Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpaleniem t25


343 odpowiedzi na ten temat

#201 Share Xawier

Xawier

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Klk, pomorskie/podkarpackie

Napisany 11 kwiecień 2013 - 18:46

Problem z odpaleniem t25 Witam, mam problem w moim Władku rozrusznik dobrze kręci ale nie chce zapalić. Jak go zaciągnę to prawie że w miejscu odpali koła trochę się przekręcą i pali. Coś nie tak ze stacyjką mam ale na 'krótko' też nie chce zapalić, akumulatory są dobre, gdy wciskam odprężnik to rozrusznik staje i już nie chce przekręcić

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem t25 Dzisiaj, 23:21
  •  

#202 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 11 kwiecień 2013 - 19:17

Problem z odpaleniem t25 Trzeba wymienić tulejki w rozruszniku. Koszt nie wielki, a satysfakcja gwarantowana.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


#203 Share Damianus15

Damianus15

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2013 - 19:11

Problem z odpaleniem t25 a Witam powiem ci tak ,wystarczy ze masz w którejs rórce małą dziurke i bedzie ci sie zapowietrzał najlepiej wyjąc pompę wtryski zawiesćdo sprawdzenia rurki tez sprawdzic , .cięzko moze palic bo pompa nie daje juz odpowiedniego ciśnienia na wtryski a one przez to słabo rozpyląją paliwo , może wogóle juz ci leja a nie rozpylają? warto sprawdzic filtr powietrza może byc zabity syfem , a skoro mówisz ze juz tak od dawna ciezko pali to warto by przywiesc fachowca i sprawdzic ustawienie zapłonu ja tam jest na tym trybiku , można by tez sprawdzic luz na zaworach

#204 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2013 - 19:41

Problem z odpaleniem t25

Witam, mam problem w moim Władku rozrusznik dobrze kręci ale nie chce zapalić. Jak go zaciągnę to prawie że w miejscu odpali koła trochę się przekręcą i pali. Coś nie tak ze stacyjką mam ale na 'krótko' też nie chce zapalić, akumulatory są dobre, gdy wciskam odprężnik to rozrusznik staje i już nie chce przekręcić

Raz piszesz że rozrusznik kręci a potem piszesz że wciskasz odprężnik i nie kręci.

#205 Share Xawier

Xawier

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Klk, pomorskie/podkarpackie

Napisany 14 kwiecień 2013 - 19:49

Problem z odpaleniem t25 Chodzi o to że jak kręci (niby) dobrze ale jak wciskam odprężnik to od razu przestaje kręcić. Miałem go rozebrane i wszystko niby dobrze. Jak go zaciągam to na metrze zapala

#206 Share Marcelix

Marcelix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie pow. kolneński

Napisany 14 kwiecień 2013 - 22:25

Problem z odpaleniem t25 Normalnie kolega odpala z użyciem odprężnika, ale jak go rozbuja i wciśnie odprężnik, to wtedy staje i nie może rozrusznik przełamać. Czyli tak jak pisałem wcześniej.

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein


#207 Share Damianus15

Damianus15

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2013 - 07:30

Problem z odpaleniem t25 Czyli to proste jak na odpreżniku kręci a naormalnie nie da rady to rozrósznik jest do niczego, szczotek juz moze nie ma , może masz jeszcze ten starego typu , proponuje zakup szybko obrotowego produkcji litewskiej. no bo jak na zaciag po 1 m odpala to innej przyczyny nie ma

#208 Share arek10220

arek10220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zubowice
  • Zainteresowania:Mechanizacja samochodowa,rolnicza itp.

Napisany 15 kwiecień 2013 - 19:18

Problem z odpaleniem t25 Nie wiedziałem gdzie to zamieścić więc pisze to tutaj: Otóż władek mojego wujka zaczął żle pracować. Na wolnych obrotach ładnie chodzi ale jak daje gazu to bardzo słabo reaguje i podnoszą się obroty trochę wyżej ale czasem potrafi zgasnąć i z tłumika co jakiś czas jest taki letki jakby "wystrzał" białego dymu a na wolnych obrotach nawet dymku nie puści.

#209 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2013 - 19:45

Problem z odpaleniem t25 arek10220 Wymienić filtry paliwa i odstojnik wyczyścić.

#210 Share arek10220

arek10220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zubowice
  • Zainteresowania:Mechanizacja samochodowa,rolnicza itp.

Napisany 15 kwiecień 2013 - 20:03

Problem z odpaleniem t25 Witam. Przyczyną nie wkręcania sie na obroty było złe paliwo poniewaz spuszczałem z drugiego ciągnika i pewnie byla tam woda. Po zalaniu nowym paliwem problem zniknął

Edytowany przez arek10220, 20 kwiecień 2013 - 20:45.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem t25 Dzisiaj, 23:21
  •  

#211 Share Ev3r

Ev3r

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 23 wrzesień 2013 - 16:49

Problem z odpaleniem t25 Witam wszystkich, mam problem z moim T-25 a mianowicie dzisiaj chciałem go zapalić ale nie zakręcił rozrusznikiem, (było słychać bzyczenie spod zegarów) tak jakby przekaźnik, chciałem zapalić go na ostro jednak też nie zakręcił rozrusznikiem (poruszyło nim ale nie obrócił) a teraz przy próbie odpalenia słychać pyknięcie spod zegarów. Jutro postaram się wymienić przekaźnik bo pewnie jest pośrednią przyczyną, ale dziwne jest dla mnie to , że na ostro nie obrócił. Co może być nie tak?

Proszę o instrukcję podłączenia przekaźnika (widziałem schematy ale ich nie rozumiem) dlatego prosiłbym o wytłumaczenie kolorami przewodów lub zdjęciem podłączonego przekaźnika.

Połączony

Edytowany przez MAT912, 24 wrzesień 2013 - 19:46.


#212 Share kamil927

kamil927

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2013 - 18:40

Problem z odpaleniem t25 nie mam ruskiego ale możliwe że aku, rozrusznik albo coś w kablach właśnie niech wypowiedzą się posiadacze bo ja ruskiego to znam z widoku i to z 10 metrów :)

#213 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2013 - 19:25

Problem z odpaleniem t25 Pewnie nie ma masy pomiędzy blachami
idz teraz spróbuj po ciemku gdzie iskrzy

#214 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2013 - 20:00

Problem z odpaleniem t25 Witam, zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać ,sprawdż połączenia przejścia prądu, począwszy od klem akumulatorów, mostek pomiędzy aku, a może po prostu padły akumulatory i trzeba naładować lub szczotki rozrusznika się kończą :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowany przez wieslaw16, 23 wrzesień 2013 - 20:04.


#215 Share Ev3r

Ev3r

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 24 wrzesień 2013 - 16:20

Problem z odpaleniem t25 Witam, sprawdziłem akumulatory, połączenia i wymieniłem przekaźnik, po tym wszystkim mogę go odpalić na ostro, a z rozrusznika dalej nie da rady. Podejrzewam elektromagnes rozrusznika? Niech ktoś się wypowie na ten temat.

#216 Share Tygrys2

Tygrys2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zawiercie
  • Zainteresowania:samochody,ciagniki rolnicze,militaria, lubie jezdzic ciagnikiem rolniczym jak WŁADIMIRCEM i naprawiac go....

Napisany 01 październik 2013 - 14:51

Problem z odpaleniem t25

Witam, sprawdziłem akumulatory, połączenia i wymieniłem przekaźnik, po tym wszystkim mogę go odpalić na ostro, a z rozrusznika dalej nie da rady. Podejrzewam elektromagnes rozrusznika? Niech ktoś się wypowie na ten temat.



witam. wyjmij rozrusznik i zobacz czy luzno sie kreci jak zacznie krecic zebatka na bediksie jesli ciezko bo znak ze na tulejkach sie zaciera to wtedy musisz na obu koncach zalac olejem silnikowym, zdemontuj jeszcze automat bo mozesz tam tez sie zaciera bo czasami zdarza sie ze wilgoc lub woda tam sie dostanie i rdzewieje .. posprawdzaj wszystkie styki gdzie prad przechodzi.. mozesz jeszcze go sprawdzic czy działa jesli jest zamontowany poprzez złaczenie dwoch stykow na automacie jeden to srubka M8 i a druga to wsuwka i musisz to zewrzec to powinien rozrusznik ruszyc sie tylko mussisz miec odpreznik wyciagniety aby rozrusznik zaduzo sie niemeczył i miał lzej.....

#217 Share wieslaw16

wieslaw16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1012 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 październik 2013 - 17:11

Problem z odpaleniem t25 Witam, podejrzewam że coś w stacyjce nie działa jak trzeba, bo jeśli tyle już zrobiłeś i nadal lipa to w stacyjce coś nie łączy lub wysiadła :rolleyes: Pozdrawiam.

#218 Share Tygrys2

Tygrys2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zawiercie
  • Zainteresowania:samochody,ciagniki rolnicze,militaria, lubie jezdzic ciagnikiem rolniczym jak WŁADIMIRCEM i naprawiac go....

Napisany 03 październik 2013 - 12:49

Problem z odpaleniem t25

Witam, podejrzewam że coś w stacyjce nie działa jak trzeba, bo jeśli tyle już zrobiłeś i nadal lipa to w stacyjce coś nie łączy lub wysiadła :rolleyes: Pozdrawiam.



jesli tak to łatwo sprawdzic wystarczy zdjasc wsuwke z automatu i podpiasc miernik i wtedy przekrecajac kluczyc w pozycje rozrusznik miernik powinien wykazac jakies napiecie jesli nie to znak ze cos po drodze sie popsuło np przekaznzik lub kabel sie przepalił lub stacyjka....
ale stacyjke tez mozna sprawdzic poprzez miernik i funkcja diode z dzwiekiem wtedy wszystko mozna posprawdzac.... czy jest przejscie z pozycji zero do pozycje rozrusznik.....
ja tak oastatnio posprawdzałem i umnie gdzie indzie okazało sie problem tzn kabelek sie urwał przy przekaznik pod deska....

#219 Share Geo

Geo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białystok
  • Zainteresowania:Ciekawostki naukowe i nie tylko

Napisany 03 październik 2013 - 18:24

Problem z odpaleniem t25 Jeśli już wszystko sprawdziłeś i na "krótko" pali, a z kluczyka nie chce to najprawdopodobniej masz opalone styki w elektromagnesie. Żeby rozebrać elektromagnes musisz się uzbroić w lutownicę. Wewnątrz zobaczysz miedziany talerzyk i dwa łby miedzianych śrub od połączenia prądowego (te które wystają na zewnątrz elektromagnesu). Często się zdarza, że z wiekiem styki się nadpalają i często też się zdarza, że jeden styk bardziej. Talerzyk zaczyna łączyć po skosie, z czasem styk jest coraz słabszy, aż w końcu przestaje zupełnie łapać. Objawem może być też łapanie styku raz na jakiś czas. Niestety problemem jest teraz słaba jakość części. Nawet taka głupia miedziana śrubka często jest robiona źle tzn jak przypuszczam, aby zaoszczędzić na materiale śruby są robione z mniejszym niż oryginalnie łbem, który przecież jest jednocześnie stykiem. W efekcie już na nowej śrubce opory przepływu prądu są większe niż w oryginale. To z kolei prowadzi do słabszego przepływu prądu i szybszego nadpalania styków. Oryginalna część potrafiła wytrzymać 20 lat bez remontu, a nowa czasami tylko rok. Niestety kiedy pytam o oryginalne części to w najlepszym razie dostaję odpowiedź, że nie ma, a w najgorszym jestem traktowany jak natrętny klient, który nie wierzy w zapewnienia typu "ale to polska część znacznie lepsza od oryginału". Już wiele razy sprawdziłem, że nie ma części lepszych od oryginału.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpaleniem t25 Dzisiaj, 23:21
  •  

#220 Share Tygrys2

Tygrys2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zawiercie
  • Zainteresowania:samochody,ciagniki rolnicze,militaria, lubie jezdzic ciagnikiem rolniczym jak WŁADIMIRCEM i naprawiac go....

Napisany 04 październik 2013 - 19:47

Problem z odpaleniem t25

Jeśli już wszystko sprawdziłeś i na "krótko" pali, a z kluczyka nie chce to najprawdopodobniej masz opalone styki w elektromagnesie. Żeby rozebrać elektromagnes musisz się uzbroić w lutownicę. Wewnątrz zobaczysz miedziany talerzyk i dwa łby miedzianych śrub od połączenia prądowego (te które wystają na zewnątrz elektromagnesu). Często się zdarza, że z wiekiem styki się nadpalają i często też się zdarza, że jeden styk bardziej. Talerzyk zaczyna łączyć po skosie, z czasem styk jest coraz słabszy, aż w końcu przestaje zupełnie łapać. Objawem może być też łapanie styku raz na jakiś czas. Niestety problemem jest teraz słaba jakość części. Nawet taka głupia miedziana śrubka często jest robiona źle tzn jak przypuszczam, aby zaoszczędzić na materiale śruby są robione z mniejszym niż oryginalnie łbem, który przecież jest jednocześnie stykiem. W efekcie już na nowej śrubce opory przepływu prądu są większe niż w oryginale. To z kolei prowadzi do słabszego przepływu prądu i szybszego nadpalania styków. Oryginalna część potrafiła wytrzymać 20 lat bez remontu, a nowa czasami tylko rok. Niestety kiedy pytam o oryginalne części to w najlepszym razie dostaję odpowiedź, że nie ma, a w najgorszym jestem traktowany jak natrętny klient, który nie wierzy w zapewnienia typu "ale to polska część znacznie lepsza od oryginału". Już wiele razy sprawdziłem, że nie ma części lepszych od oryginału.


wiadomo co orginał to jest dobrze ale czasmi polak musi momentami przerobic ruska instalacje na polska aby mozna była dokupic te czesci na naszym rynku bo napewno czesci do włądka kiedys sie skoncza....
co do automatu to chyba da sie rozebrac cały ja nierozbierał wiec niewiem co tam jest w srodku to lepiej rozebrac wyczyscic i bedzie wszystko wporzadku....

Podobne tematy odpala