Podobne tematy