Zaloguj się, aby obserwować  
PanJoker

Wolno opadający przedni tuz. Co zrobić żeby szybciej opadał??

Polecane posty

PanJoker    4

Dokładnie tak jak w temacie, powoli opada mi przedni tuz, zanim opadnie do pożądanej wysokości musi minąć parę sekund. A że u mnie tuz jest wykorzystywany np przy siewie czy w zimie przy odśnieżaniu pasowało by żeby szybciej opadał. Przypuszczam że gdzieś jest jakiś dławik. Tylko gdzie go szukać? Dodam że jest to model 120, mój znajomy który ma większą Renie również z tuzem tak samo opada jak i u mnie chociaż tam widzę że siłowniki są dwustronnego działania jednak też szału nie ma jeżeli chodzi o opadanie. Będe wdzięczny za wszelkie pomysły :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Trzeba sprawdzić całą linię od siłownika do rozdzielacza, jak już to gdzieś na przewodzie będzie dławik.

Podłączone masz to pod szybkozłącza rozdzielacza?

Jeśli tak to podłącz pod inną sekcję i obserwuj co się dzieje wtedy- może w sekcji rozdzielacza jest ustawiony regulator przepływu.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Hmmm w sumie to raczej nie jest podłączone tak jak Ty to mówisz pod szybkozłącze rozdzielacza. A jeszcze się tak zapytam, bo może to być to... Jak wychodzą mi przewody od siłowników potem jest trójnik i następnie jest zawór kulowy wstawiony. I to może przez to wolno działać że na tym zaworze jest mała przepustowość??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak, może być tak że zawór nie jest do końca otwarty i dlatego tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A jeżeli zawór jest otworzony do końca więc trzeba szukać gdzieś dalej w takim razie. A jak ten dławik wygląda?? żebym wiedział czego mam szukać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tez mam 120 z przednim tuzem w dodatku chyba fabrycznym i tez mam zawor kulowy pod przodkiem ciagnika a przewody od tuza i wyjsc ida do rozdzielacza i sa wpiete razem z tymi na wyjscie na tył , ciezko to opisac ale mam przednie i tylne wyjscia obslugiwane tymi samymi dziwgniami zalezy tylko od tego ktorych uzywam ;) i tez bardzo powoli opada z ciezarem nieco szybciej..


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj