audi80b4

belarus dołożenie intercoolera

Polecane posty

audi80b4    1

mam belarusa 952.2 i zastanawiam się nad dołożeniem intercoolera robił ktoś coś takiego? od czego pasuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

z dołożeniem nie ma problemu, tylko trzeba pare przeróbek zrobić... sensu według mnie to nie ma bo przez to schłodzone powietrze więcej jak 5 koni nie wyciśnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

tak się składa ze mam intercooler od forda focusa pasuje idealnie ale nie wiem czy nie jest za mały bo focus ma poj 1.8 a belarus 4.75 i czy nie spowoduje to utrudnienia w przepływie powietrza ale z drugiej strony rury ssące w focusie i belarusie są identycznej średnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Co najwyżej może być mało efektywny bo nie zdąży schłodzić powietrza, ale w sumie samochód kręci się do wyższych obrotów więc w sumie też tego powietrza sporo ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Poszukaj intercoolera w firmach z częściami do tuningu aut. W seryjnych samochodach zamienia się oryginalne chłodnice powietrza doładowującego na większe i daje to wiele koni. Możesz też skontaktować się z dilerem Belarusa żeby Ci sprzedali oryginalny łącznie z orurowaniem. Możesz też założyć filtr powietrza od większego silnika.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

intercooler dołożyli żeby uzyskać euro2 mój znajomy ma zetora powiedział że jak wyjdzie gwarancja to wymontuje u jednego gościa przy TS 90 km widziałem zamiast tłumika prostą rurę powiedział że filtr powietrza mokry jest za duszny i tłumi turbosprężarkę czy coś mu to da u mnie ta kontrolka zanieczyszczenia filtra na wysokich obrotach świeci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No jest. Tylko co on robi przed kolumna kierowniczą? Wywal kolumnę i załóż go zaraz przy chłodnicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj