Skocz do zawartości

Zdjęcie

180KM jaki to model


10 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Superman

Superman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 15 listopad 2011 - 15:24

180KM jaki to model Witam. Mam na oku new hollanda 180 KM z 2004 roku i nie wiem jaki to jest model, wie ktos moze jaki to jest ?? pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180KM jaki to model Dzisiaj, 03:22
  •  

#2 Share Michufarmer

Michufarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 490 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodawa
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 15 listopad 2011 - 15:38

180KM jaki to model Może to być TM 175 177KM
Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

#3 Share Adii

Adii

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 listopad 2011 - 15:51

180KM jaki to model może NH tvt 170/190

#4 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 15 listopad 2011 - 16:35

180KM jaki to model A nie było takiego jak 8570.

#5 Share Superman

Superman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 15 listopad 2011 - 16:39

180KM jaki to model Dziekuje za odpowiedzi. Mam jeszcze jeden problem bo ten ciagnik dymi, ale silnik jest cacko, co moze byc ?? turbo ?? pompa ??

#6 Share Artur96

Artur96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 15 listopad 2011 - 16:49

180KM jaki to model najpierw sprawdź filtr powietrza jak jest tak potrzeba to wymień.a gdy dym nie ustąpi sprawdź luz na turbinie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180KM jaki to model Dzisiaj, 03:22
  •  

#7 Share Superman

Superman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 15 listopad 2011 - 20:15

180KM jaki to model a wiecie moze jaki jest koszt turbiny albo pompy wtryskowej ??bo chyba turbiny to nie mozna zregenerowac ?? ja mam dopiero mam chec go kupic, to nie da ten koles za bardzo rozbierac ciagnika ;/

#8 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 15 listopad 2011 - 21:24

180KM jaki to model Sprawdziłem 8670 lub 8770, ale do 2002 produkowany. Więc to będzie TM lub TVT. Na ciągniku nie pisze?

Ja sobie ten model odpuściłem bo są awaryjne. Chodzi mi o TM 175 i 190. Tu na forum to wyczytałem i od paru znajomych.Turbo możesz zregenerować, chyba z 3 tyś. O pompie słyszałem że 6 tys. Te ciągniki nic dymu nie puszczają, no tylko przy zapalaniu.

#9 Share Superman

Superman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 16 listopad 2011 - 18:43

180KM jaki to model tomek73 dzieki za pomoc, moze i pisze na ciagniku ale to mi znajomy ma zalatwic ten ciagnik i on nie wie jaki to jest model. a to Tobie chodzi o to ze TM 175 i 190 ta wadliwe ?? co w nich sie psuje ??

#10 Share yarecki12

yarecki12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie

Napisany 20 listopad 2011 - 20:07

180KM jaki to model W tm 175 wszystko się praktycznie psuje. Dużo by tu pisać o tym modelu ( tm190 podobnie, bo to te same ciągniki). Z seri TM polecałbym TM165 lub TM155 ( i inne mniejsze). Dodam że mamy i tm175 i tm155 i jeden to trup a drugi to prawie ideał.
Siadają różne rzeczy, tańsze i droższe, różne czujniki itp, ale także problemy z pompą wtryskową, skrzynią biegów.
Naprawdę wybij sobie tm175 czy tm190 z głowy.
Co do TVT to zabardzo nie wiem to nic nie mówię.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
180KM jaki to model Dzisiaj, 03:22
  •  

#11 Share Superman

Superman

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów

Napisany 21 listopad 2011 - 21:21

180KM jaki to model dzieki ze mi to napisales bo bym zrobil straszny bland. Dzieki i zeby Ci chodzily New Hollandy bez naprawy. pozdrawiam

Podobne tematy