Skocz do zawartości

Zdjęcie

Valtra N163


69 odpowiedzi na ten temat

#61 Share ahme999

ahme999

    Leniwiec

  • Members
  • PipPipPip
  • 848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrów Mazowiecka

Napisany 10 grudzień 2011 - 01:03

Valtra N163 @mariusz x- saab wprowadził taki patent,, że cała góra kadłuba razem zpłaszczem wodnym, wałkiem zaworów i tulejami jest rozłączna ze skrzynią korbową i jej odchył ,a właściiwie odległośc ze tak powiem głowicy od wału jest regulowana elektrohydraulicznie przez system dzwigni zapeniający prostolinio0wość prowadzenia. system działa ciągle, prpoprcjonalnie do chwilowego obciążenia celem właśnie redukcji emisji spalin zminiając stopien sprężania w granicach 7-17....
te info znalazłem w książeczce z 2006 wiec technologia to nie taki ostatni krzyk mody;]
-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra N163 Dzisiaj, 11:20
  •  

#62 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 10 grudzień 2011 - 08:14

Valtra N163 Hm, nie wróże temu przyszłości, nie w osobówkach. Rozwiązanie pewnie jest dosyć ciężkie i drogie, a korzyści niewielkie w porównaniu do niepełnego napełniania. Chociaż mądrzejsi ode mnie nad tym pracowali, może coś w tym jest.

#63 Share gonzobonzobong

gonzobonzobong

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:szerokie w biodrach, wąskie w pasie

Napisany 10 grudzień 2011 - 11:23

Valtra N163 Automoderacja spowodowana brakiem działań administracji forum.

Edytowany przez gonzobonzobong, 15 grudzień 2012 - 11:44.

Chivas Regal kontra czarny Jaś wędrowniczek 2:1

#64 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2011 - 20:20

Valtra N163 @mariusz x- saab wprowadził taki patent,, że cała góra kadłuba razem zpłaszczem wodnym, wałkiem zaworów i tulejami jest rozłączna ze skrzynią korbową i jej odchył ,a właściiwie odległośc ze tak powiem głowicy od wału jest regulowana elektrohydraulicznie przez system dzwigni zapeniający prostolinio0wość prowadzenia. system działa ciągle, prpoprcjonalnie do chwilowego obciążenia celem właśnie redukcji emisji spalin zminiając stopien sprężania w granicach 7-17....
te info znalazłem w książeczce z 2006 wiec technologia to nie taki ostatni krzyk mody;] teraz merc wprowadzić chce to http://www.infosamoc...to_potrafi.html a powiem wam ze regulowany skok tłoka w silniku był opracowany na Politechnice Warszawskiej jak sie nie myle juz dawno tylko nie wszedł do produkcjii i nie był tak skopany jak ten Saaba

#65 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 11 grudzień 2011 - 18:19

Valtra N163 diesotto to HCCI albo CAI ;) czyli silniki rozwijane od 1976 roku przez Najta i kogoś tam jeszcze, ale ruskie to już w 1930 roku próbowali :P więc mesio nie robi nic nowego. GM już to na drogach testuje

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra N163 Dzisiaj, 11:20
  •  

#66 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2011 - 00:23

Valtra N163 A tutaj własnie o regulowanym skoku tłoka od 7;30 na mimosrodach

#67 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 02 kwiecień 2012 - 11:52

Valtra N163 http://www.valtra.pl.../press/5610.asp

Co o tym myślicie?
Czyżby HiTech5 to uproszczona przekładnia Versu?
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#68 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 kwiecień 2012 - 19:36

Valtra N163

A tutaj własnie o regulowanym skoku tłoka od 7;30 na mimosrodach

To rozwiązanie należy traktować jako ciekawostkę, bo nie da się zastosować tego w silniku o liczbie cylindrów większej niż 1. Dodatkowo wykonanie takiego wału jest praktycznie niemożliwe(chodzi mi o rzeczywisty silnik, nie o model). Jest jedno rozwiązanie gdzie korbowód współpracuje z tłokiem przez kołyskę, która z jednej strony połączona jest z tłokiem, a z drugiej ma zmienny punkt podparcia, ale to też rozwiązanie skomplikowane i ciężkie. Jedyne słuszne wg mnie rozwiązanie to sterowanie rozrządem, mimo swoich wad.

Żeby nie zaśmiecać dalej tego tematu, pomyślałem o założeniu osobnego tematu o silnikach. Można by dzielić się informacjami, materiałami o nowych rozwiązaniach, taki typowo techniczny temat. Jest na forum sporo osób posiadających dużą wiedzę, można się sporo ciekawego dowiedzieć.

#69 Share rami

rami

    rami

  • Members
  • PipPipPip
  • 767 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kisielice
  • Zainteresowania:muzyka, taniec,majsterkowanie,spcery,ksiązka

Napisany 02 kwiecień 2012 - 20:21

Valtra N163 właśnie dziś w nocy 2godz. ukradli unas valtrę wartą 450tys. tak wynika zapisu kamer ale lalo deszczem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra N163 Dzisiaj, 11:20
  •  

#70 Share MrValterka

MrValterka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 191 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hetmanów
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 21 maj 2012 - 19:55

Valtra N163 Nie podoba się zostaw to dla siebie... Takie valtry świetnie spisują sie na mokrym terenie, żadna 6 by tak nie potrafiła a ona lekka, duże moc w przełożeniu na koła i idzie po wieszku nie ryje kolein na pół metra. A kto sieje w błoto zbiera złoto, wiec komuś na pewno taki ciągnik dopasuję, albo w lesie taka valtra to będzie ideał.
KPK Kumurun Team

Podobne tematy