Zaloguj się, aby obserwować  
DXSER

Potrzebne porady wskazówki i opinie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DXSER    0

Witam wszystkiech. Mam na imię Wojtek, pochodze z okolic Koszalina czyli północnej części naszego kraju (cała gmina liczy około 7tys mieszkańców). Nie posiadam gospodarstwa ani niestety nawet kawałka ziemi. Obecnie pracuję jako kierowca wywrotki u prywatnego właściciela kopalni kruszyw. Znajomy podpowiedział mi pomysł na stworzenie samozatrudnienia. Mianowicie chodzi o udługi rolnicze. Na początek chciałbym zająć sie koszeniem trawy (jest sporo roboty i mała konkurencja) a z czasem rozwinać działalność zakupić więcej sprzętu i poszerzyć możliwości. Może to dla kogoś wydaje sie głupi pomysł ale wiem ze kolega dobrze zarobił na tym w tym roku i z robotą nie mógł sie wyrobić bo prowadzi też warsztat samochodowy wiec dzielił dzień na 2 części (trawa/warsztat). To tyle na wstepie...

 

Chciałbym aby ktoś doradził mi czy warto w to wchodzić, uczyć sie tego krok po kroku, inwestować i czy mógłbym liczyć na jakieś dofinansowanie ze srodków np UE. Ze swojej strony jestem gotów brać kredyt/leasing na nowy traktor. Interesuje mnie Pol-Mot H ale o do mocy to jeszcze temat do praemyślenia.

Czekam na szczere opinie za i przeciw. Chętnie porozmawiam z kims na temat związany z taka lib podobną działalnością. Pozdrawiam

(Jeżeli temat założyłem w złym miejscu to bardzo przepraszam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16