mateunia19

Sprzedaż Ursusa- pomoc w wycenie

Polecane posty

Maatiii    8

A jak jest w za***istym stanie to czemu sprzedajesz ? ( z ciekawości pytam ) . Byś może musiał wrzucić jakieś zdjęcia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja za takiego w za***istym stanie i w deluxie to bym dał tak ze 30-32 tysiaki. Ja kupowałem c-385 de luxe w dobrym stanie to dałem 15 tyś ale gościu sprzedawał bo nie miał co z tym towarem zrobić i mu zastampiał. Tak wogóle to wszystko ma tylko stan kosmetyczny ma lichy. A Twój jak jest dopieszczony to te 30 wołaj. A który rok? Mój jest ostatni wypust c-385 czyli 1983.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Heh stan identyczny jak mój liczyłem na coś bardziej wypicowanego a tu prosze orginał lakier mój też ma orginał to cenie.

Wzmacniacz ma działający?

Ja za niego osobiście bym dał 28 tyś a mój tata jeszcze by się targował.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma turbo schowane pod maską. Dopiero dziś wieczorem go wystawiłem ale jak narazie żadnego telefonu nie miałem zobaczymy jutro i pzez następne dni.

 

Wzmacniacz nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

też tak myślę - drożyzna, jak ktoś ma coś kupić to do 30koła doda 2-4 tysie i kupi zetorka 10145 lub ursusa 1014 o wiele młodszego.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wg mnie max 25-26.

 

piszesz

 

...komlet zaczepów i obciązników....

Komplet byłby wtedy jakbyś na przednim zaczepie miał jeszcze obciążniki ;)

Tak więc sciemniasz/jesteś w błędzie. Masz w nim chłodnicę oleju skrzyniowego? Taka między filtrem powietrza a chłodnicą wody? Masz obciążniki pod filtrem powietrza (nie chcodzi mi o te pod wspornikiem przedniej osi)?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Według mnie 24-25tys, wątpię żeby ktoś dał Ci więcej za 30 letni ciągnik, dodatku ze nie działa wzmacniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłodnice oleju mam tam koło filtra powietrza. Z tymi obciążnikami to tak sobie tylko napisałem ale jak by co to będe informował czy sie zgłaszaja a jak sprzedam to powiem za ile poszedł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Może 24 ktoś da...

Opony przednie do wymiany, tylne są w miarę dobre.Wzmacniacz nie działa, a jest napisane , że wszystko sprawne :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja jak swojego kupowałem to też było napisane że stan bdb i wszystko ma a jak pojechałem obejżeć to tak tylnia opona łysa, przednie obydwie popękane do wymiany, tapicerka zdarta, obciążniki tylko 4, hamulca ręcznego niema, WOM nie działa i tak jeszcze 5 tyś w niego władowałem.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzef    0

Witam chciałbym w najbliższym czasie sprzedać mojego ursuska 914 i chciałbym się dowiedzieć ile za niego mogę dostać myslałem 25-26 tyś ale nie wiem czy to dobra cena ciągnik jest z 84roku nowy silnik wzmocniony podnośnik ciągnik dymu nie puści :D a tak poza tym to ścięta maska odmalowany zaczep samo zaskokowy konplet zaczepów i obciążników stan coeniam na dobry+ ideały to w salonie

foto ciągnika

http://imageshack.us...4480c29780.jpg/

 

 

zapraszam do oceniania ile ciągniczek może być wart po pod koniec listopada chcę go na allegro wstawić:);P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest oryginał 914 taki ma symbol w dow. rejestracyjnym czy przeróbka ? boczne osłony na masce wyglądają na 904

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Chyba 914 robili od 85 roku ;) w kazdym razie ten wygląda na 904 ...

 

popraw te literówki ... albo nie , i tak moderator zamknie Ci ten temat :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to nawet 904 stary typ kabiny i felg piszesz że ma komplet obciążników a z tyłu ich nie widzę a ściętą maskę to do każdego można założyć po wymianie filtra powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

914 robili od 84r ale 904 do 85 r, 914 kabiny takie i felgi tylne też miały, w sumie ważne jest to co ma wpisane w dow. rej. i na tabliczce znamionowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzef    0

Ja go 5 lat temu z niemiec ściągnołem i jeszcze nie rejestrowałem bo nie było takiej potrzeby ponieważ ciągnik pracował głównie w polu na około... 45ha silnik ma zetora na korkach a obciążkiki z koł lezą pod stodołą:)

a te pod maską i na przednich kołach mam sprzedaje bo ciągnik staje się powoli za mały mam pług overum a skiby 12-18cali i oram tylko na 16 a chciałbym orać na 18 a to dego potrzebne jest 100 więc myślę nad 1134 lub coś zachodniego ile za niego mogę dostać

 

(posiadam na sprzedasz cross enduro 50 zarejstrowany opłacony 1500zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj