Zaloguj się, aby obserwować  
robotyziemne

John Deere 7700

Polecane posty

Witam. Jestem nowym użytkownikiem JD 7700 z 94 roku, TUZ, skrzynia Power Quad. Będzie on służył zimą. Ze względu, że jest to nowy nabytek mam kilka pytań odnośnie tej maszynki:

- jak pali zimą,

- czy ma święcę żarową/płomieniową, gdzie ona się znajduje i jak ją uruchomić,

- muszę zmienić oleje, jaki idzie do skrzyni biegów,

- może ktoś zna symbole filtrów?

 

Może ktoś coś ciekawego wie na temat tych ciągników?

 

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

"jak pali zimą" jak przyjdzie zima to sobie sam odpowiesz na to pytanie to w końcu twój ciagnik czy nie ??

...z seri głupie pytanie głupia odpowiedz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

@mikon71 głupi to twój post, kolega nie pytał o samo zapalanie, tylko o olej w przekładni, symbole filtrów,czy ma świece płomieniową i jak ją włączyć.

Radze wam CZYTAĆ DOKŁADNIE, DO KOŃCA i ze zrozumieniem.! wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjdzie zima to nie będę miał czasu na zastanawianie się czy odpali czy nie. Wtedy to już nie czas na dowiadywanie się.

Jeśli możesz sobie pozwolić na takie coś to twoja sprawa u mnie niestety tak nie ma.

Chcę wiedzieć czego mam się spodziewać i na co się przygotować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka dyskusja nie ma sensu. Pytanie było do użytkowników konkretnego modelu JD czyli 7700.

Oczywiście zgodzę się, że każdy motor pali inaczej, ale mi chodzi tylko o ten model. Nie mam do czynienia z ciągnikami dlatego pytam.

Mogę ewentualnie wypowiedzieć się na temat sam. ciężarowych, bo tego mam pod dostatkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

symbole do filtrów - z katalogu jdpc

1. T19044 filtr silnika

2. RE62418 filtr paliwa 1 (według katalogu są dwa)

3. RE53400 lub RE62419 filtr paliwa 2

4. RE205726 filtr skrzyni (oleju hydraulicznego)

5. RE205726 filtr oleju dydraulicznego (koło koła)

odpalanie zimą sam sprawdzisz, świeca żarowa grzeje blok silnika więc popatrz, możesz mieć kolektro grzania powietrza on jest w kolektorze dolotowym powietrza zaazwyczaj, możesz też mieć wstępny podgrzewacz paliwa nad filtrm paliwa

 

olej do skrzyni hy-gard


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za wyczerpującą odpowiedź. Poszukam zamienników tych filtrów. Jeden z filtrów paliwa jest prostokątny zakładany do bloku silnika. Z tym paleniem może być różnie u mnie, bo będzie stał pod chmurą.

Z mojego doświadczenia na sezon zimowy zawsze przygotowuję promiennik gazowy do podgrzania silnika, dodatkowe akumulatory z kablami, prostownik z rozruchem. Wszystko wyjdzie w praniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

kwadtatowy filtr w aktalog jest niby do 7800 ale skoro taki masz to numer taki RE27091. na tęgi mróz ale to już tęgi proponuję grzałkę silnika DEFA (np. http://kompletacje.intercars.com.pl/defa/index.php?make=55&model=777&kod_s=7700) numer grzalki defa 411247 cena okolo 300 zł lub inne CALIXA (allegro) ale te są droższe, olej do skrzyni jest wspólny z hydraulik atakze filtry oba trzeba wymienic, przewody do odapalnia 50mm2 i już, dobry sposób tez dmuchawa nagrzewnica pod miskę olejową na 15-20 minut


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtry i oleje pójdą od razu do wymiany. Ciągnik z zagranicy także nie wiadomo kiedy co i jak było z tym robione. Lepiej profilaktycznie zmienić. Odstojnik paliwa taki zapchany, że tragedia. Z tą grzałką to dobry pomysł. To ciężarowego sobie wstawiłem i zdaje egzamin w 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

masz jakieś foto ? tak z ciekawości. Ja zakupiłem grzałke i lada dzień założę


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Foto grzałki? Teraz nie mam, ale jak nie zapomnę to jutro zrobię. Mam to zrobione na 230V.

Mam jeszcze pytanie do ciebie odnośnie filtrów powietrza? Masz może numery katalogowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

A do czego bedzie ten ciągnik używany w okresie zimowym?

Szkoda ze taki sprzęt nie będzie miał garażu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jego przeznaczenie to odśnieżanie. Po to mi jest TUZ, żebym miał ułatwione podczepianie pługa.

Jak zaczepię pług to wrzucę parę fotek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

mi chodziło o zdjęcie ciagnika filtr powietrza wg. katalogu to on jest dwu częsciowy u są dwa typy tzn 1 część o numerze RE34966 lub RE65880 a druga część dla onu przypadków jest taka sama RE34967 a filtr kabiny to RE24619, rozbierz i sparwdz z katalogiem wystarczy że wpiszesz w google john deere part catalog tam tylko wpisuje model i jedziesz masz z obrazkami


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki. Filtr powietrza pewnie jest tak samo jak w koparce JCB JS220 LC. Wewnętrzny wełniak i zewnętrzny papierowy.

Zdjęć na razie nie mam. Tylko z tyłu robiłem, bo było mi potrzebne. W najbliższym czasie postaram się zrobić.

Wstawiam zdjęcie, ale jeszcze z komisu gdzie kupowałem.

post-42197-0-70163200-1321113824_thumb.jpg

post-42197-0-21637300-1321114027_thumb.jpg

Edytowano przez robotyziemne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj