arielo

Problem z odpaleniem t25

Polecane posty

Diwad890    10

sam sie naprawil dzisiaj sprubowalem go odpalic i chodzi bez zarzutu: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karoleeeq    0

Przy odpalaniu t25 przy 2 dniowym postoju dodam ze jeden akumulator a drugi prawie nowy i traktor nie ma sily krecic 2 razy przekreci walem i koniec podjadę samochodem podłącze przewody traktor pali za pierwszym strzałem czy to by byla wina ze trzeba kupic drugi akumulator? :( ważne Z góry dziękuje za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Masz podłączone dwa akumulatory, w tym jeden stary?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karoleeeq    0

To co nowy akumulator drugi i bedzie git? :(

 

Edytowano przez karoleeeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jeśli jeden jest w kiepskim stanie technicznym (nie trzyma napięcia, szybko się rozładowuje), zaś drugi nowy i oba są ze sobą połączone dochodzi do rozładowania tego dobrego (nowego) do poziomu starego. Rozwiązanie: obydwa muszą być w pełni sprawne, czyli najlepiej wymieniać jednocześnie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kupić jeden aku 12v, wymieńić lub naprawić rozrusznik i instalację i mieć spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanekWielki    1

Witam mam mały problem z władkiem mianowicie zaczynam reanimować elektryke w nim i mi nie idzie zbytnio :/

Do rzeczy włożyłem akumulator 12V 100ah w miare zdrowy założyłem nowy przewód od aku - do wyłącznika masy (też nowy) alternator używany ale sprawny rozrusznik stary raczej nie oryginalny ale z tych starszych duży ciężki ale jeszcze kręci więc nie ma co sie pchać w koszta póki co (chyba)

Teraz objawy iwan z pociągu odpala dosłownie z kroka jeden obrót silnika wciskam odprężnik i chodzi 

Z rozrusznika mam cholerny problem na wyciągniętym  odprężniku kręci jak by chciał a nie mógł po woli się rozkręca ja wciskam odprężnik a silnik staje porpostu nie ma siły ruszyć silnika do tego zauważyłem że grzeje się wyłącznik masy kabel do - zimny a wyłącznik masy gorący odkręciłem go wyczyściłem dobrze bo myślałem że słabo masuje z obudową ale nadal to samo jak jest ciepło to jakoś złapie ale strasznie ciężko ma zapalić nie wiem czemu podejżewam rozrusznik ale z tego co pamiętam to on tak zawsze miał zawsze tak ciężko kręcił. 

Powiedzcie mi prosze gdzie zacząć szukać winy ?? Czy w przewodach zacząć czy rozrusznik czy możę być też jakaś wina w silniku że tak ciężko ma obrócić go ?

Sam już nie wiem pompa wtryskowa też nie jest pierwszej młodości może to jej wina ale najbardziej mnie interesuje to ciężkie kręcenie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Te ciągniki tak mają, nie na darmo odpalają je z silnika elektrycznego. Mój wujo ma identycznie, do jakiś 5 stopni po włączeniu odprężnika staje dęba i nawet razu nie przekręci. Dopiero za którymś razem przełamie go i się odezwie ale w mróz nawet do niego nie podchodzi. Nowe akumulatory 2x6V, nowe przewody zasilające, rozrusznik od C360 nawet podmieniany  i nic. Kiedyś spiąłem go nawet przewodami rozruchowymi co by wykluczyć instalację i zero poprawy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wyrzucić przekażnik od rozrusznika, ja mam założony przycisk do zapalania od Zetora, rozrusznik planetarny magneton, aku 75 Ah- 7 letni i pali bez problemu przy minus 10. Odpreżnik wymontowany całkowicie 4 lata temu. Dużo pomogła dodatkowa masa od włącznika do bloku silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
U mnie przy zapalaniu z wciśniętym odpreznikiem zapalają się wszystkie kontrolki, widać nocą. A tak poza tym to mój tak pali (rozrusznik C360) https://youtu.be/wbjyEY5Sb6U

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Jego tak samo pali, problem jest wtedy kiedy temperatury są bliskie zera i rozrusznik nie ma siły dziada przekręcić na odprężniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Jaki akumulator polecicie do T-25 z rozrusznikiem polskim  jaką powinien mieć moc rozruchu czy lepiej kupić 2x6v czy 12v i może  jeszcze markę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Trochę nie w temacie ale nie wiem gdzie zapytać .Ile cm podniesie się ciągnik jak go przełożę z położenia niskiego na średnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piekajk    0

Witam. Władek nie chce odpalić normalnie po przekręceniu kluczyka, słychać tylko tyknięcie pod deską rozdzielczą w przekaźniku. Odpala po zwarciu dwóch śrub m8 na elektromagnesie/automacie. Z czym może być problem?

Edytowano przez piekajk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
A zwierając śrubę prądową z małym stykiem nie działa?

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piekajk    0

Zwarłem według poniższego zdjęcia styki (1) i (2) i odpalił. 

A ten mały styk (3) z którym mam zewrzeć i co wtedy będzie oznaczać jeśli odpali?

 

t25elektromagnes.jpg

Edytowano przez piekajk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jeśli zewrzesz 1-3 i zapali to znaczy że wina przekaźnika (miałem tak) i trzeba go wyczyścić, podgiąć styki, lub wymienić. Ewentualnie instalacji. A jeśli nie zapali, to znaczy że padł elektrowłącznik.

  • Like 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z T25 problem powstał nagle zawsze odpalał od strzała teraz nie chce odpalić filtry paliwowe nowe przewody elastyczne nowe powietrza nigdzie nie łapie wtryski po regeneracji odpala tylko na pociąganie silnik równo pracuje wchodzi na obroty gdzie może być problem czy to wina pompy wtryskowej czy brak ciśnienia sprężania ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrisWlad25    0

Witam, mam Władka który po dwóch latach stania nie chce odpalić. Jeździł do końca. Wymieniłem filtry paliwa, wyczyściłem odstojnik, zlikwidowałem nieszczelnosci i go odpowietrzylem. Pompa paliwa wydaje się sprawna bo pcha paliwo przy kreceniu. Niestety dalej nie odpala. Silnik przy rozruchu się kręci ładnie ale nie chce zagadać. Czy miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274

Pompa paliwo podaje na wtryski, czy tylko na powrót ? Popuść przewody na wtryskach, będzie widać czy w czasie odpalania robią się mokre. Same wtryski też można by sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie pomocy mam klopot z t-25,mam silnik po remoncie i silnik sie grzeje przy lekich robotach to znaczy nawet przy opryskawaczu a jak  pojdzie w pole do konkretnej roboty to sie zatrze,jedno jest dziwne ze jeden baniak jet zimniejszy od drugiego a na tym zimniejszym jest slabsze smarowanie klawiatury zaworow czyli duzo wiecej wali oleju na ta druga glowice na klawiature i tak mysle ze nie moze jedna glowica dobrze wychlodzil oleju i sie grzeje mozliwe to?ale dlaczego by nie miala klawiatura dobrego smarowania?mozliwe ze jest za gleboko wkrecona szpilka?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hanomag
      Mam problem z ciągnikiem CASE 956XL.
       
      Zimny silnik nie chce odpalić z rozrusznika, "na pych" odpala lekko. Gdy silnik jest rozgrzany, można go uruchomić rozrusznikiem, lecz kilka godzin później znowu nie można uruchomić z rozrusznika. Akumulator jest zdrowy.
       
      Proszę o wskazówki gdzie może leżeć problem.
    • Przez stefan312
      Witam
      Mam problem z john deere 2140, otóż gdy jest rozgrzany i go zgasze to on nie chcę zapalić. Jak przekręcam włącznik to słychać pyknięcie u góry w kabinie. Byłem już u dwóch mechaników i nic nie poradzili.
    • Przez bartas19
      Witam jak w temacie. Jechałem z prasą rolującą ciągnik zdechł i d*pa blada. elektryka ok. Pompa wtryskowa ok. Pompka zasilająca nowa a ten gnój nie chce odpalić. Jakieś pomysły????
    • Przez lordrolnik
      witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj